Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

The Little Kid skrev:Lækkert, men hvor squatter du?

Abs-Killer skrev:The Little Kid skrev:Lækkert, men hvor squatter du?
Jeg har jo ikke noget squat stativ, så jeg tager bare stangen fra bænkpressen op bag nakken..

salt skrev:Jeg ville ikke få trænet hvis jeg havde sådan en omgang sekunda-udstyr.

Lystfiskeren skrev:salt skrev:Jeg ville ikke få trænet hvis jeg havde sådan en omgang sekunda-udstyr.
Så er du åbenbart ikke særlig glad for at træne

salt skrev:Lystfiskeren skrev:salt skrev:Jeg ville ikke få trænet hvis jeg havde sådan en omgang sekunda-udstyr.
Så er du åbenbart ikke særlig glad for at træne
Haha nej det er jeg ikke... Jeg synes bare ikke at udstyret er af en kvalitet der gør at jeg ville bruge det. Jeg har stort set samme udstyr til rådighed i kælderen. Alligevel vælger jeg at cykle 6 km. fire gange om ugen for at træne med ordentligt udstyr.

madein89 skrev:Fin og stabil bænk, har selv haft sådan én stående. Dog tænker jeg: ville du ikke gerne have hænderne på stangen dér hvor stolperne er? Er stolperne ikke lidt i vejen?

Abs-Killer skrev:andre kommentare?

Friche skrev:Det re da luksus at have så mange muligheder for at træne hjemmeLækkert at have pladsen osv til det

Abs-Killer skrev:Friche skrev:Det re da luksus at have så mange muligheder for at træne hjemmeLækkert at have pladsen osv til det
Ja det er sg dejligtDet var rent faktisk meningen at rummet dér skulle være et festrum, men fordi jeg ryddede op derude, tog jeg det ;)

spik3 skrev:Abs-Killer skrev:Friche skrev:Det re da luksus at have så mange muligheder for at træne hjemmeLækkert at have pladsen osv til det
Ja det er sg dejligtDet var rent faktisk meningen at rummet dér skulle være et festrum, men fordi jeg ryddede op derude, tog jeg det ;)
et rigtig nice rum.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster