Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65676 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049573 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1189
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1188

Følg bodybuilding.dk på

UDG! Uge 6 / 2012

Udskriv emne


"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.





Billede

Så blev det søndag endnu engang, og vi er klar med endnu en beretning, om ugen der gik her på Bodybuilding.dk.
Slå lyden til på pc’eren, tryk ”play” på videoen herunder, sæt dig godt tilbage i stolen, nyd musikken og lad os så komme igang..




Nyt på Bodybuilding.dk

Essensen har været flittig med kameraet det seneste stykke tid, og det er blandt blevet til denne video fra The LA Fitness Expo 2012:


Kommentarer til videoen kan smides i tråden her: the-fitexpo-2012-los-angeles-opdateret-med-video-t54400.html



I forbindelse med ovennævnte begivenhed, stak han også kameraet i hovedet på Nick Olsen.

”Da jeg var i LA til Fitness Expoen stødte vi på Nick Olsen - han er en dansker der pt er bosiddende i USA hvor han arbejder som finess model og personlig træner. Vi lavede et interview med ham omkring hans dagligdag, træning og arbejde.

Interviewet blev an anelse langt, men jeg håber i stadig finder det interessant at høre lidt fra en dansker der har taget skridtet og rykket til USA for at gøre karriere der indenfor fitness.”



Videoen kan diskuteres her: ny-video-interview-with-personal-trainer-and-fitness-model-t55041.html



Thomas Jagd deler læsestof i rigelige mængder med resten af brugerne her på siden – og denne gang er det en artikel skrevet af Dr. Squat himself, Frederick C. Hatfield.
”Training strategy for Evander Holyfield”: post1274467.html#p1274467
Billede



Thierry Sanchez vil gerne reklamere lidt for det første DM i Kettlebells..

” Det første DM i kettlebell lifting løber af stablen 27. oktober 2012 i Urban Fitness i København.

Vi er så utrolig glad for at det endelig er lykkes os at få det til og håber på en rigtig stor opbakning fra alle jer kettlebell’er der ude.
Indtil videre er der omkring 34 deltagere.

Læs om Information, Regler,Tilmelding & Kvalifikation HER http://kettlebellcup.dk/?page_id=260


Få updates her i tråden: dm-i-kettlebells-t54887.html
Billede



Der er efterhånden skrevet en del om Paul Dillett’s WBFF Danish Championship, som bliver afholdt den 19. maj – og nu er der oprettet en tråd til info om showet. WBFF har også fået en profil her på siden – og har allerede svaret på de første spørgsmål, så hold dig opdateret lige her: post1274439.html#p1274439
Billede



At 2012 BESTEMT IKKE bliver et kedeligt år vil Garik og Androide gerne sørge for!
”Androide vs. Garik
Garik vs. Androide

Et klassisk opgør mellem to nådesløse og blodtørstige ærkefjender. En mastodonternes kamp på ord og muskelmasse. Der er løbet meget vand under broen i denne brutale konfrontation på ord, og affødt af diskussionen her kulminerer det hele nu i bb.dk's første bruger-showdown. Mao:

Androide vs. Garik 2012 Bodybuilding.dk Online bodybuildingkonkurrence”
1) Vinderen er den af de to kompetanter, der præsenterer den stærkeste dagsform
2) Kompetanterne har hele 2012 til at komme i så god form som muligt
3) Hver kompetant skal lægge 4 valgfrie helkropsbilleder op
4) Det er kompetanterne frit stillet, hvornår de mener, deres form er bedst, og dermed også hvornår de tager billederne
5) Alle billeder skal tages samme dag
6) Billederne må ikke efterbehandles
7) Ulovlige kosttilskud er ikke tilladt - vi dopingtester dog ikke i konkurrencen og tager selvfølgelig kompetanternes ord for gode varer, såfremt de erklærer at være clean
8) Lysopsætning, protan m.m. er valgfrit
9) Billeder sendes til undertegnede, som efterfølgende opretter en seperat tråd (naturligvis under fuld diskression)
10) Vinderen kåres af det samlede resultat dels fra en afstemning blandt sidens brugere og dels fra et nøje udvalgt bodybuildingsdommerpanel
11) Hvis den ene kompetant trækker sig fra konkurrencen, har modparten selvsagt vundet


Følg med i mastodonternes kamp lige her: androide-vs-garik-2012-t54875.html



Der er også gang i vædemålene i tråden om ”Den Bedste Atlet 2012”
” Hej gutter

Ratz, Gonge og Jeg har indgået væddemål. Når vejret bliver bedre, skal vi have afgjort hvem der besidder den bedste alsidige atletiske kunnen.

