Vi er nu gået ind i november, vinteren og kulden nærmer sig med hastige skridt, og det i den forbindelse blevet tid til at pakke six-packen væk og finde vinterisoleringen frem! Det har alle BB.dk'erne dog ikke forstået endnu, hvilke jeg blandt mange andre ting vil vise jer på denne lille rundtur, hvor vi skal se på, hvad der er sket på BB.dk i uge 44, så sæt dig godt til rette, find weekendsnacken frem og gør dig klar. Det er blevet tid til Ugen Der Gak!
Inden vi når der til, vil jeg præsentere jer for en nyhed fra vores sponsorer Bodylab og Bodyman: Der er tale om risproteinpulver, der er udvundet fra brune ris!

ny-type-proteinpulver-udvundet-af-ris-t51627.html
Det er også blevet tid til en ny omgang af månedens træningsvideo! Hvis du har lyst til at deltage i kampen om 2kg proteinpulver, kan du sende dit bidrag her:
manedens-traeningsvideo-t51690.html
Sidste frist for tilmelding er onsdag d. 30 november kl. 12.
Du kan se den seneste vinder her:
Med tanke på hvor flittige brugerne generelt er til at smide videoklip op, burde der være basis for en super konkurrencer med mange fede videoer! Vi lægger ud med et lille dødløftmaraton:
Hammerome:
hammers-hygge-traening-winther-2011-t12361-360.html
riiber:
riiber-s-log-t21275-60.html
Karim:
karim-s-log-1x290kg-dl-s-27-t29871-780.html
Jiyan:
jiyan-hsf-t44537-150.html
Og ikke mindst Lithium, der absolut skal være på tværs og køre den med trækfat:
lithium-powerlifting-t17180-6870.html
Der skal selvfølgelig også være plads til videoer, med folk der laver andet end dødløft:
..
Just kidding - det skal der naturligvis ikke.
Det er derimod tid til at kigge på, hvor mange af BBerne der har forstået, at det er tid til at lægge six-packen på hylden og finde vinterformen frem.
smed 007:

kramnik:

NicoN:
asdf-jr:
casper-mikkelsen:
Koppel:

Pagels:
Efter dette imponerende gunshow må det være tid til at kigge på, om folk også husker at få trænet de nedre regioner. Og nej, jeg snakker ikke om de nedre regioner.
MPB:
mpb-s-traeningslogbog-t28770-90.html
Karim:
karim-s-log-1x290kg-dl-s-27-t29871-780.html
Koppel:
koppel-t29093-1290.html
Ahrendsen:
lasse-ahrendsen-styrkeloft-t38901-510.html
dcgj:
post1203197.html#p1203197
Johannes:
johannes-sph-t30204-750.html
Og NicoN vælger at hive en Lithium op af hatten, da han vælger at køre squatten foran, når alle de andre kører den bagpå:
nico-n-s-logbog-16-ar-t39923-480.html
Efter at være blevet beroliget med, at BBere ikke glemmer at træne deres ben, føler jeg trygt, vi kan kigge på lidt flere flotte mennesker:
Palllen:
Et par stænger der i øvrigt er resultatet af dette vanvittige projekt:
Apropos vanvittigt:
Mikkel Leicht:

Der er dog også plads til de unge folk med knap så mange år på bagen:
Sinr:

ChristofferOzzy (der tydeligvis ikke har forstået, at det er tid til at putte vinterfrakken på!):

stuffmeister:

ptormx:

ptormx-log-jagten-pa-styrke-og-muskelmasse-t51375.html
Og så går vi lige en vægtklasse op:
Nders:
Wild-Zyc:
Thenafei:

pkrfrk:
Sir1:

Sidens få kvinder skal selvfølgelig også have noget love:
Danmarks svar på superwoman - Hammelstrup:

Og hendes partner in crime, MZG:
Der skal også lyde et stort tillykke til Majsen, der fik vilde 140kg op i bænkpres til SL ligafinalen:
ny-pr-140kg-baenkpres-majsen-sph-t24723-510.html
Og så er blevet tid til at rykke yderlige en vægtklasse op. Eller 2 måske.
Vi holder det dog i det feminine univers:

Ulisses Williams er også lidt for 'feminin' til Odysseus, men det er sådan, de unge vil se ud:

Du kan finde flere billeder af Ulisses og mange andre i BB-tråden her:
bodybuilding-billedtrad-t25318-2940.html
Der er også lidt nye billeder med Antoine:

Du kan finde meget mere med Antoine her:
post1201916.html#p1201916
Og i mangel på en god overgang fra dette emne til det næste, vælger jeg bare at dreje 180 grader og hoppe direkte til The bystander effect. Muddi har oprettet emne om dette fænomen:
Kender i til The bystander effect ?. Bystander effekten er når en eller flere personer f.eks ude på en gade ingonere eller vende det blinde øje til en ulykke eller hvis nogle bliver overfaldet og lign. (at man ikke tager handling/passiv)
F.eks; hvis en person er ved at blive røvet eller overfaldet, så vil langt de fleste undlade at gøre noget fordi de tænker " en anden har sikkert ringet til politiet " eller at en anden nok skal træde til og så går folk bare videre igen.
Du kan læse om folks oplevelser eller selv komme med dine egne i tråden her:
the-bystander-effect-t51617.html
Og nu til de folk, der også har haft kameraet i gang, men ikke har filmet hverken squat eller dødløft:
steveowe har lavet denne video som optakt til hans 6-måneders projekt:
6-maneder-med-video-log-t51615.html
Træningsgnu:
post1201914.html#p1201914
Flander:
flanders-kast-og-styrkelog-t31410-660.html
Birkkjaer:
birkkjaer-s-log-19ar-bodybuilding-is-an-art-t19828-1980.html
Essensen fortsætter sine fortællinger om livet i USA i sin logbog, og i den forløbne uge har han suppleret sine fortællinger med en række flotte billeder:

Der er meget mere her:
essensenz-fortaellinger-fra-berkeley-update-dagsform-s-158-t11129-4710.html#p1202876
Apropos flotte billeder så har Dingo taget dette billede af 4 skruer og en skinne:

Det hører dog med til historien, at de har siddet inde i hans fod:

Inden jeg slutter af efter denne rundtur, vil jeg reklamere for det, der ser ud til at blive det største bodybuildingshow på dansk jord meget meget længe! Der er tale om Loaded Cup, der genopstår efter 2 års pause. Det er et show, hvor de bedste bodybuildere i norden kan stille op, og hvis dette ikke er nok til at lokke dig til Ringsted, så kan en af disse måske:

Du kan læse mere om showet og finde information om køb af billetter her:
loaded-cup-2012-phil-heath-t48082-30.html
Jeg vil slutte denne UDG af på vanlig vis:

God søndag! Jeg håber, I nød kigget.

)