Jamen hej hej, selvfølgelig har jeg da tid til bodybuilding.dk
Jeg er 22 år og bor i Kastrup. Jeg er uddannet elektriker, og har efter min læretid arbejdet med handicap- og gods-lifte i hele Danmark. Det har derfor også været ret hårdt for mig at følge en kostplan, da jeg hele tiden risikerer at blive sendt til den anden ende af landet pludseligt.
Hvad laver du til hverdag?
I øjeblikket er jeg faktisk uden arbejde. Jeg blev opsagt ca 3 uger inden DM 2011 fordi firmaet ikke havde nok at lave. Det er klart at det ikke hjalp på humøret at miste sit arbejde på et tidspunkt hvor man allerede kæmper med diæt-hjerne.

(Billede fra d. 3/7-2008)
Hvorfor begyndte du at træne, og hvor længe har du gjort det?
Tjaah, hvorfor begynder 15-16 årige at træne? Jeg så selvfølgelig en mulighed for at komme i pigernes søgelys hehe. Det var faktisk først for ca. et år siden at jeg begyndte at træne udelukkende for min egen skyld.
Hvordan har din træning udviklet fra du startede til nu?
Jamen jeg startede som sagt som 15-16 årig, og så vidt jeg husker, vejede jeg omkring 55-60 kg og var MEGET splejset. Siden da har jeg kæmpet mig op på solide 90 kg, og ikke nær så splejset.
De første år koncentrerede jeg mig bare om at løfte tunge vægte 3 gange om ugen, og skænkede ikke kosten den mindste tanke. For ca. 2 år siden stoppede jeg med at ryge, holdt mig en laaaaang pause fra alkohol og byture og besluttede mig så for at lære en masse om hvordan man spiser sig stor.
Du har lige deltaget i, og vundet DM i junior BB – hvorfor valgte du at stille op, og kan du prøve at beskrive hele processen fra start til slut?