Vi mangler forslag til discipliner.

Vi har
100m løb
boldkast
box jump
længdespring

Der er 10.000kr til vinderen”


Fornærmelserne flyver allerede igennem luften, og forslag til disciplinerne er mange og kreative. Følg sjonas, Ratz og Bnaz i deres kamp om titlen lige her: den-bedste-atlet-2012-t54546-30.html



Februar er også måneden hvor bb’s første modeshow løber at stablen!! Tjek brugernes smækre outfits i konkurrence om "Månedens træningsoutfit". Der er allerede kommet fine bidrag – og vi venter spændt på at se netop dit!

The Phoenix
Billede


Jegermads
Billede

Upload dit billed – og deltag I konkurrencen om Beta Alanine fra Bodylab lige her:
manedens-traenings-outfit-t54700.html#p1279321



Nyt fra sponsorerne

Bodylab har endnu engang sendt Thomas Jagd en tur bag tastaturet – og denne gang har han forfattet hele 2 artikler til os.. Den første handler om udtrætningsteknikker.

”Hvis du vil tvinge kroppen til at opbygge muskelmasse ud over det sædvanlige, så er du nødt til at tvinge den til det. De fleste vil kunne opnå ganske gode resultater ved traditionel failure træning, eller træning hvor man stopper 1-2 reps før failure. Men engang imellem kan det være en fordel at benytte sig af det man kalder udtrætningsteknikker. Der er dog alt for mange som anvender disse teknikker for hyppigt, og ligeså mange som ikke forstår at anvende dem korrekt. Og hvis man vil høste fordelene ved disse teknikker, så er det vitalt, at man anvender dem på korrekt vis. Ellers får de meget hurtigt en negativ effekt, som kan føre til stilstand, overtræning og skader. Vi vil derfor se nærmere på nogle af de forskellige udtrætningsteknikker, og på hvordan man på bedste vis inkludere dem i sit træningsprogram.”

Link til ”Udtrætningsteknikker! No pain no gain”: http://news.bodylab.dk/artikler/1978-ud ... in-no-gain



Den anden fra Jagds pen omhandler progressionscyklusser.

”Men det er hverken motiverende eller effektivt at følge den samme progressionscyklus igen og igen, og de fleste har ikke den fornødne erfaring eller viden, som gør det muligt at sammensætte deres egen skræddersyede cyklus. Vi vil derfor i denne artikel se nærmere på 3 effektive progressionscyklusser, som igennem årene har været brugt med stor succes af mange styrkeløftere og vægtløftere. Cyklusserne egner sig også særdeles godt som progressionscyklus til de store basisøvelser i et bodybuilding program (se fx. artiklen: 'Større muskler - back to basics'), så det er bestemt ikke kun styrke-entusiaster som kan finde inspiration i artiklen.”

”3 effektive progressionscyklusser”: http://news.bodylab.dk/artikler/2009-3- ... scyklusser



Bodylab står også bag artiklen ”Superfoods! Helt almindelige superfoods”, forfattet af Jens Lund.

”Superfoods er et begreb, der bruges om fødevarer, som har et særligt højt indhold af sundhedsfremmende stoffer sammenlignet med andre fødevarer. Disse sundhedsfremmende stoffer kan f.eks. være vitaminer og mineraler, kostfibre, sunde fedtsyrer eller potentielle sundhedsfremmende stoffer phytokemikalier. Jeg har været et smut forbi Fødevaredatabanken (1) og set nærmere på næringsstoflisterne. Det viser sig nemlig, at det ofte er nogle bestemte fødevarer, der dominerer i toppen af listerne. Med et ekstra fokus på disse fødevarer i den daglige kost kan man let øge sit indtag af vitaminer og mineraler og helt overflødiggøre den daglige vitaminpille.”

Artiklen om Superfoods finder du lige her: http://news.bodylab.dk/artikler/1979-su ... superfoods



En anden af sidens sponsorer, Bodyman, har fået Nike på lager – og er klar med lidt compression-wear – til de hårde træningspas.
Billede
Billede
Se meget mere lige her: http://www.bodyman.dk/shop/nike-398c1.html



Bruger Vids

Bundgaard89 har været til ER Open – og viser herunder hvordan man presser sig selv til en ny PR på hele 210 kg.!
” ER-Open

Vægt: 113,45

1. forsøg
195kg - godkendt 3-0

2. forsøg
202,5kg - godkendt 2-1

3. forsøg
210kg - godkendt 3-0 * stævne pr + 17,5kg!!

Rigtig fedt stævne hvor det hele bare kørte perfekt!”


Log: bundgaard-t14346-2370.html#p1277192


Søren W havde også succes med sin PR-Jagt – først blev 170 frontsquattet i fornem stil, og dernæst excellerer han i samme disciplin med beskedne 155 kg for 2 gentagelser!


Log: swolegrens-log-t27366-1320.html#p1279636


Dolle vil gerne vise dig hvordan man kan være både tynd og slap på samme tid – men når det involverer 100 kg stød er det lidt svært at tro på, at han er helt slap den kære Mr. Yonex.

Log: doolymania-t43702-540.html#p1279435


Når Karim ikke bruger sin tid på at snakke hår med Ulrik, kan han godt finde på at flytte lidt jernstænger..


Log: karim-s-log-7x270kg-dl-s-31-t29871-900.html#p1276355


Ratz med 170 smukke kg. På nakken. 2 gentagelser og vingeskudt hår – bum!

Log: arbeit-macht-fre-t24536-2040.html#p1277841


Pigehest var på kvindelejr, og stiftede for første gang bekendtskab med stød fra blokke:

Log: pigehestens-log-t54802-30.html#p1279280


The Juice prygler maven med lidt standing ab-wheel! Det gjorde efter sigende ondt dagen derpå..

Log: http://www.bodybuilding.dk/the-juice-is-loose-2-0-t43699-840.html#p1279233


Biiver hyggeløftede lidt ved regionsmesterskaberne i Norge, og har denne lille beretning derfra:

” Så er det slut med elastik-projektet. Sidste test var denne weekend og det var med udstyr på regionsmesterskabet i Norge. Jeg løftede i Østafjell og det blev en noget blandet omgang.
Det gik egentlig mere eller mindre som forventet. Har ikke føltes godt i squat i perioden, meget tungt i bunden eftersom jeg ikke har fået trænet den ordenligt med al det elastik. Bænken og dødløft har føltes god - også i sumo på trods af jeg kun har haft 3 træninger sådan på 10 uger.

Har slet ikke følt mig i form i de sidste mange uger - og det er jo heller ikke nu jeg skal være i form. Så set i det lys, så er det egentlig et udmærket resultat. Nu er blikket rettet mod EM.

Squat
260 - underkendt 1-2
260 - underkendt 0-3
260 - godkendt 3-0
*Styrken var egentlig bedre end forventet, men dybden var ikke god nok. Teknikken er på vej frem, men mangler helt sikkert overskuddet og styrken i bunden, som normalt er der. Den må stå på box squat, rå squat og lignende i de kommende uger, så kommer den hurtigt igen. Kunne have lavet omkring 275 idag, så ikke helt forfærdeligt faktisk.

Bænk
150 - underkendt 0-3
152,5 - godkendt 3-0
157,5 - underkendt 1-2
*God styrke! Havde en rigtig god opvarmning op til 147,5 på brystet med meget let pres. Presser desværre første forsøg over maven og får vidst underkendt sidste på røven. Men pressede jo egentlig PR og der var overskud til 160-162,5 - og det er jo positivt!

Dødløft
265 - godkendt 3-0
280 - godkendt 3-0
292,5 - godkendt 3-0 PR+5 kg
*10 uger uden sumo har åbenbart haft positiv effekt og det var ikke engang all-out. Det bliver spændende når jeg går tilbage til noget sumo nogle af dagene i den kommende periode.

Samlet set som forventet. Utilfredsstillende squat, men vidste det godt pga. træningen op til. God styrke i bænk, men ikke godt nok at jeg smider to forsøg væk på tekniske fejl. Dødløften sad fint.”


Lidt video fra stævnet har han naturligvis også til os..

Biiver loggen: biiver-t6227-4200.html#p1279991


Tkdliron har i sin nyligt oprettede log,valgt at poste denne fine omgang dødløft:

Log: liron-s-log-for-storre-masse-og-styrke-t54840.html#p1274698


Mzg vender stadig stænger i jagten på at blive vægtløfterchamp.

Log: http://www.bodybuilding.dk/mzg-vl-hgvs-t23014-5670.html#p1279762


Pind ved godt hvordan man laver sjov og narrestreger i centret. Man benpresser da lige 260 kg + sin makker på 114 kg..

Log: pind-s-log-t54233.html#p1279506


Dingo stirrer loftet i sænk og curler bare pisse flot derud af!

Log: dingo-billeder-fra-bb-dag-s-183-t9136-5490.html#p1279749


The Czech er måske en af sidens allerbedste når det kommer til voldtunge dips. Det her er voldsomt…

Log: house-of-androide-t35975-690.html#p1279826


I Videbæk Styrke Sport render Laaarrrsss stadig rundt og squatter igennem..

Log: lars-sl-t38404-570.html#p1279763


Bnaz er temmelig god til dødløft – og viser her hvordan man trækker 280 kg – 3 gange..

Log: hittebarnets-gainhouse-t8359-4950.html#p1277897


Johannes fejrede sin 3 års dag som del af det trænende folk med en lille statusrapport..
Ӂrsstatus

I dag er det præcis 3 år siden jeg for første gang satte fødderne i et træningscenter.
Så det er tid til at se hvordan det sidste års fremskridt har været.


Kropsmål (afslappet - målt lige efter en god nats søvn)

Træningsstart - 9. februar 2009
Vægt: 68,9 kg
Arm: 27 cm
Bryst: 82 cm
Lår: 51 cm

Efter 1 år - 2. februar 2010
Vægt: 79,1 kg (+10,2)
Arm: 30 cm (+3)
Bryst: 90 cm (+8)
Lår: 58 cm (+7)

Efter 2 år - 9. februar 2011
Vægt: 90,0 kg (+10,9)
Arm: 32,5 cm (+2,5)
Bryst: 93 cm (+3)
Lår: 64 cm (+6)

Efter 3 år - 9. februar 2012
Vægt: 103,3 kg (+13,3)
Arm: 35 cm (+2,5)
Bryst: 103 cm (+10)
Lår: 71 cm (+7)


Maxløft

Rå fremgang det sidste år
Squat: 6x125 kg -> 4x170 kg
Bænkpres: 1x100 kg -> 1x115 kg
Dødløft: 1x200 kg -> 6x200 kg

Udstyrs fremgang det sidste år
Squat: 1x220 kg -> 2x250 kg
Bænkpres: 1x130 kg -> 1x145 kg
Dødløft: 1x232,5 kg -> 1x265 kg

Nu når jeg ser tilbage på det sidste år, så har min fremgang overrasket mig positivt. Bundgaard havde ret, der kom en meget god styrkestining fra 90 til 100 kg kropsvægt. Især benene er der kommet god power i og overkroppen har for en gangs skyld vokset noget.”


Og hvad de kraftfulde, og temmelig blege, stænger så kan bruges til, kan ses lige her:

Log: johannes-sph-t30204-870.html#p1279470


Huddi har også stærke ben – og viser gerne hvordan man bruger dem til frontsquat. HUSK at se videoen færdig – da Huddi har en ret så effektiv teknik til at unloade stangen efter løft..

Log: huddi-video-s-4-t49617-90.html#p1279504


Ahrendsen spreder stængerne og dødløfter 150 kg:

Log: lasse-ahrendsen-styrkeloft-t38901-600.html#p1279620


Eclipse a.k.a. Sune Bak har postet denne her video fra HSF. Den skulle nok kunne give de fleste brugere lyst til at løfte tunge ting.. Sune selv kan blandt andet ses i starten.

