Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

jesperlinde skrev:Jeg er også åben for muligvis at hoppe på som forsøgkanin, jeg vil dog også gerne lige se programmet først

Lithium skrev:Nick_91 skrev:Kunne også godt være interesseret -større guns lyder interessant![]()
Men hvad er et homogeniseringsprogram?
Tillader mig lige at svare for Incognito
Et homogeniseringsprogram er i yderste konsekvens et program der gør at folk er konditioneret ens i alle øvelser således at responset på de nye program ikke bærer præg af hvilken konditionering deltagerne havde på forhånd og dermed ikke præger testen
Det er formentlig ret umuligt at få det til at virke 100 % i praksis med mindre programmet er MEGET langt men et par uger kan også gøre det - det vil ihvertfald give mere ens respons blandt deltagerne.

Lithium skrev:Det lyder rigtig spændende.
Vil overveje at deltage når jeg har set program-layouttet for homogeniserings-perioden og load-perioden, så kan det vurderes hvor meget det vil gå ud over min power-fremgang i squat og dødløft![]()
Hvis frekvensen, intensiteten og volumen er fornuftigt i squat og dødløft så er jeg fresh
Rent æstetisk og styrkemæssigt for bænken er der dog ingen tvivl om at mine arme/skuldre vil have gavn at at få noget masse.
Ser frem til program-oplægget Incognito

HAV skrev:Lithium skrev:Det lyder rigtig spændende.
Vil overveje at deltage når jeg har set program-layouttet for homogeniserings-perioden og load-perioden, så kan det vurderes hvor meget det vil gå ud over min power-fremgang i squat og dødløft![]()
Hvis frekvensen, intensiteten og volumen er fornuftigt i squat og dødløft så er jeg fresh
Rent æstetisk og styrkemæssigt for bænken er der dog ingen tvivl om at mine arme/skuldre vil have gavn at at få noget masse.
Jeg troede du var styrkeløfter

Lithium skrev:HAV skrev:Lithium skrev:Det lyder rigtig spændende.
Jeg troede du var styrkeløfter
Jeg gider ikke være "styrkeløfter" i bænkpres hvis det betyder jeg skal være svagere end 99 % af alle bodybuildere![]()

HAV skrev:
Men nu handler programmet jo ikke om at blive stærkere i bænkpres men om at få større arme..

Bnaz skrev:HAV skrev:
Men nu handler programmet jo ikke om at blive stærkere i bænkpres men om at få større arme..
Men øget styrke i triceps vil gavne de fleste i deres bænk.
Lithium skrev:
større = stærkere
You can`t flex bone som en klog mand sagde en gangMed 36 cm arme er det nok begrænset hvor meget jeg nogensinde kommer til at flytte i presse-øvelser med mindre jeg gør noget ved det

HAV skrev:Bnaz skrev:HAV skrev:
Men øget styrke i triceps vil gavne de fleste i deres bænk.
Fuldstændig enig. Men styrke og pumpede arme går nødvendigvis ikke hånd i hånd..

HAV skrev:At gå over til en form for bodybyilding for en styrkeløfter virker imo ikke særlig smart - rent styrkemæssigt.

jesperlinde skrev:HAV skrev:At gå over til en form for bodybyilding for en styrkeløfter virker imo ikke særlig smart - rent styrkemæssigt.
Og så alligevel synes jeg det er værd at tænke over at mange BBer rent faktisk har nogle GANSKE udemærket løft(også de clean).

HAV skrev:jesperlinde skrev:HAV skrev:At gå over til en form for bodybyilding for en styrkeløfter virker imo ikke særlig smart - rent styrkemæssigt.
Og så alligevel synes jeg det er værd at tænke over at mange BBer rent faktisk har nogle GANSKE udemærket løft(også de clean).
Du må også have den faktor med, at hvis han skal have større arme for at få større styrke, så skal vægten op. Når vægten stiger for en styrkeløfter betyder det, at han formentligt går en vægtklasse op, hvorfor det bliver endnu sværere at følge med rent styrkemæssigt..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster