Dingo skrev:SUper form![]()
Er det front db bicep billedet der snyder eller er der markant forskel på dine biceps??
Tak skal du ha' og godt spørgsmål, det havde jeg faktisk ikke luret men vil da straks løbe ud og se efter

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag
Dingo skrev:SUper form![]()
Er det front db bicep billedet der snyder eller er der markant forskel på dine biceps??

Kreativlbp skrev:Dingo skrev:SUper form![]()
Tak skal du ha' og godt spørgsmål, det havde jeg faktisk ikke luret men vil da straks løbe ud og se efter

Dingo skrev:Kreativlbp skrev:Dingo skrev:SUper form![]()
Din venstre ser nemlig meget mere rund og massiv ud end højre lige umiddelbart

(Ikke at det kommer som nogen overraskelse. 
Vildt imponerende fysik

Tak for alle de rosende ord, jeg må sige at jeg ikke havde regnet med så stor en reaktion, så det er superfedt med alle jeres tilkendegivelser, så tak igen!

Misslaw skrev:Hej Lonnie.
Det ser virkelig godt ud, glæder mig til at se dig på scenen! Kunne være spændende at se dine lår og numse evt. i en sidepose. Skal du ikke have ændret din avatar??![]()
/Line
Men måske om 1 md´s tid...

Linealba skrev:Hej Lonnie!
Vil også tilslutte mig de andre fascinerede bb.dk-profiler! Rigtigt flot V-form og gode skuldre! Jeg er enig med Line, glæder mig til at se dine ben, især med tanke på at du lagt mere fokus på dem dette år, er det ikke rigtigt?
Om du fortsætter at se så dejligt "bullig" ud når resten af fedtet ryger og dine ben også er godt med, så må jeg sige at min personlige mening er at det er "waste of female muscle" at ikke få se dig på en BB scene ogsåDu har jo næsten poserne på plads alligevel, jo
Hej Linnea
kan ikke afvise at jeg syntes det kunne være sjovt, men jeg tror sgu godt nok at jeg er for lille, kan også godt li' tanken om at skulle præstere noget, frem for bare at stå... 

Linealba skrev:Ja, jeg synes også det er lidt ærgerligt at man ikke skal præstere noget a´la løbe 100 m (hvilket dog ville være svært på en scene) eller noget i BB - dog synes jeg netop det er fedt at der er flere poseringer, hvor man virkelig kan få flexe og vise musklerne op![]()
Jeg tror nu ikke at du er så lille for BB igen, om man kigger på de små vægtklasser - det er jo også kun der at jeg kommer at holde til, uanset hvor længe jeg bliver ved. Og personlig synes jeg at det kunne være fedt om netop den lave vægtklasse i BB kunne vokse sig lidt større, fordi så kunne det jo være at det kunne lokke flere piger til som ikke ligner mænd. Jeg synes nemlig at de små piger som vinder til SM, f eks, ser mega seje ud!
Men ingen tvivl om at du er mega god til AF! Men nu hvor der jo trods alt snakkes om at AF er på vej væk, så kunne jeg jo ikke lade være med at "poke" lidt til dig mhp BB som alternativ

Kreativlbp skrev:Linealba skrev:Ja, jeg synes også det er lidt ærgerligt at man ikke skal præstere noget a´la løbe 100 m (hvilket dog ville være svært på en scene) eller noget i BB - dog synes jeg netop det er fedt at der er flere poseringer, hvor man virkelig kan få flexe og vise musklerne op![]()
Jeg tror nu ikke at du er så lille for BB igen, om man kigger på de små vægtklasser - det er jo også kun der at jeg kommer at holde til, uanset hvor længe jeg bliver ved. Og personlig synes jeg at det kunne være fedt om netop den lave vægtklasse i BB kunne vokse sig lidt større, fordi så kunne det jo være at det kunne lokke flere piger til som ikke ligner mænd. Jeg synes nemlig at de små piger som vinder til SM, f eks, ser mega seje ud!
Men ingen tvivl om at du er mega god til AF! Men nu hvor der jo trods alt snakkes om at AF er på vej væk, så kunne jeg jo ikke lade være med at "poke" lidt til dig mhp BB som alternativ
Jamen det er også helt ok![]()
Jeg vil også gerne slå et slag for at kvinder stadig kan bevare deres femine look, selv om de dyrker denne sport!
Min kæreste har netop igår fået bekræftet, via (Jørn 3xNordisk Mester) fra Norge at AF ikke bliver taget af programmet!![]()
Så mon ikke det får lov at fortsætte, det er jo kæmpestort på Herre siden, så jeg vil gøre mit bedste for at få flere kvinder til at få øjnene op for denne diciplin
Og var jeg ikke så lorte dårlig til chins og dips, gad jeg også prøve det en dag 
Linealba skrev:Kreativlbp skrev:Linealba skrev:Ja, jeg synes også det er lidt ærgerligt at man ikke skal præstere noget a´la løbe 100 m (hvilket dog ville være svært på en scene) eller noget i BB - dog synes jeg netop det er fedt at der er flere poseringer, hvor man virkelig kan få flexe og vise musklerne op![]()
Jamen det er også helt ok![]()
Jeg vil også gerne slå et slag for at kvinder stadig kan bevare deres femine look, selv om de dyrker denne sport!
Min kæreste har netop igår fået bekræftet, via (Jørn 3xNordisk Mester) fra Norge at AF ikke bliver taget af programmet!![]()
Så mon ikke det får lov at fortsætte, det er jo kæmpestort på Herre siden, så jeg vil gøre mit bedste for at få flere kvinder til at få øjnene op for denne diciplin
Fedt! Det ville også undre mig, om de fjernede den helt - den er jo ret populær i Sverige bland piger og i Norge også, tror jeg...Og var jeg ikke så lorte dårlig til chins og dips, gad jeg også prøve det en dag
![]()
Ved du hvem som mere stiller op her til DM i AF?

tror aldrig min post workout shake har smagt så godt

Da jeg gik i seng igår aftes vejede jeg 55,1 kg, da jeg stod op imorges (første gang
Hva' sker der lige der?
Hun vejer præcis 3,1 kg hver gang!
kunne ikke forstå de var så lette, så tilbage til programmet og tjekke og sidst kørte jeg med 13,75 kg så jeg måtte lige nuppe lidt mere vægt og køre sættene færdige

SandyFrink skrev::0(
Kreativ, du har ikke svaret på om du vil være min GURLFRWIEND.

ALV skrev:så lige dit billede i UDG. BOOM hvor er det flot!! glæder mig til at se dig til dm! thumbs up fra mig!
Tak!
klarede alle 4 singles idag!
Der er sgu langt op!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster