Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65705 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 840
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 838

Følg bodybuilding.dk på

Den officielle DM i Bodybuilding og Fitness 2011 tråd

Udskriv emne


Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness





Hvad er kriterierne egentlig for at deltage ved AF? Synes ikke det fremgår ret tydeligt på DBFF's hjemmeside :(
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



At du er medlem af DBFF. Andre tror jeg faktisk ikke der er? Enhver tosse med et medlemsskab må være med. Det kan desværre godt ses til tider :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 1709
Tilmeldt: 14. nov 2009, 22:39
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Wannabe-BB skrev:At du er medlem af DBFF. Andre tror jeg faktisk ikke der er? Enhver tosse med et medlemsskab må være med. Det kan desværre godt ses til tider :)

Det er befriende når internet tåber kaster om sig med kritik og nedladende bemærkninger uden hensyntagen til den person, der har ofret de sidste mange måneder af sit liv på at gøre sig klar.

Jeg elsker simpelthen når de ægte warriors of steel kommenterer på folks form, specielt når deres egen form er stærkt overlegen.
Sidst rettet af Equus 13. sep 2011, 11:36, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 18. sep 2007, 21:14
Geografisk sted: 2500
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Wannabe-BB skrev:At du er medlem af DBFF. Andre tror jeg faktisk ikke der er? Enhver tosse med et medlemsskab må være med. Det kan desværre godt ses til tider :)

Men i hvor lang tid? DM kræver jo minimum 9 måneders medlemsskab :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:
Wannabe-BB skrev:At du er medlem af DBFF. Andre tror jeg faktisk ikke der er? Enhver tosse med et medlemsskab må være med. Det kan desværre godt ses til tider :)

Men i hvor lang tid? DM kræver jo minimum 9 måneders medlemsskab :)

AF er en del af DM, så svaret er stadig 9 mdr. :wink: Du kan finde en del svar på spørgsmål under FAQ og vedtægter på sitet. (Der arbejdes på et nyt!)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2127
Tilmeldt: 5. feb 2008, 22:15
Geografisk sted: Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Equus skrev:
Wannabe-BB skrev:At du er medlem af DBFF. Andre tror jeg faktisk ikke der er? Enhver tosse med et medlemsskab må være med. Det kan desværre godt ses til tider :)

Det er befriende når internet tåber kaster om sig med kritik og nedladende bemærkninger uden hensyntagen til den person, der har ofret de sidste mange måneder af sit liv på at gøre sig klar.

Jeg elsker simpelthen når de ægte warriors of steel kommenterer på folks form, specielt når deres egen form er stærkt overlegen.


Jeg har da stor respekt for folk, som stiller sig selv til offentligt skue, på trods af en decideret utilstrækkelig form. Det kræver balls! Jeg ville aldrig selv turde stille mig op på en scene med den viden, at jeg ville falde fuldstændig igennem, det ville jeg simpelthen finde for pinligt.

Hvad ved du om min form? Og vigtigere, hvilken relevans har det for mit bidrag til denne diskussion? Når folk stiller sig op på den scene, eller smider billeder op, må de være forberedt på kritik. Det kan ikke kun være rygklapperi alt sammen, så er der jo ingen ide i et forum.

Jeg synes det er rigtig fedt, at f.eks. AF feltet er så stort i år, det er en god udvikling for sporten, som jeg tror vi begge elsker. Men jeg tror bare ikke det gør noget godt for sporten, at der er en eller flere atleter på scenen, som simpelthen falder igennem. Om folk vil stille op vil jeg lade op til dem selv, men jeg synes der er mennesker som mangler selvkritik, i forhold til deres egen form og evner.

Jeg har som sagt stor respekt for de dedikerede mennesker som har brugt måneder på at blive sceneklare, det er helt sikkert rigtig hårdt! Det er ikke en hetz fra min side, det er mit synspunkt. Og nu udpeger jeg jo ingen med navn, så jeg kan ikke se hvorfor du tager kritikken så personligt, især fordi du er en af dem, der rent faktisk hører til på en scene. Peace :gay1:
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 1709
Tilmeldt: 14. nov 2009, 22:39
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Misslaw skrev:
Garik skrev:
Wannabe-BB skrev:At du er medlem af DBFF. Andre tror jeg faktisk ikke der er? Enhver tosse med et medlemsskab må være med. Det kan desværre godt ses til tider :)

Men i hvor lang tid? DM kræver jo minimum 9 måneders medlemsskab :)

AF er en del af DM, så svaret er stadig 9 mdr. :wink: Du kan finde en del svar på spørgsmål under FAQ og vedtægter på sitet. (Der arbejdes på et nyt!)

Takker, det var det svar, jeg søgte :) Synes jeg har kigget den igennem (og plejer ikke at være komplet idiot), men følte ikke rigtig, jeg fik et endegyldigt svar - det har jeg dog fået nu, tak :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



er der nogle navne på dem der stiller op i minus -80kg?
SIZE MATTERS
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 128
Tilmeldt: 14. sep 2011, 10:08
 
Træner her: Anger Mangement
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 200.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lille-mig skrev:er der nogle navne på dem der stiller op i minus -80kg?

Deltagerlister offentliggøres ikke, dog har vi i år lagt lister ud på facebook gruppen så man kan se hvor mange der stille op i hvilke klasser.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2127
Tilmeldt: 5. feb 2008, 22:15
Geografisk sted: Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Shaun Joseph-Tavernier, der gæsteposerer til DM, træner her arme 7 dage inden Olympia:

http://mdtv.musculardevelopment.com/pro ... wdown.html
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Shit en massiv lille mand!! :? :twisted:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: 14. jun 2007, 08:45
Geografisk sted: Dronninglund
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Wannabe-BB skrev:
Jeg har da stor respekt for folk, som stiller sig selv til offentligt skue, på trods af en decideret utilstrækkelig form. Det kræver balls! Jeg ville aldrig selv turde stille mig op på en scene med den viden, at jeg ville falde fuldstændig igennem, det ville jeg simpelthen finde for pinligt.



Du synes ikke det virker som spild, og dumt at stille op med en decideret utilstrækkelig form?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 331
Tilmeldt: 3. apr 2011, 11:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SpliFF skrev:
Wannabe-BB skrev:
Jeg har da stor respekt for folk, som stiller sig selv til offentligt skue, på trods af en decideret utilstrækkelig form. Det kræver balls! Jeg ville aldrig selv turde stille mig op på en scene med den viden, at jeg ville falde fuldstændig igennem, det ville jeg simpelthen finde for pinligt.



Du synes ikke det virker som spild, og dumt at stille op med en decideret utilstrækkelig form?


Tjah det er jo op til den enkelte at vurdere, det vil jeg ikke gøre mig til dommer over. Men jeg ville ikke stille op med den viden, at jeg ville se malplaceret ud ved siden af mine konkurrenter.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 1709
Tilmeldt: 14. nov 2009, 22:39
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Navn: Jackie Lauge
Alder: 27 år (1984)
Højde: 182
Vægt: On/ Off season 80/90 kg
Hjemby: Århus
Klasse: Athletic fitness + 180

Billede

Kan du fortælle lidt om dig selv og din hverdag?

Jeg har været bosat I Aarhus de sidste 8-9 år. Jeg kommer oprindeligt fra Dalmose nær Slagelse på Sjælland, hvor jeg er opvokset.
Til dagligt sidder jeg som entrepriseleder I en virksomhed nær Aarhus, hvor jeg beskæftiger mig med alt inden for byggeri. Min hverdag er meget ens lige for tiden, hvor jeg er på diæt, sover, arbejder, træner, dyrker cardio, og selvfølgelig spiser.



Hvor lang tid har du trænet, og hvordan kom du i gang?
Jeg har trænet I 7-8 år efterhånden, det er dog kun de sidst 2 år, som har været seriøse. Jeg startede I et center sammen med en ven, hvor vi bare ville prøve kræfter med styrketræning, det gjorde vi så nogen år uden de store resultater. Der blev kun tænkt træning desværre ingen fokus på mad og restitution.
Jeg begyndte så at læse en masse på nettet om træning, og kunne godt se, man sklulle lægge noget mere vægt på kosten, det gav mig så nogle bedre resultater.
Jeg tog så kontakt til Henning Kristensen, hvor jeg fik en del fif til min træning og kost. Da jeg tydeligt kunne se, de ting han fortalte mig virkede , ja så bestilte jeg en coatching samtale hos ham. Den afholdte vi så januar 2010 ,hvor jeg siden har trænet seriøst og er i dag medlem af hans bestrong team.
Mange har en fordom over for bodybuldning/fitness verdenen, og at alle dem som dyrker det, er på steroider, og hvad der ellers findes. Ingen tvivl om dette findes men vil bare understrege jeg ikke er en af dem.

Billede

Har du tidligere stillet op til konkurrencer, og hvordan er det gået?
Nej jeg har ikke tidligere stille op I konkurrence, dette bliver min første.

Hvordan ser en typisk træningsuge ud for dig?
Offseason træner jeg 4-5 gange om ugen uden nogen form for cardio.
Lige nu når jeg er på diæt, træner jeg hver anden dag og så dyrker jeg cardio de dage jeg ikke træner.


Mandag: Bryst, triceps, 20 min cardio
Tirsdag: Cardio I form af powerwalk.
Onsdag: Ryg, Biceps, 20 min cardio
Torsdag: Cardio I form af powerwalk
Fredag: Skulder, mave. 20 min cardio
Lørdag: Ben. 20 min cardio.
Søndag: Fri.

Billede


Træner du anderledes i perioden op til en konkurrence, end du du gør, når du er off-season?
Jeg træner stort set på samme måde hele året rundt, selv om jeg er på diæt kan jeg godt finde på at løfte tungt- lige for at se om kræfterne er bibeholdt.
Forleden til rygtræning tangerede jeg feks. min dødløft rekord. Nu er der kun 4 uger til DM, så nu begynder jeg selvfølgelig at passe på mig selv for ikke at blive skadet, men gas det får den


Hvordan ser din kost ud i perioden op til DM?
Keep it simple
Jeg er stor tilhænger af, at holde tingene så simple som muligt, både min træning og kost. Jeg ønsker ikke at gøre det til den store videnskab.

Jeg får 7 måltider hver dag mellem 6.30 og 22.30, som består af Havregryn, mælk, proteinpulver, ris, kylling, grønsager, frugt, oksekød, omega 3-6-9.
Efter hver træning indtager jeg Bestrong recorery som består af kulhydrater og protein.



Hvilke forskelle er der i din kost nu, i forhold til når du er langt fra konkurrence?
Da det er først gang jeg stiller op, er det svært at sige.
Men jeg vil ikke bulke når DM er overstate. Jeg vil holde min fedt% nede under 12, da jeg stadig ønsker at kunne se, hvad der gemmer sig under skindet.
Så når DM er ovre vil jeg nok bare nøjes med at indtage større potioner af samme mad som nu.



Styrker og svagheder?
Min styrke er nok jeg har den holdning, hvis man skal gøre noget - skal man gøre det 100% ellers skal man lade være.
Pain is nothing compared to what it feels like to quit…

Billede


Fremtiden
Først og fremmest ligger alt koncentrationen på DM. Min plan er helt sikkert at stille op igen, hvornår det bliver må tiden vise.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Den her tråd sparker r*v! Elsker at læse de forskellige interviews m.m.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Fedt at se nogle af "1. gangs" atleterne som stiller op. Er det evt. muligt med et interview, med nogle af "gengangerne"?

Men Czech - du skal have credits for dit arbejde =D>
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1865
Tilmeldt: 12. mar 2008, 21:19
Geografisk sted: Viborg
 
Træner her: SportsClub Viborg
DIT Studie
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (19)
Kostplan: Ingen kostplan



Lækker og inspirerende læsning !! Flot arbejde Czhech !! =D>
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 1191
Tilmeldt: 20. maj 2009, 20:03
Geografisk sted: Vanløse
 
Træner her: Fitness World Frederiksberg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



kr athletic skrev:Fedt at se nogle af "1. gangs" atleterne som stiller op. Er det evt. muligt med et interview, med nogle af "gengangerne"?

Men Czech - du skal have credits for dit arbejde =D>


+1
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3200
Tilmeldt: 24. aug 2007, 05:53
Geografisk sted: KBH SV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Selv om jeg elsker at se freakshows, er det sgu rart at se nogle "sunde" atletiske kroppe. Tak for nogle gode interviews
<script></script>
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 583
Tilmeldt: 15. maj 2007, 00:56
Geografisk sted: Roskilde
 
Træner her: FitnessDK Roskilde
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 11.00
- Squat: 11.00
- Dødløft: 11.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Malke skrev:
kr athletic skrev:Fedt at se nogle af "1. gangs" atleterne som stiller op. Er det evt. muligt med et interview, med nogle af "gengangerne"?

Men Czech - du skal have credits for dit arbejde =D>


+1

+2
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Navn: Jacob Bork
Billede
Alder: 21
Højde: 194 cm
Vægt: ?
Hjemby: Vanløse
Klasse: AF+180

Kan du fortælle lidt om dig selv og din hverdag?
Jeg har på nuværende tidspunkt sabbat år fra gymnasiet, som jeg ren og skær tog fordi jeg gerne ville stille op til AF. Til daglig arbejder jeg som pæd. medhjælper og personlig træner. Ellers bor jeg sammen med min fantastiske kæreste, som jeg næsten har været sammen med i 5 år. Derudover prioriterer jeg min familie og nærmest venner rigtig højt. Offseason elsker jeg god mad og i store mængder, hvilket kan siges at være både godt og dårligt for fysikken. Tilgengæld fylder træning, kost mm. ekstremt meget i min hverdag. Jeg elsker alt omkring det og jeg brænder virkelig for det.

Hvor lang tid har du trænet, og hvordan kom du i gang?
Jeg startede med at træne stille og roligt for godt og vel 5 år siden, med hvert år er det så blevet mere seriøst og målrettet. Jeg startede med at træne fordi jeg var tyk - jeg vejede omtrent 108 kg på efterskolen, da jeg startede med at træne. Jeg var træt af at være slasket, pinlig over at gå i t-shirt og ikke kunne smide t-shirten om sommeren.



Har du tidligere stillet op til konkurrencer, og hvordan er det gået?
Nope. Det er første gang.

Hvordan ser en typisk træningsuge ud for dig?
Der er ingen typiske træningsuger, alt varierer afhængig af formen. Kan sige at min sidste uge har været 6x45 min tom mave powerwalk, 5-6x styrketræning, 6x50 min crosstrainer også roning hist og her.

Træner du anderledes i perioden op til en konkurrence, end du du gør, når du er off-season?
Laver kraftedme ikke det lorte cardio offseason haha. Jeg hader det til døde. Nej træner ikke betydelig anderledes. Dog ser jeg rigtig gode resultater efter at have sænket vægtene og fokuseret mere på excentriske del af løftet samt mind-to-muscle. Alt det mind-to-muscle syntes jeg selv altid har været ævl, men jeg er blevet klart overbevist om at det er essensielt.
Billede

Hvordan ser din kost ud i perioden op til DM?
Intet vildt... Massere protein, kulhydrater alt afhængig af hvordan fedt% rykker sig og lavt fedt.

Hvilke forskelle er der i din kost nu, i forhold til når du er langt fra konkurrence?
Spiser faktisk bare mere af det samme offseason. Dog kan jeg sige at havregryn er et nøglekomponent i min kost :D :D

Hvad er dine styrker og svagheder?
Fysisk er mine svagheder umiddelbart bryst og læg. Mentalt ved jeg sørme ikke om jeg har nogle svagheder der modarbejder mit mål. Når jeg har sat mig et mål, så ligger jeg 100% i det og afviger ikke på nogen måder fra det. For jeg nægter at stå tilbage efter DM og vide at jeg ikke gjorde det 100%. Hvis jeg har lagt alt det arbejde i som jeg kan, så kan jeg ikke være andet end tilfreds med min præsentation i sidste ende - uanset placering.
DSC00171tilpas.jpg


Hvad byder fremtiden på?
Nu skal jeg lige have overstået DM. Men ellers er planen da bare at fortsætte med at forbedre min fysik - for jeg elsker det jo. Derudover vil jeg meget gerne i gang med en uddannelse efter DM, så der søger jeg ind så snart det er muligt.

Billede
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fandeme en fed video, hvor Jacob Bork sqautter. Rart at se nogen presse sig selv der ud.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Umiddelbare indtryk en fin form Bork stiller med =D>
Weakpoints IMO. er bryst, læg er svære at bedømme ud fra billedet, og lidt mere bredde i ben.
Good points: gode skuldre, fine seperationer og godt med "juletræ" i lænden.
Hæng i Bork, og kæmp videre, så kommer det sidste du har brug for :wink:

Og fed squat video :twisted:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1865
Tilmeldt: 12. mar 2008, 21:19
Geografisk sted: Viborg
 
Træner her: SportsClub Viborg
DIT Studie
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (19)
Kostplan: Ingen kostplan



er det for sent at stille op? hvis nu man vil op i under halvfjerds kilo?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 15. aug 2010, 19:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 70.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



harhorn skrev:er det for sent at stille op? hvis nu man vil op i under halvfjerds kilo?


Desværre. Så vidt jeg har forstået skulle "ekspress-tilmelding" være slut. Det er trodsalt om 2 uger.
Men der er jo loaded cup næste år, og igen DM senere på året.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2930
Tilmeldt: 22. aug 2010, 10:03
Geografisk sted: København
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du er seriøst en af mine favoritter til af bork, for satan hvor det spiller :twisted:
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



harhorn skrev:er det for sent at stille op? hvis nu man vil op i under halvfjerds kilo?


Prøv at skriv til Line@dbff.dk og hør om det kan lade sig gøre, der er allerede 3-4 tilmeldte i klassen og det er kun fedt hvis feltet bliver endnu større!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 3. jun 2009, 07:56
 
Træner her: Anger Mangement
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Er der evt nogen der har et link til selve Eventen? her tænker jeg jeg et evt program for hvem der er på hvornår og hvilken dag og hvem/ hvad der evt er til stede på messen så men ved lidt hvad man kan forvente at få ud af sin billet udover selvfølgelig et kanont show:)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 27. mar 2008, 23:23
Geografisk sted: Hjørring
 
Træner her: Cityform Fitness Club Hjørring
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



harhorn skrev:er det for sent at stille op? hvis nu man vil op i under halvfjerds kilo?

Tilmeldingsfristen for deltagelse i DM var den 1/9, den er nu overskredet med 3 uger, men skriv en mail og hør..

derudover har jeg et par spørgsmål.....
..har du været medlem af forbundet i 9 måneder ?
..har du modtaget en tilmeldingsblanket fra DBFF vedr. DM ?
..har du været på diæt så du er klar til at stå på en scene om lidt over 2 uger ?

hvis du kan svare ja til alle 3, hvorfor har du så ikke fået fingeren ud noget før ?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 18. sep 2007, 21:14
Geografisk sted: 2500
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ronzefar skrev:Er der evt nogen der har et link til selve Eventen? her tænker jeg jeg et evt program for hvem der er på hvornår og hvilken dag og hvem/ hvad der evt er til stede på messen så men ved lidt hvad man kan forvente at få ud af sin billet udover selvfølgelig et kanont show:)

Bodybuilding lørdag (forbedømmelser fra klokken 10:00 finaler fra klokken 16:00)
Fitness søndag (forbedømmelser fra klokken 10:00 finaler fra klokken 15:00)
På flyeren og på plaketen for DM står der hvem der er udstillere.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 18. sep 2007, 21:14
Geografisk sted: 2500
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Bodybuilding & Fitness




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster