Jeg har nu trænet seriøst i 11 måneder, og vil da lige smide et par billeder af min fremgang. Kom gerne med kritik på hvad jeg skal arbejde mere med. Personligt ville jeg sige skulder og biceps, og til dels ben, men de er på vej til at komme godt med
Her kommer de:
Start (Start September 2010, ca. 70kg):
*Det skal lige nævnes at jeg havde trænet 1½ år på de billeder, dog var det bare sådan noget lalle-træning, og ingen bentræning. Der blev ikke spist ordentligt eller noget. Deraf ingen fremgang.
Slut bulk (Start Februar 2011, 5 måneder, ca 88kg):
Et par uger tilbage fra cut (Midt Juni, 9½ måned, ca. 80kg)
Ben-billeder vil som sagt komme senere, men de er kun blevet trænet med squat, og har haft lange pauser grundet skader, men efter jeg er skiftet til 3-split, får de rigeligt med tæsk, og de vokser godt
Delts er det samme. Har kun lavet 1-2 skulderøvelser til mine træninger. 1 front og nogle gange 1 til side. Det er der også blevet lavet om på nu, efter jeg er skiftet til 3-split, og de er også i vækst.
EDIT:
Kommer lige lidt stats:
Alder: 16
Vægt: 85kg
Højde: 196cm
Mål:
Gunz: 39cm
Skulder: 130cm
Bryst: 111cm
Lår: 61cm
Læg: 39cm
Læg og ben ser ud til at halte. Det er nogle uger siden der er blevet målt, så der kan godt være røget en cm på. Gainede ihvertfald 1cm på 1 uge inden jeg tog på ferie, så de vokser godt i øjeblikket
Hit me!

Damn en fremgang du har haft dig der! regner du med at stille op til noget?