Log: sune-bak-hsf-styrkeloft-t33183-660.html#p1279279


Mr. Stiff squatter i seriøse omgivelser:

Log: stiff-s-nye-log-t42921-120.html#p1279701


Charlie-89 ønsker kommentarer på sin frontsquat – og har oprettet en lille tråd, hvor man kan hjælpe ham med pointers til formen.

Charles’ frontsquat tråd: post1277432.html#p1277432


Jeppenoerfelt tager en dyb indånding og squatter 100 kg. – 6 gange..

Log: how-bad-do-you-want-it-squat-s-22-t36528-660.html#p1278313



Bruger Pics

Vi ligger ud med frisk blod i logland. Gerner er manden, på unge 17 år.

” Lige lidt historie om mig selv: Har altid været den der lidt buttede dreng i folkeskolen, hvilket har påvirket min selvtillid på en lidt negativ måde. Jeg får så en blindtarmsbetændelse i 7.klasse, hvor jeg taber mig en masse kg, og får ros fra andre, men når man taber sig af sygdom, så tager man det hele på igen.. Var dog så heldig, at efter den lille episode steg jeg til vejrs, så har ikke så meget fedt på kroppen mere.
Jeg begyndte så på træning for et par år siden, som hele tiden gik i vasken, pga. dårlig motivation, hvilket jeg ikke er særligt stolt over. Nu er jeg så startet i gymnasiet, og går i klasse med andre, som også træner en del, som har fået mig til at træne mere seriøst. Har så fået "skaffet" mig en super træningspartner, som får mig ned at træne, og samtidigt giver mig meget motivation! Nu træner jeg 3-4 gange ugentligt, og min træningspartner og jeg har planer om at cykle en masse dejlige lange turer når det bliver varmt!”

Billede
Gerners Log: the-incredible-gerner-t54651.html#p1275749


Hansi Hinterseer er klar med lidt billeder af formen:
Billede
Log: hansi-the-hinterseer-t40479-450.html#p1279124


Hvem har klappet Pelin i måsen!?!? Vi forventer en snarlig opklaring af dette spørgsmål – og imens må jo bare konstatere at hun er god til at flexe sine biceps..
Billede
Mysterie Loggen: en-piges-log-om-nye-mal-carbs-og-vaegte-t52833-120.html#p1278717


Bundesball tog snowboardet under armen – og vendte hakket hjem 8 dage senere!
Billede
Log: day-in-and-day-out-dobbel-med-200-kg-dl-t15002-900.html#p1277141


Maersk har også en formupdate klar!
Billede
Billede
Log: maersk-s-log-t54773.html#p1280021


Malke er endelig vendt tilbage til logland – og det fejres med en lille billedupdate!!
Billede
Billede
Den tilbagevendtes log: malke-s-log-der-logges-igen-yaaaay-t18329-1050.html#p1279404


En anden bruger der er vendt tilbage til logland, efter en længere pause, er J.L.N. – og hans genopstand fra asken, og jagten på den skarpe sommerform kan følges i loggen.

”Jeg fandt lige et billede af formen fra slutningen af sidste sommer... Det er det eneste "før-cut" billede jeg har, men jeg er "sikker" på, at der var mere fedt på, da jeg begyndte for en måneds tid siden.”
Billede
Log: j-l-n-cut-forar-12-startet-t19972-3840.html#p1276572


Pigehest, som vi tidligere så støde, kan også finde ud af at spænde overarmen..
Billede
Log: pigehestens-log-t54802-30.html#p1279280


Dahlen havde glemt at vise os billeder fra juletræningen – og det retter han så op på!
Billede
Billede
Log: dahl-video-mtb-styrt-s-60-billeder-t15661-1800.html#p1279914


BåB viser også gerne formen frem i loggen:
Billede
Billede
Log: babs-log-t55036.html#p1279538


Bigboy1611 har tabt imponerende 15 kg. – og viser potentiale til fine peaks på bic’erne
Billede
Følg vejen mod sixpack i hans egen billedtråd: post1279365.html#p1279365


FitnessNation er ny bruger her på siden, og han har også valgt at samle sine pic-updates i egen tråd – og viser os gerne resultatet indtil videre:
Billede
Billede
FitnessNations billedtråd: body-transformation-14-16-ar-t55059.html


Carsten2002 er med sit nye Arto profil billede, samt status som bloddoner, et HOT CATCH.. Kvinder træd frem – Karsten har allerede fundet kanonen frem!
Billede
Frokostforespørgsler og andre friske tilbud kan leveres i loggen: the-banana-hammock-t36486-2130.html#p1278879



Vores fælles billedtråd for formupdates har blandt andet fået besøg af et par debutanter..

Kenny ”El Zorro” Nickelman=GUNS
Billede
Billede
Log: nickelman-i-logland-t44932-90.html#p1279765


VangM
Billede
Log: http://www.bodybuilding.dk/vangm-log-t49823.html#p1182496


Columbu
Billede
Log: from-dumped-to-pumped-t54266.html#p1260921


Der er dog også blevet plads til en gammel kending, i form af Daniel$an:
Billede
Log: danielsan-s-logbog-bromance-og-kropsvarme-t49566.html#p1251035

Link til den fælles billedtråd: faelles-billedeupdates-t21786-3420.html



Ugens omgang brugerbilleder slutter vi af med lidt skøn homo-erotik.. Mine damer og herrer, Søren W!!:
Billede
Log: swolegrens-log-t27366-1320.html#p1279636



Pro Vids

Jay Cutler sigter efter Olympia 2012 – og deler en omgang ryg og biceps med os i denne nye video:

Link til Cutler-tråden: jay-cutler-updates-t44656-150.html


Terry Hollands kaster lidt rundt med de sølvfarvede – dog uden at imponere sine omgivelser.. Bemærk især den mørkhårede fyr ved det første løft.

Terry Hollands helt egen tråd: post1279888.html#p1279888


En af mine personlige favorit-tråde her på siden, er den hvor vi følger Ståle Bjørkestøl og hans træning. Pind benpressede sin makker i benpres – men gad vide om makkeren ser ud som den ekstra belastning Ståle har valgt at smide på..?

StålMandens tråd: stale-bjorkestol-t49503.html



Pro Pics

Dennis Wolf holder os gerne opdateret på hvordan formen ser ud – og der er derfor nye billeder i tråden omhandlende det tyske bæst:
Billede
Billede
Billede
Wolf updates: post1278732.html#p1278732



BB Billedtråden er igen fyldt op med flotte fyre!

Alexey Shabunya
Billede
Billede


Fankhouser fremviser svulstig vinterform – og virkelig bleg hud!!
Billede


Evan Centopani
Billede


Gustavo Badell stirer i retning af dagens frokostmåltid..
Billede


Jeff Long
Billede

Flere flotte fyre findes fluks: bodybuilding-billedtrad-t25318-3150.html



”PICS: Kvinder der træner <3” efterlader megen lidt tvivl om hvad Tjekken laver, når der ikke blive presset tunge ting. Han surfer damer..

Christina Halkiopoulos
Billede
Billede


Jamie Eason
Billede
Billede


Ramona Valerie
Billede
Billede

Link til Pics af trænende damer: pics-kvinder-der-traener-3-t11532-1290.html



I denne uge runder vi af med hele 2 gode fortællinger fra logland.
Den første er fra MC der gerne diskuterer kost med de virkelig kloge..

”Der var busy på jobbet i nat, så jeg var først hjemme ved 5 tiden i morges. Derfor kom jeg lidt senere afsted end normalt, men da SL'erne var til ER Open havde det ikke den store betydning, da der alligevel ikke var nogle fra det sædvanlige lørdagshold som skulle træne. Kajak Anders ankom dog kort tid efter jeg ramte TSK, og lidt inde i træningen kom Jørn Grå slentrende. Han vidste ikke at SL'erne var til stævne, så han havde favnen fuld af kage som han endte med at sidde og spise alene

Jørn Grå som er vegetar, brillierede i dag ved at komme med mange idiotiske påstande. Han lagde ud med at forklare at grunden til at han ikke spiser kød, er fordi det ikke er særligt nærende. Den kunne jeg ikke lade ligge, så jeg spurgte ind til hvor han så fik sine protein fra, hvilket han besvarede med ostemadder og havregryn. Jeg forklarede ham at der skulle rigtig mange ostemader til at dække hans proteinbehov. Dette var han ikke enig i, men påstod til gengæld at den gennemsnitlige dansker får 3-4 x så meget protein som de bør. Vi røg herefter ud i en længere diskussion, hvor jeg argumenterede for hvorfor man skal have nok proteiner når man træner. Det var han heller ikke enig i, og brugte bl.a. Jægersoldater og elitesportsfolk som eksempler på folk der næsten ikke får nogle proteiner i deres kost Hans egen kropsbygning undskyldte han med dårlige gener fra sin fars side, og ikke elendig kost og minimal/idiotisk træning.
Sidst men ikke mindst forklarede han at 1 æg efter træning er mere end rigeligt. Jeg forklarede ham at han nærmere skulle op i en 3-4 stykker for at være dækket ordentligt ind rent protein-mæssigt. Men så meget mad kunne han slet ikke spise på én gang.”

MC loggen: cutter-pa-white-russians-t9448-5400.html#p1276366



Nummer 2 kommer fra tjr der havde et knapt så heldigt walkout..

” SSB Squat
3x100kg (opv.)
1 supramaksimal hold/walk out på 120kg
Jeg når at tænke "Det her er noget lort", racker stangen, besvimer og falder bagover. Slår hovedet (har en fin bule) og slår venstre skulder (hvor jeg tidligere brækkede kravebenet). Kommer til mig selv ved at fire personer står og glor på mig og klapper mig på kinden. Jeg har åbenbart været ude i ~10 sekunder. Kommer på fode, er meget groggy. Sidder og chiller lidt. Tager på Bispebjerg sammen med Nils (Han er nu æresmedlem i League of Extraordinary Good Guys) og bliver checket ind. Sidder i venteværelset og bullshitter med Nils hvor det går op for os at jeg ligeså godt kan tage hjem. Gav en 20'er til en pige der sad og sultede - like a baws.

Desværre ingen video - havde ellers været fedt at kunne bidrage til interwebbets pletora af fail-videoer.

Jeg burde forresten ikke kigge på en skærm.”

tjr's log: by-popular-demand-t54123-90.html#p1279433


Jeg kunne personligt godt tænke mig en rekonstruktion af hændelsen :)

Det var fortællingen om uge 6 på BB.dk. Tak for denne uge!
-Over & Out..

Billede
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 12600
Tilmeldt: 28. apr 2007, 18:59
Geografisk sted: Frederikssund
 
Træner her: Fitness World
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det her er formentlig den bedst opsatte UDG, jeg nogensinde har set.

Fremragende.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TheCzech skrev:Det her er formentlig den bedst opsatte UDG, jeg nogensinde har set.

Fremragende.



For første gang enig, alle de videoer er fed inspiration!!
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3296
Tilmeldt: 13. nov 2009, 21:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Super UDG :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1766
Tilmeldt: 11. jun 2010, 18:58
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



=D>
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 7867
Tilmeldt: 4. maj 2009, 19:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Wolffs rear double bi er jo for sindssyg. Det ligner et af de der photoshoppede billeder der flyder rundt på nettet - uden at være det.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1752
Tilmeldt: 24. jul 2008, 16:20
Geografisk sted: 2300 Kebab
 
Træner her: AK Thor
IK 99
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BUMP!!

Imens at i venter på denne søndags UDG, kan i jo lige læse den fra sidste søndag :)
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 12600
Tilmeldt: 28. apr 2007, 18:59
Geografisk sted: Frederikssund
 
Træner her: Fitness World
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvor bliver de af? Det er anden uge i træk uden en UDG. :verysad:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1268
Tilmeldt: 5. sep 2011, 18:49
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



PeterK skrev:Hvor bliver de af? Det er anden uge i træk uden en UDG. :verysad:


What?
Uge 7: udg-uge-7-2012-t55319.html

UDG 8 kommer i morgen :)
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 4. jul 2009, 13:42
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lulwut? Den er ikke fremgået i bloggen eller hvad?

Screenshot.png


Men mange tak for linket. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1268
Tilmeldt: 5. sep 2011, 18:49
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Reportager m.m.




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster