Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1590
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1588

Følg bodybuilding.dk på

UDG! Uge 7 / 2012

Udskriv emne

"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.

Billede

Bodybuilding.dk præsenterer stolt vinterferiens (anno 2012) Ugen Der Gak. En uge, hvor samfundet ofte går lettere i stå på grund af diverse skiferier.
Dette er ikke tilfældet på Bodybuilding.dk, hvor brugerne bidrager dagligt til underholdning - og denne uge er ingen undtagelse.
Så hvorfor ikke smide stængerne op på sofabordet, nyde en iskold shake og se på, hvad der er sket i ugens løb?

Vi starter med at se på hvad BODYBUILDING.DK har bragt jer denne uge:

Poul Haacker beriger os med en apropos om den ædle øvelse "squatten":
Billede
apropos.php?page=34

Mads Held og Simon Darvil dyrker vægtløftning - og det skal I da ikke snydes for at se. Vi tager et kig på, hvad de to herrer laver til træning, og får en god snak med dem undervejs.
Kig med: video.php?view=25

Essensen lever livet i Sunny California, men i ny og næ laver han faktisk også for Bodybuilding.dk. I uge syv fangede han ejeren af Crossfit TSAC i Los Angeles, Matt Wessels, til en lille snak.
Intervie med Matt Wessels

Billede
Eksperne hos Bodylab Fitness News tager sig tid til at besvare jeres spørgsmål omkring træning. I denne uge svarer de blandt andet på, om man bør tage kreatin under cut og, om man kan kombinere marathon- og styrketræning.
Brug af kreatin under cut?
Marathon træning og styrketræning

Uge 7 var desværre også den skæbnesvangre uge, hvor Bodybuilding.dk blev udsat for hele to hacker-angreb. En mængde data gik tabt, hvilket vi selvfølgelig beklager. I samme ombæring takker vi for den massive opbakning, brugerne har vist - I er sgu for seje!
Læs mere om angrebene her: bodybuilding-dk-hacked-t55168.html

Heldigvis for os reddede Mussetrussen sin besked omhandlende JensVoigts daggert:
Mussetrussen skrev:Jeg ledte og ledte i dagevis og var heldig at finde en cached version af min post. I får den her i uforfalsket udgave:

Åh JensVoigt. Jeg tænker ofte stadig tilbage på den henrivende forårsmorgen, hvor du efter vores hede elskovsnat, trådte ud af badet, og i al din manddomspragt gjorde mine bly øjne lykkeligt fortræd ved synet af din imponerende penetrerende kærlighedsdaggert der kækt, men let smilende, dinglede mellem dine nyvaskede adduktorer. Sådan en gylden elverstav omkranset af en sprudlende fontæne af maskulin stålulds-agtig kønsbehåring, kan kun vække ubønhørlig glæde hos den forventningsfulde part, der snart igen frydes ved tanken om at smage på, og få fyldt bagindgangen til Morias miner op med lifligt flydende viril vanillecreme.

Billede
Den 25. februar klokken 11 løber DM i senior vægtløftning af stablen i AK Jydens lokaler på Skydebanevej 12, Aalborg. Dette lader vi selvfølgelig ikke ske uden en fyldig optakt.
En optakt du kan se her.

Billede
Konkurrencen om at vinde 300g beta alanin kører stadig. Alt du skal gøre, er at smide dit bidrag op i Månedens trænings outfit - så deltager du i konkurrencen, der slutter den 29. februar klokken 23.59.

Og for at runde Bodybuilding.dk's bidrag af, filosoferer Thomas Jagd om doping misbrug
her.

Det herlige ved et community som Bodybuilding.dk er, at der hele tiden dukker nye, spændende emner op. Som Essensen "mind-blowing thread" her:
post1280859.html#p1280859

Billede
Eller hvad med historien om Behtash, der ikke må træne i Fitness World længere?
Læs og diskuter her: bortvist-for-at-traene-i-undertroje-t55207.html

De mange smukke brugere på Bodybuilding.dk tager billeder én masse - det er der vist ingen tvivl om.

Se bare butlers ryg
Billede
Log: post1284353.html#p1284353

Eller hvad med JB, der hopper i MC-tøjet?
Billede
Hans log: jb-s-log-billede-update-side-18-t6032-570.html

Nu skal det hele jo ikke handle om fyrene. Pigerne hygger sig jo også. Se bare de fantastiske fem (fotografen Sarah Hammelstrup er dog ikke til stede) til VL-lejr for piger under 17 år (styr jer drenge!):
Billede
Mzg beretter her: post1285089.html#p1285089

Hvis I tænker på at flyve ned til de varme lande, kan I passende booke billet hos Bay, der flasher vingerne:
Billede
Han logger her: post1281022.html#p1281022

Nick s bidrager med nogle gode billeder efter to års træning:
Billede

Som om ovenstående billeder ikke tager pusten fra en, så er der fortsat masser af liv i "Fælles billedeupdate"-tråden. Se bare Daniel$ans stænger:
Billede

Eller rogunhs ryg?
Billede
Tråden finder du her: faelles-billedeupdates-t21786-3480.html

Smiled har kun trænet i ni måneder, men har ingen planer om at vende centret ryggen:
Billede
Se med her: post1283742.html#p1283742

Th0mas viser os dagsformen:
Billede
Og giver os et indblik i hans træning: post1282170.html#p1282170

Funken har netop startet en log, som han pryder med masser af billeder:
Billede
Se loggen her: funk-tionel-traening-t55133.html

Pelins log handler blandt andet om at blive tyndere. Men derfor viser hun nu alligevel en habil form her midt i februar:
Billede
Følg med: post1282505.html#p1282505

Spiser du "katouler"? I så fald håber jeg, du kan lide en god "steg":
Billede
Katoulers log: post1282633.html#p1282633

Lærling er ikke en ukendt personlighed på Bodybuilding.dk, og han har netop prydet sin log med fine billeder:
Billede
Du kan se mere her: post1283256.html#p1283256

Behtash røg ud af Fitness World på grund af en "lille" undertrøje - heldigvis for ALV, træner han i LiVK:
Billede
Og han træner her: post1283639.html#p1283639

Wild-zyc træner på livet løs:
Billede
Få et indblik i livet som forælder og bodybuilder: wild-zyc-barn-og-traening-t28505-1410.html#p1281365

1-2-3, Nders er et skur:
Billede
Følg "skurets" træning her: kropsbyggeri-t31503-2400.html

Sidst, men ikke mindst, ønsker SparreK lidt respons på hendes ryg:
Billede
Det kan du give hende her: respons-pa-rygbillede-af-pige-t55158.html

Puha. Det var en ordentlig omgang billeder. Men som om det ikke var nok, har brugerne også beriget Bodybuilding.dk med en hulens masse videoer. Essensen beretter fra Berkeley i videoform:
Part I

Part II

Følg hans beretninger her: essensenz-fortaellinger-fra-berkeley-update-dagsform-s-158-t11129-5040.html

"Smølfen" Jobs er flittig til at poste videoer. Denne gang dipper han i Target Gym:

Hans vej mod strandformen kan følges her: post1283638.html#p1283638

Øst er åbenbart en gøgler af Guds nåde. I hvert fald har han filmet lidt klovnerier fra den forgangne uge:

Se flere videoer her: post1283996.html#p1283996

Mr. Stiff kan godt lide at presse ting væk fra kroppen. Så godt, at han faktisk filmer processen fra tid til anden. Se bare hans PR på 1x135kg i bænkpres:

Og masser af andre lækre videoer her: post1284239.html#p1284239

Pigerne på Bodybuilding.dk kan dog også finde ud af at bruge et kamera. SVea giver os en omgang dødløft - med happy ending:

Se hendes log: post1284283.html#p1284283

Og Moestrup87 banker lige 2x165kg af i squatten - watch and learn guys!

Hendes udskejelser: kate-moestrup-2x165-kg-squat-sph-t42144-390.html

Men det er ikke kun Moestrup87, der kan squatte. Den kære Johannes vælger at sætte en tredobbelt PR til liga. Vi vælger dog "kun" at vise sidste forsøg (1x270kg):

Se de to andre forsøg her: post1284787.html#p1284787

Brugerne på Bodybuilding.dk laver dog også andet end at træne. Se bare ChristofferOzzy køre ATV:

ozz-log-anno-2012-t51123-240.html

Laaarrrsss løfter tungt. Faktisk løfter han 0.23 tons:

Hvordan, spørger du? Se med her: lars-sl-t38404-600.html

En anden af vores brugerne, der også løfter tungt er Peter_Olsen. Vi bringer her hans nyeste opfindelse; rackpulls fra gulv:

Peter logger lystigt: olsens-log-2012-hgvs-t53458-210.html

Og så skulle man tro, vi ikke kunne diske op med flere godter - tro om!

IFBB-sæsonen er endelig gået igang, og det endda med et par overraskelser. I går løb Flex Pro af stablen, hvilket TheCzech førte os igennem i vanlig stil.

Vinderen blev talentet Lionel Beyeke, som dermed er kvalificeret til Mr. Olympia 2012
Billede
Ben Pakulski tog sig af andenpladsen:
Billede
Mens Fouad Abiad snuppede tredjepladsen:
Billede
Læs alt om showet her: post1284901.html#p1284901

Når motivationen halter, kan det hjælpe at se nogle store gutter i aktion, og det er præcis, hvad Muscle Munch giver os:

Interesseret i flere BB-videoer? Kig her: bodybuildingvideotrad-t35219-270.html

Hvis du ikke er så meget til videoer, har vi da også lidt nyt på BB-fronten "picture-wise":

King Kamali
Billede
Mentula:
Billede
Nicklas Bendtner:
Billede

Whoooops. Det er jeg ked af folkens. Bendtners sublime form slap igennem nåleøjet.

Men bare rolig; jeg gør det godt igen (i hvert fald for fyrenes vedkommende). Og det gør jeg med billeder af kvinder, der træner. Desværre er der ikke sket så meget i ugens løb, så vi tager et par gengangere:

Billede
Billede
Billede
Billede
En tråd, der aldrig går af mode: pics-kvinder-der-traener-3-t11532-1290.html

Og så er jeg ked af at sige det, men det var alt folkens.

Billede
Hvis I er i tvivl om, hvad I skal lave, kan jeg anbefale jer at slå om på 6'eren, hvor Liverpool lige nu er ved at slå Brighton ud af F.A. Cuppen. Er det ikke lige jeres kop te, kan I jo bare tænde for TV3, hvor Paradise Hotel spærrer sendefladen.

Ellers vil jeg selv sætte mig til rette foran 3+ klokken 21.00, når de blænder op for dokumentaren "When we were kings", som omhandler kampen mellem Muhammad Ali og George Foreman.

Go' søndag :wink:
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan

Godt lige at få en gennemgang omkring hvad der er sket i ugens løb.

God skrevet. Kanon
There are no secrets to succes. It is the result of preparation, hard work, and learning from failure

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 45.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri

God UDG!

Hilsen skuret :)
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Godt arbejde, søde...

notice how I man-flirt with you everytime I get the chance
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Reputation point: 73

Jobs skrev:Godt arbejde, søde...

notice how I man-flirt with you everytime I get the chance

Må hellere få ændret den log-titel... :roll:
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00

Galleri: Vis galleri (8)

HAHA, var jeg den eneste der scrollede igennem, kom forbi Bendter og tænkte: wait wut????
We play the same game, difference is you never try your best
Brugeravatar

Reputation point: 0

God UDG, men damn de der tabloid avis agtige åbninger er platte :lol: Personligt står jeg af på det, men det er da meget sjovt :mrgreen:

Garik skrev:Spiser du "katouler"? I så fald håber jeg, du kan lide en god "steg".

Garik skrev:Hvis I tænker på at flyve ned til de varme lande, kan I passende booke billet hos Bay, der flasher vingerne.

OMG!
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste

ck92 skrev:HAHA, var jeg den eneste der scrollede igennem, kom forbi Bendter og tænkte: wait wut????

Shredded to pieces!
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Tilbage til Reportager m.m.

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster