Hvis du ikke ved hvad Werewolf er for noget, så vil jeg henvise dig til følgende tråd werewolf-pa-bodybuilding-dk-t76864.html . I øvrigt en vigtig tråd for alle der spiller med at have læst, da reglerne er beskrevet der!
I denne tråd kan du tilmelde dig til spillet, dette gøres ved blot at skrive 'in' her i tråden.
Spillet starter d.27 Januar

Dvs. at rolle-pm's sendes søndag aften, og tråden til D1(dag 1) vil blive oprettet. Det vil dog være nat i tråden, til kl 08:00 d.27 Januar. Men så kender alle deres rolle, og ulvene har en chance for at nå at få noget kommunikation op at køre med hinanden.
Selve dagene i spillet varer fra kl 08:00 til kl 22:00. Resten af tiden kaldes nat, og i den tid må der ikke skrives i trådene. Der vil være ny tråd til når hver dag starter. Alt dette sørger jeg for, hvis blot i overholder at skrive inden for reglernes rammer.
Er man med i spillet, er det ikke tilladt at snakke om spillet andre steder(altså primært her på bodybuilding.dk).
Der vil være 13 pladser i alt, og de vil blive udfyldt efter først til mølle princippet. Hvis der er mere end 13 tilmeldte, vil de øvrige blive husket som mulige subs. En sub kan komme i spil, hvis en af de 13 spillere går hen og bliver inaktiv(typisk man er fraværende en hel dag i spillet). Så vil subben overtage dennes role, og spillet vil fortsætte som intet var hændt. Jeg vil dog informere i spiltråden om hvem der bliver subbet ud og ind, når/hvis det bliver aktuelt.
Ulveholdet vil som beskrevet i reglerne have lov til at kommunikere med hinanden uden for trådene også. Dette foregår typisk over pm, eller sådan at jeg laver en gruppechat på Skype til ulvene. Som de så kan benytte igennem spillet. Bliver man dræbt som ulv, er det ikke fortsat tilladt at skrive noget i denne chat, men man må gerne fortsat være i den, og følge de andre ulves skriverier.
Setup er 9 normale indbyggere og en seer, imod 3 ulve.
For at alle lige forstår hvad pointen er, når nu sådan et spil går igang, så er her det mest væsengtlige for hver rolle:
Indbyggerne ved ikke hvem hinanden er. Deres chance for at vinde ligger i at få lynched dem som er ulve. Man har en stemme hver dag, og denne kan ændres i løbet af dagen(husk en stemme foregår ved at man skriver en spillers navn med fed skrift i tråden). Det er den sidste stemme man har afgivet som er gældende når det bliver nat og stemmerne tælles sammen.
Den person med flest stemmer på sig, bliver lynched(dræbt), og er dermed ude af spillet. Denne spillers rolle vil jeg afsløre i tråden samme aften.
Det er altså en god idé som indbygger at lægge arbejde i at få opklaret hvem ulvene er, ved at stille spørgsmål til de andre spillere, så ens stemme bliver så præcis som mulig.
Seer ved heller ikke hvem de andre er, men denne spiller har specialevnen at få peeks hver nat. Hver dag kan seeren altså sende mig en pm med navnet på den person der skal peekes. Jeg vil så returnere en pm til seer om hvor vidt denne person er indbygger eller ulv. Så seeren har altså en MEGET stor værdi for indbyggernes vinderchance, da han kan fastlåse folks roller for alle. MEN ulvene vil selvfølgeligt gerne have dræbt den der er seer. Så hvis man bare skriver fra første dag i tråden, at man er seer, vil ulvene dræbe en som den første om natten, og indbyggerne når således ikke at få gavn af rollen.
Så det er meget vigtigt at man undgår at blive dræbt, så man kan få flest mulige peeks inden at man afsløre dem i tråden.
Alle har selvfølgeligt lov til at skrive at de er seer, og angive såkaldte fake peeks(altså peeks de selv har fundet på). Dette kan der være idé i for både indbyggere og ulve at gøre.
Ulvenes opgave er så egentligt bare at gøre som indbyggerne gør, så de ikke afslører deres egen rolle. Ind til at seer er død, vil det væres i ulvenes interesse at komme af med denne hurtigst muligt. Så når de bruger deres night kill, handler det om at regne sig frem til hvem der mest sandsynligt er seer. Når seer er død, bruges night kills typisk ud fra taktiske begrundelser. F.eks. er det en god idé at dræbe indbyggere som evt. er peeked og afsløret af en død seer, da disse selvfølgeligt aldrig bliver stemt på af de andre indbyggere. Ulvene vil selvfølgeligt gerne have at indbyggerne stemmer på andre end ulvene, så de kan miss-lynche en anden indbygger.
Tilmeldte spillere (13/13):
DonKahle
Benjamin Reilly
Niller_
andreas7074
SortGuld
Overload
Francho
hjælpervenner
SxQxUxAxT
Bone-14
Valeurvaleur
CaliWali
Chayen
Subs:
FNG
DHP

Men arbejder pt for meget til at kunne deltage! Jeg holder med Werewolfs! Måske jeg er med næste gang! GLHF!