Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65715 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1344
Medlemmer: 3
Skjulte: 1
Gæster: 1340

Følg bodybuilding.dk på

Off-topic diskussion afledt af billede

Udskriv emne


Upload et billede af dig selv og få andres kommentarer

Tilbage til Personbilleder





Andreas skrev:Ja, jeg spøger stadig herinde ;)

16 år, 86 kg, 179 cm, gunz på 45 cm.

er du sindssyg en skulder/talje ratio... ](*,)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 377
Tilmeldt: 24. jul 2012, 21:16
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Andreas skrev:Ja, jeg spøger stadig herinde ;)

16 år, 86 kg, 179 cm, gunz på 45 cm.


De tre kurer har sat sig godt. Men pas nu på dig selv.
The ego is not master in its own house.
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 452
Tilmeldt: 28. aug 2010, 20:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 260.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



16 år? Jøsses. Imponerende.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fed form Andreas, bedste jeg har set af en dansker på din alder. Håber du har et mål med dine kurer dog (eks prof bb eller lign), ellers er det godt nok tidligt at starte.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 207
Tilmeldt: 13. feb 2013, 18:31
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Andreas skrev:Ja, jeg spøger stadig herinde ;)

16 år, 86 kg, 179 cm, gunz på 45 cm.


Det ligner ikke rigtigt, at du har efterlevet hvad du skrev til mig?
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvad snakker i om, som Andreas har skrevet på sin personlige FB profil så er han clean og folk der siger andet er haters :^o
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:
Andreas skrev:Ja, jeg spøger stadig herinde ;)

16 år, 86 kg, 179 cm, gunz på 45 cm.


Det ligner ikke rigtigt, at du har efterlevet hvad du skrev til mig?


Hvorfor skulle han egentlig også efterleve noget, som han har skrevet til dig?

Kan vi ikke holde al snak om alt andet end billeder ude af tråden? Det er lidt synd hvis endnu en tråd skal ødelægges. Uanset hvordan man vender og drejer det, er det en yderst imponerende form at fyre af i en alder af 16 år. Lad os holde fokus på dét.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pzyrex skrev:
essensen skrev:
Andreas skrev:Ja, jeg spøger stadig herinde ;)

16 år, 86 kg, 179 cm, gunz på 45 cm.


Det ligner ikke rigtigt, at du har efterlevet hvad du skrev til mig?


Hvorfor skulle han egentlig også efterleve noget, som han har skrevet til dig?

Kan vi ikke holde al snak om alt andet end billeder ude af tråden? Det er lidt synd hvis endnu en tråd skal ødelægges. Uanset hvordan man vender og drejer det, er det en yderst imponerende form at fyre af i en alder af 16 år. Lad os holde fokus på dét.


Synes du selv det er forsvarligt at sidde og give en 16 årig dreng positive kommentarer på sit åbenlyse misbrug?
The ego is not master in its own house.
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 452
Tilmeldt: 28. aug 2010, 20:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 260.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Spar mig for din moralprædiken. Det er overhovedet ikke hverken mit, dit eller nogen andens ansvar hvad han gør og ikke gør med sin krop. Det vil jeg slet ikke blande mig i. Jeg er ikke på det her forum for at sidde og vurdere hvad der er "forsvarligt" og hvad der ikke er. Det blander jeg mig slet ikke i, og det bør du egentlig heller ikke. Hvem er du, eller jeg til at bestemme hvad der er forsvarligt og hvad der ikke er? Forhold dig i stedet til hvad tråden handler om. Men det kan du ikke. Det kan ingen. Desværre. Det er en for stor opgave for langt de fleste tilsyneladende. Ærgerligt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Andreas skrev:Ja, jeg spøger stadig herinde ;)

16 år, 86 kg, 179 cm, gunz på 45 cm.


For fanden da! bliver helt misundelig hehe

Edit: havde ikke lige fået den med at du har taget steroider, nu er jeg knapt så misundelig.
Sidst rettet af MrMøller 16. jun 2013, 16:37, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 381
Tilmeldt: 20. dec 2012, 14:56
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 72.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Andreas skrev:Rolig nu, ikk.. Der er forskel på nutid og datid, såvel som et forbrug og et misbrug.
Jeg har krudtet og hvad så? Altså det er sgu ikke jordens undergang.. Desuden er det en del af fortiden - hvad enten i tror det eller ej, kan jeg jo så være lidt ligeglad med :)

Ingen grund til at ødelægge et helt emne, pågrund af sådanne småting.

At du nu indrømmer det er så en anden sag, indtil nu har du jo benægtet, og kalder folk der påstår, at du har brugt medikamenter idioter. Du skriver blandt andet "Kan forsikre jeg om at det er 100% clean hele vejen igennem. Er kun 16 år, gider ikke ødelægge mig selv... hver nu eller i fremtiden! :)" på din facebook, hvor både dig og dine søstre kalder folk der spørg om du har brugt medikamenter idioter og siger at folk bare har ondt i røven.

Hvor vidt der er tale om forbrug eller misbrug vil jeg desuden ikke blandt mig i, men det kan formentlig hurtig blive en 'glidebane'.
Sidst rettet af katouler 16. jun 2013, 14:10, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pzyrex skrev:Spar mig for din moralprædiken. Det er overhovedet ikke hverken mit, dit eller nogen andens ansvar hvad han gør og ikke gør med sin krop. Det vil jeg slet ikke blande mig i. Jeg er ikke på det her forum for at sidde og vurdere hvad der er "forsvarligt" og hvad der ikke er. Det blander jeg mig slet ikke i, og det bør du egentlig heller ikke. Hvem er du, eller jeg til at bestemme hvad der er forsvarligt og hvad der ikke er? Forhold dig i stedet til hvad tråden handler om. Men det kan du ikke. Det kan ingen. Desværre. Det er en for stor opgave for langt de fleste tilsyneladende. Ærgerligt.


Hvor er du dog dum at høre på. Lige meget hvordan du vender og drejer det, er det ikke forsvarligt at rose og støtte op omkring en 16årigs steroide misbrug. Når man tager i betragtning af, at det har ledt ham ud i kriminalitet (dokumentforfalskning) og skaber falske forhåbninger for andre unge udøvere som enten bliver slemt skuffet eller ender samme vej når de finder ud af hvad det kræver at opnå det, så er det mere end i orden at dele lidt moral ud.
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 554
Tilmeldt: 28. aug 2010, 21:37
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



katouler skrev:
Andreas skrev:Rolig nu, ikk.. Der er forskel på nutid og datid, såvel som et forbrug og et misbrug.
Jeg har krudtet og hvad så? Altså det er sgu ikke jordens undergang.. Desuden er det en del af fortiden - hvad enten i tror det eller ej, kan jeg jo så være lidt ligeglad med :)

Ingen grund til at ødelægge et helt emne, pågrund af sådanne småting.

At du nu indrømmer det er så en anden sag, indtil nu har du jo benægtet, og kalder folk der påstår, at du har brugt medikamenter idioter. Du skriver blandt andet "Kan forsikre jeg om at det er 100% clean hele vejen igennem. Er kun 16 år, gider ikke ødelægge mig selv... hver nu eller i fremtiden! :)" på din facebook, hvor både dig og dine søstre kalder folk der spørg om du har brugt medikamenter idioter og siger at folk bare har ondt i røven.

Hvor vidt der er tale om forbrug eller misbrug vil jeg desuden ikke blandt mig i, men det kan formentlig hurtig blive en 'glidebane'.


Han har indrømmet det hele i detaljer for flere måneder siden på bodybooster. Det er altså ikke nogen hemmelighed.

Det var ikke Tvergaard tråden skulle omhandle, omend han har en imponerende fysik.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2930
Tilmeldt: 22. aug 2010, 10:03
Geografisk sted: København
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pzyrex skrev:
essensen skrev:
Andreas skrev:Ja, jeg spøger stadig herinde ;)

16 år, 86 kg, 179 cm, gunz på 45 cm.


Det ligner ikke rigtigt, at du har efterlevet hvad du skrev til mig?


Hvorfor skulle han egentlig også efterleve noget, som han har skrevet til dig?

Kan vi ikke holde al snak om alt andet end billeder ude af tråden? Det er lidt synd hvis endnu en tråd skal ødelægges. Uanset hvordan man vender og drejer det, er det en yderst imponerende form at fyre af i en alder af 16 år. Lad os holde fokus på dét.


Nu var der en større sag igang med Andreas, som du ikke har indsigt i, så måske du ikke burde kommentere på lige det her :)

Nej, det kan vi ikke, når vi har at gøre med en så ung dreng - jeg og ejerne af boardet kan ikke med god samvittighed kigge på, mens en så ung dreng, roder rundt med høj-potente medikamenter, og vi lægger bråndbredde til det. Kan det virkelig være så svært at forstå? Jeg ved du har krudtet den en masse, men prøv nu lige at få hovedet ud af jorden og kig objektivt på sagen her. At du ønsker at kun at holde fokus på han har en god form og så ellers negligere alle de følger et forbrug i en så ung alder kan have, er dybt hovedrystende.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Andreas skrev:Ja, jeg spøger stadig herinde ;)

16 år, 86 kg, 179 cm, gunz på 45 cm.


lol 16 år??

for hjernedødt :afraid:
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1861
Tilmeldt: 4. sep 2007, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Krudt i så ung en alder - og desuden er distinktionen "forbrug" vs misbrug i den kontekst nærmest nonsens - er eklatant utålmodigt og hedonistisk og er lige præcist den slags skødesløse adfærd der giver præstationsfremmende midler et dårligt navn. Uværdigt, ufortjent og kortsigtet.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



essensen skrev:
Pzyrex skrev:
essensen skrev:
Andreas skrev:Ja, jeg spøger stadig herinde ;)

16 år, 86 kg, 179 cm, gunz på 45 cm.


Det ligner ikke rigtigt, at du har efterlevet hvad du skrev til mig?


Hvorfor skulle han egentlig også efterleve noget, som han har skrevet til dig?

Kan vi ikke holde al snak om alt andet end billeder ude af tråden? Det er lidt synd hvis endnu en tråd skal ødelægges. Uanset hvordan man vender og drejer det, er det en yderst imponerende form at fyre af i en alder af 16 år. Lad os holde fokus på dét.


Nu var der en større sag igang med Andreas, som du ikke har indsigt i, så måske du ikke burde kommentere på lige det her :)

Nej, det kan vi ikke, når vi har at gøre med en så ung dreng - jeg og ejerne af boardet kan ikke med god samvittighed kigge på, mens en så ung dreng, roder rundt med høj-potente medikamenter, og vi lægger bråndbredde til det. Kan det virkelig være så svært at forstå? Jeg ved du har krudtet den en masse, men prøv nu lige at få hovedet ud af jorden og kig objektivt på sagen her. At du ønsker at kun at holde fokus på han har en god form og så ellers negligere alle de følger et forbrug i en så ung alder kan have, er dybt hovedrystende.


For det første så synes jeg det er ret ynkeligt at du begynder at blive personlig. Hvorfor begynder du lige pludselig at snakke om mig? Jeg ved ikke, hvad det er du tror du ved om mig. Du ved intet. Absolut intet. Du kan være uenig i mine holdninger, det er fair nok, men jeg gider faktisk ikke sidde og se på at du "ved, at...". Pak det sammen.

Du vil ikke kigge på, mens en ung dreng roder med "høj-potente medikamenter"? Hvad vil du gøre ved det? Er det dit ansvar? Der er - desværre - masser af helt unge knægte derude som fylder sig med alverdens ting og sager. Tror du, at fordi jeg er kritisk overfor din holdning nu, at så betyder at, at jeg bifalder misbrug af steroider i en ung alder? Nej da. Jeg siger bare, at det er ikke noget du hverken kan eller skal gøre noget ved - uagtet om boardet her "ligger båndbredde til" eller ej. Det er fint du kan komme med alle dine gode intentioner og dine moralskegodheder, det er bare til ingen verdens nytte.

Jeg er da for så vidt fuldstændig enig i det SandyFrink skriver. Min holdning er bare den, og det kan du så være uenig i, at det er hverken mit, dit eller boardet ansvar. Tror du virkelig, at det har nogen som helst betydning hvorvidt I går ind og siger "uha, nej - det her vil vi ikke ligge båndbredde til."?

Og så drop det personlige ffs. Vi kan godt diskutere noget uden du skal begynde på det fis.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



"Andreas" er og bliver en løgner. Et generelt træk der kan identificeres hos steroide-misbrugere over alle aldersgrupper.

Her sidder han for lidt over to måneder siden på sin Facebook og sviner en person til der stiller ham et direkte spørgsmål.

Billede

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... nt_count=1
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pzyrex har fat i noget her.

Hvis en 12-årig pige smed en not-completely-nude strippervideo op (hvilket jo er legitimt nok, siden det er non nude), bør vi også udelukkende rette hendes teknik ind og rose hende for hendes generelle kunnen op af en stripperstang. Hendes evner og udstråling bør være eneste fokus.

At forsøge at tale hende fra det er ikke vores ansvar, og vi kan intet gøre ved det.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jmt skrev:Pzyrex har fat i noget her.

Hvis en 12-årig pige smed en not-completely-nude strippervideo op (hvilket jo er legitimt nok, siden det er non nude), bør vi også udelukkende rette hendes teknik ind og rose hende for hendes generelle kunnen op af en stripperstang. Hendes evner og udstråling bør være eneste fokus.

At forsøge at tale hende fra det er ikke vores ansvar, og vi kan intet gøre ved det.

Nej, Pzyrex har ikke fat i noget.

Muligvis er det ikke vores ansvar, men vi som board vil ikke være med til at forherlige en 16-årigs misbrug. Vi skal ikke gøre noget ved det, men vi gør det, vi finder, er passende. Hvilket blandt andet indebar at lukke hans log og kontakte ham personligt.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:
Jmt skrev:Pzyrex har fat i noget her.

Hvis en 12-årig pige smed en not-completely-nude strippervideo op (hvilket jo er legitimt nok, siden det er non nude), bør vi også udelukkende rette hendes teknik ind og rose hende for hendes generelle kunnen op af en stripperstang. Hendes evner og udstråling bør være eneste fokus.

At forsøge at tale hende fra det er ikke vores ansvar, og vi kan intet gøre ved det.

Nej, Pzyrex har ikke fat i noget.

Muligvis er det ikke vores ansvar, men vi som board vil ikke være med til at forherlige en 16-årigs misbrug. Vi skal ikke gøre noget ved det, men vi gør det, vi finder, er passende. Hvilket blandt andet indebar at lukke hans log og kontakte ham personligt.


Jeg var ret sarkastisk.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mågens skrev:"Andreas" er og bliver en løgner. Et generelt træk der kan identificeres hos steroide-misbrugere over alle aldersgrupper.

Her sidder han for lidt over to måneder siden på sin Facebook og sviner en person til der stiller ham et direkte spørgsmål.



https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... nt_count=1

+1
Han er da nok noget af det mest arrogante..
- De er da godt nok også bare naive de mennesker (stort set alle) inde på hans facebook, som fortsat tror at han er clean.
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 22. jan 2011, 10:29
Geografisk sted: København
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Active skrev:
Mågens skrev:"Andreas" er og bliver en løgner. Et generelt træk der kan identificeres hos steroide-misbrugere over alle aldersgrupper.

Her sidder han for lidt over to måneder siden på sin Facebook og sviner en person til der stiller ham et direkte spørgsmål.



https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... nt_count=1

+1
Han er da nok noget af det mest arrogante..
- De er da godt nok også bare naive de mennesker (stort set alle) inde på hans facebook, som fortsat tror at han er clean.

Nu er det svært at vide hvad man kan opnå, hvis man ingen indsigt har i træning, som 95% af folk ikke har på facebook :)
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2541
Tilmeldt: 15. maj 2011, 17:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pzyrex skrev:
Garik skrev:
Jmt skrev:Pzyrex har fat i noget her.

Hvis en 12-årig pige smed en not-completely-nude strippervideo op (hvilket jo er legitimt nok, siden det er non nude), bør vi også udelukkende rette hendes teknik ind og rose hende for hendes generelle kunnen op af en stripperstang. Hendes evner og udstråling bør være eneste fokus.

At forsøge at tale hende fra det er ikke vores ansvar, og vi kan intet gøre ved det.

Nej, Pzyrex har ikke fat i noget.

Muligvis er det ikke vores ansvar, men vi som board vil ikke være med til at forherlige en 16-årigs misbrug. Vi skal ikke gøre noget ved det, men vi gør det, vi finder, er passende. Hvilket blandt andet indebar at lukke hans log og kontakte ham personligt.


I er nogle dejlige mennesker Garik. Det er I virkelig. Og I har sandelig nogle søde og sympatiske holdninger, men det er simpelthen hyklerisk det der. Kan du ikke selv se det? Vil du sidde og studere hvert et emne her på boardet, for at vurdere om det er "moralsk korrekt, at ligge båndbredde til"? Den øvelse I er ude i her, er simpelthen langt ude. Med al respekt.

Der er milevidt til forskel fra en voksen mand, der bruger steroider eller andre ulovlige medikamenter og så en 16-årig, der både er umyndig og ude af stand til at overskue de langsigtede konsekvenser.

Hvis du ikke kan ræsonnere dig frem til, hvorfor man som menneske bør skride ind der, behøver du sådan set ikke kommentere sagen yderligere.

Og det har intet at gøre med, at vi er søde og sympatiske. Det er helt fint, du ikke føler et ansvar over for børnene her på boardet (for ja, Andreas er stadig blot et barn), men det gør vi.

EDIT: Og nu slettede Pzyrex vist sit indlæg.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



RippedInFourWeeks skrev:
Active skrev:
Mågens skrev:"Andreas" er og bliver en løgner. Et generelt træk der kan identificeres hos steroide-misbrugere over alle aldersgrupper.

Her sidder han for lidt over to måneder siden på sin Facebook og sviner en person til der stiller ham et direkte spørgsmål.



https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... nt_count=1

+1
Han er da nok noget af det mest arrogante..
- De er da godt nok også bare naive de mennesker (stort set alle) inde på hans facebook, som fortsat tror at han er clean.

Nu er det svært at vide hvad man kan opnå, hvis man ingen indsigt har i træning, som 95% af folk ikke har på facebook :)

Nu kan jeg også se at det er 15-16 årige børn, som kommentere og nærmest beder til ham som en gud derinde.. Det forklare lidt hvorfor de er så naive og dumme :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 22. jan 2011, 10:29
Geografisk sted: København
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pzyrex skrev:
essensen skrev:
Pzyrex skrev:
essensen skrev:
Andreas skrev:Ja, jeg spøger stadig herinde ;)

16 år, 86 kg, 179 cm, gunz på 45 cm.


Det ligner ikke rigtigt, at du har efterlevet hvad du skrev til mig?


Hvorfor skulle han egentlig også efterleve noget, som han har skrevet til dig?

Kan vi ikke holde al snak om alt andet end billeder ude af tråden? Det er lidt synd hvis endnu en tråd skal ødelægges. Uanset hvordan man vender og drejer det, er det en yderst imponerende form at fyre af i en alder af 16 år. Lad os holde fokus på dét.


Nu var der en større sag igang med Andreas, som du ikke har indsigt i, så måske du ikke burde kommentere på lige det her :)

Nej, det kan vi ikke, når vi har at gøre med en så ung dreng - jeg og ejerne af boardet kan ikke med god samvittighed kigge på, mens en så ung dreng, roder rundt med høj-potente medikamenter, og vi lægger bråndbredde til det. Kan det virkelig være så svært at forstå? Jeg ved du har krudtet den en masse, men prøv nu lige at få hovedet ud af jorden og kig objektivt på sagen her. At du ønsker at kun at holde fokus på han har en god form og så ellers negligere alle de følger et forbrug i en så ung alder kan have, er dybt hovedrystende.


For det første så synes jeg det er ret ynkeligt at du begynder at blive personlig. Hvorfor begynder du lige pludselig at snakke om mig? Jeg ved ikke, hvad det er du tror du ved om mig. Du ved intet. Absolut intet. Du kan være uenig i mine holdninger, det er fair nok, men jeg gider faktisk ikke sidde og se på at du "ved, at...". Pak det sammen.

Du vil ikke kigge på, mens en ung dreng roder med "høj-potente medikamenter"? Hvad vil du gøre ved det? Er det dit ansvar? Der er - desværre - masser af helt unge knægte derude som fylder sig med alverdens ting og sager. Tror du, at fordi jeg er kritisk overfor din holdning nu, at så betyder at, at jeg bifalder misbrug af steroider i en ung alder? Nej da. Jeg siger bare, at det er ikke noget du hverken kan eller skal gøre noget ved - uagtet om boardet her "ligger båndbredde til" eller ej. Det er fint du kan komme med alle dine gode intentioner og dine moralskegodheder, det er bare til ingen verdens nytte.

Jeg er da for så vidt fuldstændig enig i det SandyFrink skriver. Min holdning er bare den, og det kan du så være uenig i, at det er hverken mit, dit eller boardet ansvar. Tror du virkelig, at det har nogen som helst betydning hvorvidt I går ind og siger "uha, nej - det her vil vi ikke ligge båndbredde til."?

Og så drop det personlige ffs. Vi kan godt diskutere noget uden du skal begynde på det fis.


Den absolut eneste grund jeg kan finde til, at du synes det her foretagende er OK, er fordi du selv er tanked op og derfor på en eller anden syg måde kan retfærdiggøre det overfor dig selv.

Og ja, det er mit ansvar som ansvarlig for bodybuilding.dk - kan du virkelig ikke se det? Tror du jeg ønsker at et eller andet nyhedsmedie får fat i en historie om at en ung dreng krudter den på et bodybuilding-board? Endvidere ejer jeg noget du åbenbart ikke gør - sund fornuft - og den sunde fornuft siger mig at er absolut ikke er ok, at give båndbredde til 16-årig dreng, hvis eksistens pt drejer sig om at krudte løs. Jeg kan virkelig ikke forstå, at du synes vi bare skal lade den lægge og så fokusere på hvad han har opnået. Jesus christ. Jeg er oprigtigt chokeret over din eklatante mangel på rationelle tanker her.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ROFL, da den kære Garik svarede ganske seriøst på Jmt's 1. post. :lol:
Mange tak. Det gjorde dagens eksamens-terpen lidt lettere! :´)
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 3702
Tilmeldt: 1. sep 2010, 15:50
Geografisk sted: Horsens, HSK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Andreas skrev:Forstår ikke helt hvad jeres problem er? I ved at jeg har krudtet, så hvorfor kører den længere ud? :)
Derudover har I heller ingen indblik i hvordan min træning eller kost er, så på det punkt er I ligeså velvidende som alle andre.

Men som sagt; Hvorfor blive ved når i har fået det svar som ønskede for længe siden?

EDIT: Læste vidst forkert omkring det med indblik i træning, lol


Tror du skal tage og se det i et lidt større perspektiv. At det ikke kun handler om det du gør/har gjort. Men at man som ejer af denne hjemmeside IKKE kan tillade sig at forstærke en teenagers stofmisbrug? -Ved at sidde og rose, og komme med skulderklap.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: 5. feb 2011, 02:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvordan er i kommet frem til han er misbruger?? :8
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: 27. nov 2012, 22:48
Geografisk sted: Fitnessworld hillerød
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Juicy chiickun skrev:Hvordan er i kommet frem til han er misbruger?? :8


Du synes altså det er fint børn krudter den? hvis du svare nej, så ved du hvordan de er kommet frem til det er et misbrug.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1028
Tilmeldt: 29. maj 2009, 23:16
Geografisk sted: FYN
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Personbilleder




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster