Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:Vi skal have arrangeret en lækker BB.dk fællestræning her i løbet af sommeren, men først tænker jeg, vi lige i fællesskab skal have snakket projektet igennem.
Først og fremmest: Jylland eller sjælland? - Det har jeg oprettet en afstemning til. Når vi har fundet ud af, hvad der er stemning for, skal vi desuden have fundet et træningscenter, der kan huse så mange så flotte og muskuløse mennesker samt en restaurant der kan levere kød i rette mængder af rette kvalitet.
Derudover tænker jeg, vi skal have 3 små konkurrencer i løbet af dagen med lidt præmier, så hvis I har nogle gode/sjove forslag til konkurrencer, hvor mange har en chance så skyd løs.
Med hensyn til dato tror jeg det bliver medio august.

pumpfmaster skrev:Flest rep i bænkpress med et antal kg i forhold til ens vægt :-)
Lige som i squat Challenge :-)

Taekwondo body skrev:pumpfmaster skrev:Flest rep i bænkpress med et antal kg i forhold til ens vægt :-)
Lige som i squat Challenge :-)
+1

DonKahle skrev:Vi låner da bare TarGet's udstyr, og varmer op ved at slæbe det ned på Amager strandpark.

DonKahle skrev:Vi låner da bare TarGet's udstyr, og varmer op ved at slæbe det ned på Amager strandpark.

Niller_ skrev:Jylland! Tror jeg er klar på det. Har Vejle eller fredericia ikke, en styrkeløft klub? Måske vi kan være der. Og så er det ikke langt fra flammen. (den bedste all you can eat kød restaurant).!!!

awesome skrev:Niller_ skrev:Jylland! Tror jeg er klar på det. Har Vejle eller fredericia ikke, en styrkeløft klub? Måske vi kan være der. Og så er det ikke langt fra flammen. (den bedste all you can eat kød restaurant).!!!
Ellers ligger både FW og F1 jo møg tæt på flammen i Kolding....![]()
Hvad med Old school gym i vejle? :-D(kender det kun af navn, men stedet ser fedt ud)

schulz skrev:Stemmer for Fitness World!

salt skrev:Det er et lidt misvisende spørgeskema. Når du skriver Sjælland, så går jeg ud fra at der menes København (Anger eller Target). Jylland er trods alt noget større og jeg tvivler på at alle fra Vejle, Randers, Sønderborg og Aalborg har tænkt sig at tage turen til Århus, hvis det er der det bliver afholdt. Afstemning ville måske give et bedre billede med nogle forudvalgte centre.

salt skrev:Det er et lidt misvisende spørgeskema. Når du skriver Sjælland, så går jeg ud fra at der menes København (Anger eller Target). Jylland er trods alt noget større og jeg tvivler på at alle fra Vejle, Randers, Sønderborg og Aalborg har tænkt sig at tage turen til Århus, hvis det er der det bliver afholdt. Afstemning ville måske give et bedre billede med nogle forudvalgte centre.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster