Som jeg har skrevet en del gange før, til dem som har spurgt så er der flere måder at gribe det an. MS 400 burde ha' en mail fra mig hvor det hele står, men her er det som jeg ser det.
Jeg kan selv huske i tidernes morgen, hvor jeg havde det lidt på samme måde. Nogle ting du kan gøre for at komme det her problem til livs er, at gøre nogle af disse ting jeg som jeg vil nævne, det er ikke sikkert du tror det virker for dig, men prøv det alligevel.
Se nogle film BB film inden du skal ind at træne, du får lysten og motivationen til at komme afsted og rive de kilo rundt. Hver gang jeg har set en BB film, får jeg altid den vildeste lyst til at træne, selvom jeg måske lige har været i centret, det er et rent endorfin paradis!
En anden ting, som nok er den vigtigste, er den psykiske tilstand/følelse i kroppen. Denne kan påvirkes på mange måder. Det er klart du ikke får løftet noget, hvis du hele tiden tænker inde i din hjerne "Ej, jeg kan bare ikke løfte noget, jeg er så svag", hvis du går rundt med den tankegang konstant, eller bare ved træning af bryst, jamen så løfter du heller ikke noget, og du vil slå over i en negativ tankegang, og vi ved alle hvordan vi bliver påvirket negativt af en, ja, negativ tankegang. Hvis du derimod forsøger at have positive tanker i dit hoved dagen lang, ja faktisk hele livet igennem, jamen så bliver hverdagens problemer og strabadser også meget nemmere at overvinde. Prøv i stedet at tænke "Nu skal den bænkpres fandme ha' nogle tæsk, jeg skal løfte så vildt som jeg aldrig har gjort før!", og hvad sker der, du glæde dig hver evig eneste gang du skal ind at træne bryst, og husk, det virker med ALLE øvelser. Personligt har jeg ikke én eneste øvelse jeg hader i mit program, for så er det klart jeg vil begynde at tænke negativt, " Åhh nej, nu står den DB curls igen", jeg tænker i stedet "YEAH MOFO! Så er det tid til endnu en herlig omgang guns! De bliver ikke større af at lave ingenting". Det er de her posivtive tanker og tankegang der også er med til at forme dig som person. Jeg har uden tvivl ændret mig meget, fra da jeg startede som en 14 årig dreng med at træne, til den 22 årige mand jeg er i dag. Jeg lader mig ikke slå ud bare sådan lige, og prøver at komme over tingene på den mest positive og bedste måde det kan lade sig gøre. Jeg har et bedre forhold til min kæreste end jeg nogensinde har haft før, jeg har et skønt liv, jeg har masser af fremgang med træningen, og alt dette kan jeg takke min positive tankegang for.
Der er ingen der kan li' et negativt menneske, så hvorfor ikke få det bedste ud af det
Vi kom lidt ud på et sidespor, men det er igen for at forklare hvor vigtigt det er at være glad og positiv 24/7