Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65732 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049586 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1467
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1464

Følg bodybuilding.dk på

Optakt til DM-A i styrkeløft 2012

Udskriv emne


Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, personlige tips mv.

Tilbage til Styrkeløft, stærkmand og vægtløftning





Optakt til DM-A i styrkeløft 2012

Billede

Den 10.-11. marts 2012 bliver der afholdt DM-A i det nye SPH Gym i Aalborg. Det er her landets bedste styrkeløftere mødes, og kæmper om retten til at kalde sig Danmarks bedste i squat, bænkpres og dødløft. Styrkeløft har i mange år været en populær disciplin på Bodybuilding.dk, og mange af de bedste styrkeløftere i landet fører logbog her på siden. Ligeledes er der tale om 3 øvelser, der indgår i de fleste bodybuilderes prorammer, og ved DM-A har man mulighed for at komme at se folk, der gennem en årrække har perfektioneret deres styrke og teknik i disse øvelser.

Der er tilmeldt 30 løftere til DM-A, og en stor del af disse er også at finde på siden her:

Annette Pedersen - AWP (-72 kg): annette-s-traeningslog-sph-t24272-510.html
Kathrine H. Bak - Hoosier (-72 kg): http://bodybuilding.dk/logbog.php?t=14425


Kathrine Kristensen - Moestrup87 (-84 kg): logbog.php?t=42144



Mike Andersen - MSA (-66 kg): logbog.php?t=36827
Danny Pedersen - DannyP (-74kg): post1297039.html#p1297039
Marc S. Rasmussen - 5teensig (-74 kg): http://bodybuilding.dk/logbog.php?t=25844


Kasper Egebo - Egebo (-83 kg): logbog.php?t=17271


Henrik S. Nielsen - Henrik Nielsen (-93 kg): logbog.php?t=23977
Martin Faber - Legkongen (-93 kg): logbog.php?t=40408
Mathias Kristiansen (-105 kg): logbog.php?t=23574


Johannes W. Andersen - Johannes (-105 kg): logbog.php?t=30204


Sune Bak - Eclipse (-120 kg): logbog.php?t=33183
Klaus W. J. Bak - Pumaen (-120 kg): logbog.php?t=23555


Et par stykker af dem logger desværre ikke aktivt mere.

Vi kan kun opfordre alle til at kigge forbi til et fedt arrangement i SPH Gym. DM i styrkeløft er altid garanti for kridtlussinger, høj og tung metal og ikke mindst vanvittige styrkeudfoldelser, og findes der nogen bedre måde at bruge sin weekend på?

Den samlede deltagerliste med nomineringer kan ses her:
http://www.styrke.dk/?dbid=nomineringer&id=38&n=13&o=o



I perioden op til DM-A vil Bodybuilding.dk lancere et par træningsvideoer med nogle af profilerne til DM, hvor vi vil prøve at give jer et indblik i nogle af landets dygtigste styrkeløfteres tilgang til kost og træning.

Den første video bliver med en mand, der udover at indehave flere danske rekorder og have deltaget ved VM i styrkeløft også tidligere har slået sit navn fast i bodybuilding.
Nogen bud?
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Vi skyder tråden i gang med en genudsendelse af vores interview med Mathias Kristansen, der stiller op som en af de store favoritter i -105kg (Interviewet er fra medio 2010):





Billede

Hej Mathias tak fordi du vil give dig tid til et interview med bodybuilding.dk

Kan du give en introduktion til dig selv ? alder, job, uddannelse, hvor du fra, bedste løft, bedste resultater ?


Jeg er 24 år og bliver færdig som Bachelor i Idræt (sports-science) til juni i år. Derefter er planen at læse videre på en kandidat indenfor sports-science. Ved siden af arbejder jeg på Aalborg Sportshøjskole (http://www.sportshojskolen.dk/) hvor jeg underviser i styrketræning sammen med Kim Lynge.

Jeg kommer fra Aalborg og har boet her hele mit liv, bortset fra et års tid tilbage 2006/2007 hvor jeg boede i Næstved.

Mine bedste løft i de fem discipliner som tæller er: Squat: 312.5 kg, Bænkpres: 215 kg, Dødløft; 292.5 kg, Træk: 112.5 kg og

Stød: 135 kg.

Af nævneværdige placeringer har jeg opnået følgende:


NM Junior 2007 - Nr. 2

Dm Junior 2008 - Nr. 1

Nm Junior 2008 - Nr. 2

DM-A 2009 - Nr. 1

DM-A 2010 - Nr. 1

EM-Senior 2010 - Nr. 9
Desuden blev jeg Jydsk Begynder mester i vægtløftning tilbage 2006 med svimlende 87 kg i træk og 105 kg i stød :)


Billede


Hvordan kom du igang med styrkeløft?

Jeg havde egentligt trænet i motionscenter siden 2003 og havde opnået ret gode resultater i bænkpres. Jeg bænkede 100 kg efter 4-5 måneders træning og 130 inden jeg havde trænet et år med en kropsvægt omkring 80-82 kg. Squat og dødløft havde jeg ikke trænet så forfærdeligt meget da der ikke var nogen i mit center som anede hvordan øvelserne skulle udføres. I 2005 valgte jeg så at starte på Aalborg Sportshøjskole for at blive uddannet styrketræner. På skolen mødte jeg Kim Lynge som straks lokkede mig til at prøve en bænkprestrøje. Det gik vældigt fint og jeg trykkede 170 kg i en brugt Titan Fury første gang jeg prøvede, hvorefter at jeg var solgt til styrkeløft og den uendelige kamp for at få flere kilo på stangen. Samtidig tilbød Kim at begynde at lave træningsprogrammer til mig, hvilket jeg selvfølgelig ikke kunne sige nej til. Og siden er det stort set kun gået fremad....



Hvor kommer viljen og dit store drive mod at blive den bedste fra ?

Tja godt spørgsmål. Jeg ved det faktisk ikke. Jeg har altid dyrket en masse sport, men det er først nu her hvor jeg er begyndt at dyrke styrkeløft at jeg er blevet meget fokuseret på at ville vinde og ville være den bedste. Jeg har dog altid haft det sådan at hvis der var noget som interesserede mig så fik det alt min opmærksomhed og 110% af min energi. Dette gælder også for min træning...


Du er jo en af Danmarks bedste -100 kgs mænd - Hvor går vejen herfra ? større målsætninger ?
Hvor går vejen herfra? Til toppen!

Større målsætning? At tage medaljer til EM og VM og engang at kunne kalde sig europa- og/eller verdensmester.





Din træning, som bliver logget herinde på bb.dk, bærer blandt andet præg af rigtig mange pas og med en god del inspiration fra VL.

Kan du prøve at redegøre for hvorfor din træning er struktureret som den er - det er jo helt åbentlyst noget der virker godt.

Inspirationen fra vægtløftningen kommer fordi at vægtløfterne er nogle af de mest eksplosive atleter på kloden. Og da vi(Min træner og jeg) mener at nøglen til at løfte mange kilo er eksplosivitet og fart, så falder det ganske naturligt at implementere dette i træningen. Samtidig lærte jeg de to olympiske løft da jeg tog min træner uddannelse, hvilket gør det en del lettere at implementere i den daglige træning, da de to løft er meget teknisk krævende og nok ikke har den store effekt hvis ikke man har en ordentlig grundteknik.

Grunden til de mange pas per uge er at det simpelthen er det der kræves hvis jeg vil blive ved med at have fremgang og hvis jeg på sigt vil realisere min målsætning. Samtidig er et af mine talenter at jeg kan træne en hvis del ud af bukserne, hvilket jeg så gør ;)


Mathias` log kan findes her:
viewtopic.php?t=23574&postorder=asc&start=510#889790


Hvordan har din vej mod toppen af dansk SL set ud, ift styrkeudvikling henover årene og skader og modgang ?

Til mit første stævne i 2006 lavede jeg 225-125-230=575 på kropsvægt 87.5 kg. Jeg blev så i -90 kg klassen til året efter hvor jeg nåede at lave 252.5-172.5-245=675 inden jeg gik i -100 kg klassen. Her små 3 år efter jeg er gået op har jeg så fået lavet 312.5-207.5-292.5=812.5 men med potentiale til en del mere ift. hvad jeg har lavet på træning. Men jeg klager bestemt ikke over min fremgang som jeg er meget tilfreds med.

Mht. skader var jeg ret uheldig da jeg startede med at træne styrkeløft. Jeg fik en ret alvorlig rygskade og en træls skulderskade. Ryggen brokker sig stadig med jævne mellemrum, men jeg har en dygtig kiropraktor som er god til at behandle den. Skulderen mærker jeg ikke rigtigt så meget til mere, men jeg laver dog stadig en del stabiliseringstræning for den. Det nyeste jeg er begyndt at døje med er mine knæ. Men mon ikke de snart bliver bedre igen. De er heldigvis ikke så slemme så jeg ikke kan træne...

I forhold til modgang har jeg været ret forskånet for dette. Dog er det altid surt når man bommer et stævne som man har trænet hårdt op til, det kan slå selv den bedste ud....




Hvor meget mener du at den enkeltes gener har at sige ift hvad man kan forvente at opnå styrkemæssigt - er det en faktor som spiller en stor rolle eller kan alle lære at squatte 300+ kg på 3 års squat-træning som dig ?

Det er klart at dem som kommer i verdenseliten indenfor en hvilken som helst sportsgren, de bærer nogle af de rigtige gener. Men der er absolut ingen som bliver verdensmester uden at træne og uden at ville dét. Derfor mener jeg heller ikke at man skal lade sig begrænse af hvad man har fået fra naturens side af. Der er altid nogle som vil komme nemmere til tingene end én selv. Men så må man bare træne dobbelt så hårdt som dem for at slå dem. Tro kan flytte bjerge.

Det at komme til at squatte 300 kg på relativt kort tid kræver mere end bare træning og gener. For det første vil det være langt lettere at opnå hvis man vejer 100 kg frem for hvis man vejer 75. Desuden er man jo nødt til at træne sammen med mennesker som kan guide og hjælpe en på vejen. Det tager for langt tid hvis man skal opfinde den dybe tallerken selv, fremfor at alliere sig med en træner som rent faktisk ved hvad han taler om. Ting som løfteteknik, kost, søvnmønster, kontinuerlig træning, ingen skader og et fungerende og stressfrit fritids og arbejdsliv er selvfølgelig alt sammen med til speede processen op. Men når alt kommer til at så tror jeg på at ordsproget: "man kan hvad man vil" også gælder for styrkeløft....





Pr. "tradition" har styrkeløftere ikke været kendt for at være særligt påpasselige med deres kost. Men den nye generation af styrke-atleter har anderledes større fokus på dette område. Hvordan er din egen tilgang til kost og herunder kost-tilskud ?

Min kost er meget inspireret af principperne fra precision-nutrition. Dette er primært for at prøve at opbygge mest muligt muskelmasse med en forholdsvis lav fedtprocent. Desuden tror jeg at jeg ville have væsentligt sværere ved at holde min vægtklasse hvis ikke jeg fulgte nogle gængse principper omkring kost og ernæring. Mht. kosttilskud bruger jeg maltodextrin og whey protein pulver under og efter træning. Derudover bruger jeg i perioder kreatin og essentielle aminosyrer. Endvidere indtager jeg dagligt tilskud af jern, vitamin B, E og C, Omega 3 og en multivitamin pille.



Hvordan gik forsøget med "Ustabilt Bænkpres" i forbindelse med dit bachelor-projekt ?
viewtopic.php?t=34340
Det gik alt i alt utroligt godt. Vi endte med at få forsøgspersoner nok og vi gennemførte i alt 240 individuelle træninger. Resultatmæssigt nåede vi frem til at den ustabilitet vi havde påvirket nogle af vores forsøgspersoner med ikke var nok til give en signifikant effekt i de parametre for stabilitet som vi havde opsat.


Du har en stor kontaktflade til atleter i dagligdagen i relation til din rolle som træner, kan du fortælle generelt om de største fejltagelser og faldgruber som nye trænende begår og evt give nogle overordnede guidelines til den "gennemsnitlige" bruger på bb.dk ?

Jeg tror at den største fejltagelse som der bliver begået i centrene rundt omkring, er at folk som gerne vil i gang med at træne, tror at det er noget som man bare gør uden forudgående instruktion eller undervisning på området. Et eksempel jeg plejer at bruge er at det er de færreste personer der ikke kan svømme som frivilligt hopper i baljen og prøver at lære at svømme uden hjælp. Jeg tror heller ikke at mange forældre ville være glade for at sende deres børn alene ned i svømmehallen for selv at lære at svømme. På trods af dette er der en klar tendens til at folk i alle aldre kommer ind fra gaden og begynder at hive i jern og træne uden nogen som helst forudgående kendskab til denne træningsform. Styrketræning er en videnskab og jeg tror at mange nybegyndere kunne opnå endnu bedre resultater og undgå mange skader ved at konsultere en træner før de begiver sig ud på for dybt vandt…

Billede


Mange tak for din tid Mathias, vi ønsker fra bb.dk al held og lykke fremover med karrieren[/quote]
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fedt fedt fedt!! :)
Max. med udstyr:
Squat: 215
Bænk: 132,5
Dødløft: 175
Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 2326
Tilmeldt: 18. okt 2010, 23:04
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 77.50
- Squat: 122.50
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I har glemt den kommende vinder af -74 - DannyP!!!111 post1297039.html#p1297039
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar
 
Reputation point: 315
 
Indlæg: 5972
Tilmeldt: 31. jul 2008, 22:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ratz skrev:I har glemt den kommende vinder af -74 - DannyP!!!111 post1297039.html#p1297039


Thanks, det er fixed.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det bliver spændende :) Hvor mange kommer og kigger herinde fra?
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator
 
Reputation point: 257
 
Indlæg: 17394
Tilmeldt: 15. jun 2006, 18:10
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 275.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Eclipse skrev:HSF - WSB, Lower body
Fredagens træning. TheCzech fra bodybuilding DK var i hulen for at filme og interviewe lidt.


Glæder mig til at se resultatet :)
Limits like fears is often just an illusion.
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1379
Tilmeldt: 15. jan 2010, 00:14
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 237.50
- Dødløft: 270.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mekster skrev:
Eclipse skrev:HSF - WSB, Lower body
Fredagens træning. TheCzech fra bodybuilding DK var i hulen for at filme og interviewe lidt.


Glæder mig til at se resultatet :)


Der blev også optaget lidt af Egebo igår :)
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator
 
Reputation point: 257
 
Indlæg: 17394
Tilmeldt: 15. jun 2006, 18:10
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 275.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Friche skrev:Det bliver spændende :) Hvor mange kommer og kigger herinde fra?

Sjonas, Ratz og jeg kommer lørdag. Ratz bailer søndag, hvor vi andre dog også kommer. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Har aldrig været til sådan noget før, men vil gerne se hvad det handler om - Jeg kigger forbi søndag! :)

Jeg går ikke ud fra det koster penge at komme som tilskuer? Synes ikke jeg kan finde noget på hjemmesiden.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 54
Tilmeldt: 1. jan 2012, 19:24
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MichaelMH skrev:Har aldrig været til sådan noget før, men vil gerne se hvad det handler om - Jeg kigger forbi søndag! :)

Jeg går ikke ud fra det koster penge at komme som tilskuer? Synes ikke jeg kan finde noget på hjemmesiden.


Det gør det heller ikke. Det er ganske gratis
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 700
Tilmeldt: 6. dec 2009, 12:35
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 175.00
- Squat: 272.50
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bnaz skrev:
Friche skrev:Det bliver spændende :) Hvor mange kommer og kigger herinde fra?

Sjonas, Ratz og jeg kommer lørdag. Ratz bailer søndag, hvor vi andre dog også kommer. :)

Muligvis kommer der en jyde mere.
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar
 
Reputation point: 315
 
Indlæg: 5972
Tilmeldt: 31. jul 2008, 22:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ratz skrev:
Bnaz skrev:
Friche skrev:Det bliver spændende :) Hvor mange kommer og kigger herinde fra?

Sjonas, Ratz og jeg kommer lørdag. Ratz bailer søndag, hvor vi andre dog også kommer. :)

Muligvis kommer der en jyde mere.


Jeg er jyde. Hele vejen igennem..
#TeamSjonas
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 3658
Tilmeldt: 6. apr 2008, 15:06
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg kommer også men kun som tilskuer da jeg ikke har klaret DM-A krav endnu :D
Fordi jeg kan!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 885
Tilmeldt: 26. nov 2009, 22:56
 
Træner her: Studie 7
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.30
- Squat: 10.20
- Dødløft: 1.10
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ratz skrev:
Bnaz skrev:
Friche skrev:Det bliver spændende :) Hvor mange kommer og kigger herinde fra?

Sjonas, Ratz og jeg kommer lørdag. Ratz bailer søndag, hvor vi andre dog også kommer. :)

Muligvis kommer der en jyde mere.

Måske.
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Super godt indlæg !
Aalborg Triathlon Klub
"If you're going through hell, keep going..."
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 610
Tilmeldt: 1. dec 2009, 14:41
 
Træner her: Aalborg Styrkeløfter Klub
Crossfit Aalborg
Aalborg Triathlon Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 205.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Legkongen og jeg kommer begge dage! Vi løfter raw, så vi kan ikke stille så meget op i det store billede, men jeg lover at jeg selv i hvert fald vil gå på et par danske raw rekorder! :D
Min styrkeliste er all raw.

"There will always be a sore spot. If you wait till you feel good with no aches or pains to train, you will never be here." - John Broz
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2698
Tilmeldt: 29. mar 2008, 23:10
Geografisk sted: Randers
 
Træner her: AK Frem
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



5teensig skrev:Legkongen og jeg kommer begge dage! Vi løfter raw, så vi kan ikke stille så meget op i det store billede, men jeg lover at jeg selv i hvert fald vil gå på et par danske raw rekorder! :D


Man kan vel ikke lave Raw-rekorder til DM-A?
#TEAMSJONAS 2014 #Hejhejpik
I was 135 pounds and then I ate steroids for every meal then i weighed 500 pounds because I took hippo steroids and my biceps exploded and hippo muscle flew everywhere and landed on my grandmas face.
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2304
Tilmeldt: 16. jun 2007, 13:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



God arbejde TC - jeg glæder mig til at se de videoer der kommer op med interviews :)
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



sjonas skrev:
5teensig skrev:Legkongen og jeg kommer begge dage! Vi løfter raw, så vi kan ikke stille så meget op i det store billede, men jeg lover at jeg selv i hvert fald vil gå på et par danske raw rekorder! :D


Man kan vel ikke lave Raw-rekorder til DM-A?


Naturligvis ikke, nej. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



sjonas skrev:
5teensig skrev:Legkongen og jeg kommer begge dage! Vi løfter raw, så vi kan ikke stille så meget op i det store billede, men jeg lover at jeg selv i hvert fald vil gå på et par danske raw rekorder! :D


Man kan vel ikke lave Raw-rekorder til DM-A?

Man kan godt gå på dem, de bliver bare ikke godkendte som rekorder. :wink:
Min styrkeliste er all raw.

"There will always be a sore spot. If you wait till you feel good with no aches or pains to train, you will never be here." - John Broz
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2698
Tilmeldt: 29. mar 2008, 23:10
Geografisk sted: Randers
 
Træner her: AK Frem
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



5teensig skrev:
sjonas skrev:
5teensig skrev:Legkongen og jeg kommer begge dage! Vi løfter raw, så vi kan ikke stille så meget op i det store billede, men jeg lover at jeg selv i hvert fald vil gå på et par danske raw rekorder! :D


Man kan vel ikke lave Raw-rekorder til DM-A?

Man kan godt gå på dem, de bliver bare ikke godkendte som rekorder. :wink:


:wink
#TEAMSJONAS 2014 #Hejhejpik
I was 135 pounds and then I ate steroids for every meal then i weighed 500 pounds because I took hippo steroids and my biceps exploded and hippo muscle flew everywhere and landed on my grandmas face.
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2304
Tilmeldt: 16. jun 2007, 13:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



5teensig skrev:Legkongen og jeg kommer begge dage! Vi løfter raw, så vi kan ikke stille så meget op i det store billede, men jeg lover at jeg selv i hvert fald vil gå på et par danske raw rekorder! :D


Vi skal nok gøre det godt selvom vi løfter RAW - i bund og grund kan det være ligegyldigt, hvem der vinder - blot man giver sig 100 pct. :) Jeg er ikke super optimistisk på mine egne vegne - men nu får jeg heldigvis snart undersøgt mit ben, så jeg forhåbelig kan sætte rekorder senere på året. Til DM handler det blot om at få nogle godkendte løft og støtte op omkring stævnet :)
No doping, no suits, no straps - just RAW!

"Take your time and do it right – you don’t really need all that fancy stuff as shirts and drugs – you should take your time and do it right (James Henderson)".
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 1558
Tilmeldt: 11. feb 2008, 11:29
Geografisk sted: Randers/Århus
 
Træner her: AK Frem
Fitnessone
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 197.50
- Squat: 255.00
- Dødløft: 310.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kommer interviews før eller efter DM? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



En lille teaser

Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg overvejer alvorligt at rulle over, selv om jeg har eksamen mandag og jeg burde pounde bøgerne.
Der kommer vel altid en eksamen til? :D
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009
 
Reputation point: 170
 
Indlæg: 2652
Tilmeldt: 30. dec 2007, 01:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bnaz skrev:Kommer interviews før eller efter DM? :)


Jeg havde bestemt satset på, at begge videoer var klar før DM, men jeg må lige prikke til Essensen og høre, hvor de bliver af.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TheCzech skrev:
Bnaz skrev:Kommer interviews før eller efter DM? :)


Jeg havde bestemt satset på, at begge videoer var klar før DM, men jeg må lige prikke til Essensen og høre, hvor de bliver af.

Pas på han ikke vælter og kommer til skade. Vi skulle gerne have videoerne op. :)
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar
 
Reputation point: 315
 
Indlæg: 5972
Tilmeldt: 31. jul 2008, 22:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Resultater?
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 518
Tilmeldt: 25. jan 2009, 22:45
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 252.50
- Squat: 230.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



DannyP vinder af -74. 255-160-255. Slog Morten Rasmussen med 2,5 kg.

Her er vinderløftet.



Egebo vandt -83 foran Danni Iversen og ER.
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar
 
Reputation point: 315
 
Indlæg: 5972
Tilmeldt: 31. jul 2008, 22:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Styrkeløft, stærkmand og vægtløftning




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster