Side 1 er Opdateret 13-1-2014.
Program: Strong Lift 5x5 af Mehdi.
Stats:13-1-14.
Højde: 176 CM.
Alder: 25 År. (Fylder 19/11)
Vægt: 82,5 KG.
Krops mål:13-1-14.
Alle mål er i spændt til stand før træning:
Venstre over arm: 35,8 CM.
Højre over arm: 36 CM.
Bryst: 98 CM.
Skuldre: 62 CM.
Talje: 90 CM.
Venstre lår: 61,3 CM.
Højre lår: 62,3 CM.
Venstre læg: 38,4 CM.
Højre læg: 38,9 CM.
Se sidste form billeder på side 5.
Estimeret 1RMs: 13-1-14.
Død løft: 110 KG.
Bænk: 85 KG.
Squat: 100 KG.
Bulk, Cut eller lige vægt: Cut.
Kost tilskud: Vitamin piller, Fiske piller, Protein pulver, Koffein piller til trætte dage.
Krudt:Ikke noget og finde her.
Hvor træner jeg: I Home gym, se billeder på side 1 af Loggen.
Skader: 13-1-14. Ingen desideret skader, men har en albue der bliver lidt irriteret nogle gange.
Trænings plan: 13-1-14. Er lige gået i gang med vægttab eftersom jeg ikke er helt tilfreds med mit fedt lag mere. Der er ingen plan for hvornår det slutter endnu. Men når jeg er tilfreds
Lidt info om mig:
Jeg hedder Anders Buhl Christensen (Udtales Bull og ikke Buuuuhl ;) ) og arbejder til daglig som Blikkenslager i min fars firma, hvor jeg blev udlært 2010. Jeg bor i byen Allingåbro (8961) små 20 km fra Randers mod Grenå.
Har følgende trænings erfaring:
Har løbet i omkring 4 år nu, er instruktør i den lokale løbe klub hvor vi løber Mandage og Onsdag, hvor jeg p.t står for holdet der træner til og blive hurtigere på 5000 meter distancen.
Har løftet vægtet i snart et halvt år nu, var kommet til et punkt i mit løb hvor jeg var blevet meget skinny, så tænkte jeg måtte få noget fylde på kroppen, og det kunne jo ligeså godt være noget fornuftigt som MUSKLER!
Håber i vil følge med og komme med lidt feed back hen af vejen, det bliver/er garanteret nødvendigt
Tak fordi i tog jer tiden til og kigge.

Håber det bare var en dårlig dag, synes jeg havde okay over skud i sæt 1, 2 og 3.
Øger kun med 2.5KG. i tiden da jeg synes den er ved og være meget meget tung!

Hvilket irritere mig lidt meget da det jo ligesom et grund søjlen i det her program! MEN det er nok for det bedste.