DonLauge skrev:Anders5000 skrev:Nogle som kan poste en kostplan og træningsprogram derfra?
7split med ris, kylling, skyr, broccoli og 1 test om ugen.
Here you go my friend. 300 kr.
Øvelser + sæt koster ekstra.
har sendt en pb.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
DonLauge skrev:Anders5000 skrev:Nogle som kan poste en kostplan og træningsprogram derfra?
7split med ris, kylling, skyr, broccoli og 1 test om ugen.
Here you go my friend. 300 kr.
Øvelser + sæt koster ekstra.

Dorteand1 skrev:Super god kostplan, som er tilpasset hver enkel, jeg har tabt mig 14 kg på 4 mdr.![]()
![]()

Dorteand1 skrev:Super god kostplan, som er tilpasset hver enkel, jeg har tabt mig 14 kg på 4 mdr.![]()
![]()

Mharritz skrev:FEVER skrev:Hans sidste bentræning så sådan her ud:
Leg extensions 10set 12 reps
seated Leg Curls 5set 12 reps
Squat 5set 12 reps
Og så et par halv sløje sæt i noget der ligner en glutekick maskine (for som han sagde så ville han bygge sine baller store og runde)
det virker flot gennem tænkt
og hey han er genetisk beriget med store calves så de skal ikke trænes.

SoS skrev:Dorteand1 skrev:Super god kostplan, som er tilpasset hver enkel, jeg har tabt mig 14 kg på 4 mdr.![]()
![]()
Er du hans mor?

Mikael skrev:SoS skrev:Dorteand1 skrev:Super god kostplan, som er tilpasset hver enkel, jeg har tabt mig 14 kg på 4 mdr.![]()
![]()
Er du hans mor?
Come on. Det er jo ikke en særlig nuanceret diskussion hvis alle de her nobell haters der kører hetz mod ham skyder en tilfældig kunde ned, der siger han er tilfreds med sit forløb hos ham.
Det skal lige siges jeg intet ved om nobell, og at hans video lyder som noget forfærdeligt vrøvl.

Mikael skrev:Come on. Det er jo ikke en særlig nuanceret diskussion hvis alle de her nobell haters der kører hetz mod ham skyder en tilfældig kunde ned, der siger han er tilfreds med sit forløb hos ham.
Det skal lige siges jeg intet ved om nobell, og at hans video lyder som noget forfærdeligt vrøvl.

ZinK_ skrev:Præcis hans mor! Som kommentere alle hans fucking indlæg, når han poster noget nyt! ved dog ikke om hun gør det mere, men så hende altid førhen lol

Keobs skrev:
Det kan selvfølgelig godt være det er et tilfælde, men wow for et tilfælde så.
"Tilfældigvis" bliver brugeren lige oprettet et par dage efter TS starter tråden, og mens tråden er i fuld firspring. Og det ene indlæg brugeren har lavet er her i tråden.

Drot skrev:Keobs skrev:
"Tilfældigvis" bliver brugeren lige oprettet et par dage efter TS starter tråden, og mens tråden er i fuld firspring. Og det ene indlæg brugeren har lavet er her i tråden.
Hende her?

Drot skrev:Keobs skrev:
Hende her?

The Juice skrev:Aaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha. Aaaaaaaaaaahahahahahahaha. Jeg dør.
Dorte for helvede. Du kunne have valgt en hvilken som helst tilfældig kombination af tal og bogstaver som dit brugernavn, og så bruger du dit eget navn. I guder. Jøsses Magdalena. Hellige Maria etc. Det er dog noget af det mest ubegavede, jeg har set i år. Og jeg har set film lavet af Michael Bay.

Nick9000 skrev:Milde makrel!

KingJohn skrev:Haha det er satme sjovt at sidde og se hans videoer på facebook. Den seneste han har lagt op handler om at spise nok kcal, hans råd er bla:
1. Spis morgenmad
2. Spis en burger fx..
Manden er jo genial!

I think yes.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster