Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MortenFF skrev:Muligvis? Den er røv upræcis. Fitnessdk's fedtprocent-måler kalkulerede 4 procent forkert ift. fedttang. For mit vedkommende altså. 6 % så er man enten mega skinny eller røvhamrende LEAN!

Foos skrev:MortenFF skrev:Muligvis? Den er røv upræcis. Fitnessdk's fedtprocent-måler kalkulerede 4 procent forkert ift. fedttang. For mit vedkommende altså. 6 % så er man enten mega skinny eller røvhamrende LEAN!
Nej man er bare skinny, se hans højde..

Gitten skrev:Det skal siges at det er nederst på maven jeg syntes det er kommet mere volume på.
Her er et billede

Gitten skrev:Okay tak![]()
Havde også tænkt mig at skulle til at bulk efter sommeren så jeg kan få noget masse til næste forår, hvor jeg skal igang med en en god gang cut igen. Ville bare ned i fedtprocent inden jeg begyndte at bulk, er det en god idé eller dårlig?

Mikkelmaj skrev:Tip of the day : Din have skal ikke være den primære muskel gruppe du går efter.. Du kommer bare til at ligne en pop dreng :-)

Gitten skrev:Okay tak![]()
Havde også tænkt mig at skulle til at bulk efter sommeren så jeg kan få noget masse til næste forår, hvor jeg skal igang med en en god gang cut igen. Ville bare ned i fedtprocent inden jeg begyndte at bulk, er det en god idé eller dårlig?

Leangains22 skrev:Gitten skrev:Okay tak![]()
For det første er du ikke i nærheden af en fedtprocent på 6 %.. Den er minimum på 15 %.. Tallet i sig selv er dog fucking ligegyldigt, da det er din udvikling du skal fokusere på.. For det andet, så vil jeg give Foos ret i, at det vigtigste sgu er at få styr på sin træning. Når du har sat dig ind i tingene, så synes jeg faktisk, at det er meget fornuftigt at være så langt nede i fedtprocent som muligt, inden man starter et bulk. På denne måde vil jeg mene, at man har lettere ved at følge sit bulk, både på vægten og i spejlet.
Held og lykke med projektet og håber for din skyld, at du kan få styr på træningen.

HerreBred skrev:Jeg står med nogen lunde samme form som dig og jeg går efter en lavere fedt procent og venter med bulk til august, Netop for at få lidt markeringer på maven... Det er efter min mening det der ser bedst ud. Min fedt % ligger nok på omkring en 12 stykker.

Animal skrev:HerreBred skrev:Jeg står med nogen lunde samme form som dig og jeg går efter en lavere fedt procent og venter med bulk til august, Netop for at få lidt markeringer på maven... Det er efter min mening det der ser bedst ud. Min fedt % ligger nok på omkring en 12 stykker.
Jeg ville bestemt ikke cutte længere ned, din muskelmasse på maven ser ud til at være yderst sparsom.

HerreBred skrev:Animal skrev:HerreBred skrev:Jeg står med nogen lunde samme form som dig og jeg går efter en lavere fedt procent og venter med bulk til august, Netop for at få lidt markeringer på maven... Det er efter min mening det der ser bedst ud. Min fedt % ligger nok på omkring en 12 stykker.
Jeg ville bestemt ikke cutte længere ned, din muskelmasse på maven ser ud til at være yderst sparsom.
Derfor kan der stadig godt blive skrallet noget fedt af så jeg står pænere. Så er det også et bedre fundament at bulke på ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster