Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:Jeg er ikke Københavner, og jeg er urolig![]()
Det er utroligt sådan tilstandene er derovre efterhånden.
Bliver godt nok efterhånden mere, og mere tilfreds med at bo i Jylland.

Niklas! skrev:Moqensen skrev:Jeg er ikke Københavner, og jeg er urolig![]()
lad dig ikke narre. det kommer skam også til jylland før eller siden. der er da meget godt gang i århus.

Niklas! skrev:Moqensen skrev:Jeg er ikke Københavner, og jeg er urolig![]()
lad dig ikke narre. det kommer skam også til jylland før eller siden. der er da meget godt gang i århus.

Moqensen skrev:Niklas! skrev:Moqensen skrev:Jeg er ikke Københavner, og jeg er urolig![]()
Det er rigtigt nok. Men slet ikke i nærheden af hvordan det er i KBH. Og tror også det er derover "de store kampe" skal kæmpes.
Jeg tror heller ikke at det "spreder" sig som sådan til Jylland. Det er i KBH magtkampen skal udkæmpes. Resultatet vil dog hurtigt sprede sig til resten af landet.

Smeden skrev:Tja, såvidt jeg kan vurdere, er det kun dem der er involveret det går ud over. I indre by derimod, der får man høvl for bare at gå på gaden lørdag nat.
Og jeg har droppet at forsøge at skyde essensen. Det svarer fuldstændig til at prøve at ramme en blyant på afstand.

Smeden skrev:Tja, såvidt jeg kan vurdere, er det kun dem der er involveret det går ud over. I indre by derimod, der får man høvl for bare at gå på gaden lørdag nat.
Og jeg har droppet at forsøge at skyde essensen. Det svarer fuldstændig til at prøve at ramme en blyant på afstand.

Moqensen skrev:Smeden skrev:Tja, såvidt jeg kan vurdere, er det kun dem der er involveret det går ud over. I indre by derimod, der får man høvl for bare at gå på gaden lørdag nat.
Mener du at der er næsten 100 % skalderisiko i indre by lørdag aften, for almindelige mennesker?

essensen skrev:Jeg har ligeledes droppet at skyde Smeden - der er ganske simpelt ikke nok udfordring i det... man smider blot en pakke havrekiks på nørrebrogade og så kommer den tykke smed luntende og så er det jo ingen sag.
Alle de her skyderier foregår faktisk relaitivt tæt på hvor jeg bor (det på svanevej er 1 min fra mig) men det er alligevel ikke noget jeg hører eller mærker til - så det generer mig ikke alt for meget, men det er helt klart en dårlig udvikling Danmark oplever for tiden med stigende antal våben i nattelivet

Kæmperen skrev:essensen skrev:Jeg har ligeledes droppet at skyde Smeden - der er ganske simpelt ikke nok udfordring i det... man smider blot en pakke havrekiks på nørrebrogade og så kommer den tykke smed luntende og så er det jo ingen sag.
Alle de her skyderier foregår faktisk relaitivt tæt på hvor jeg bor (det på svanevej er 1 min fra mig) men det er alligevel ikke noget jeg hører eller mærker til - så det generer mig ikke alt for meget, men det er helt klart en dårlig udvikling Danmark oplever for tiden med stigende antal våben i nattelivet
Jeg vil nu ikke engang kalde det nattelivet, når det sker kl. 17.30

essensen skrev:Kæmperen skrev:essensen skrev:Jeg har ligeledes droppet at skyde Smeden - der er ganske simpelt ikke nok udfordring i det... man smider blot en pakke havrekiks på nørrebrogade og så kommer den tykke smed luntende og så er det jo ingen sag.
Jeg vil nu ikke engang kalde det nattelivet, når det sker kl. 17.30
Jeg snakker også generelt

Ludvig skrev:Det er en utrolig kedelig udvikling. Det er efterhånden svært at forstille sig at det vil gå i den modsatte retning efterhånden. De to som blev ramt af skud på en computer café var såvidt vides uskyldige, iøvrigt. Alle involverede burde indfanges og sendes til grønland. Det må være den eneste rigtige løsning.

TheFatboy skrev:Ludvig skrev:Det er en utrolig kedelig udvikling. Det er efterhånden svært at forstille sig at det vil gå i den modsatte retning efterhånden. De to som blev ramt af skud på en computer café var såvidt vides uskyldige, iøvrigt. Alle involverede burde indfanges og sendes til grønland. Det må være den eneste rigtige løsning.
Ellers må vi jo bare gøre som det brasilianske politi...

Kæmperen skrev:TheFatboy skrev:Ludvig skrev:Det er en utrolig kedelig udvikling. Det er efterhånden svært at forstille sig at det vil gå i den modsatte retning efterhånden. De to som blev ramt af skud på en computer café var såvidt vides uskyldige, iøvrigt. Alle involverede burde indfanges og sendes til grønland. Det må være den eneste rigtige løsning.
Ellers må vi jo bare gøre som det brasilianske politi...
Så du TV2 i aftes?

Hammerome skrev:ja de vidste sku hvordan det skulle gøre,
Damen " Jamen er det nødvendigt med de barske metoder ?"
Bossen " neej synes jeg ikke. De får os en chance, når vi står udenfor deres hus med 20 specieltrænede politimænd, med hver deres maskingevær, + specielvåben i form af granatkaster, m60, osv. Så får de en advarsel for at overgive sig"
Damen " okay, anholder i dem ?"
Bossen" nej de skyder som regel efter os "1 gang" og så rykker vi ind og skyder dem".
de var kolde, men det var effektivt. der går nok lidt før det bliver relevant med et korps som dette herhjemme.?!

TheFatboy skrev:Hammerome skrev:ja de vidste sku hvordan det skulle gøre,
Bossen " neej synes jeg ikke. De får os en chance, når vi står udenfor deres hus med 20 specieltrænede politimænd, med hver deres maskingevær, + specielvåben i form af granatkaster, m60, osv. Så får de en advarsel for at overgive sig"
Bossen" nej de skyder som regel efter os "1 gang" og så rykker vi ind og skyder dem".
de var kolde, men det var effektivt. der går nok lidt før det bliver relevant med et korps som dette herhjemme.?!
Nu er det jo nødvendigt derovre i Sydamerika, med alle de narkokarteller. Herhjemme skal vi nok ikke til at skyde nogle som helst, det ville kun give bagslag.

Gozo skrev:TheFatboy skrev:Hammerome skrev:ja de vidste sku hvordan det skulle gøre,
Nu er det jo nødvendigt derovre i Sydamerika, med alle de narkokarteller. Herhjemme skal vi nok ikke til at skyde nogle som helst, det ville kun give bagslag.
Tjaa, første gang en af deres kugler rammer et barn eller en anden uskyldig, tror jeg nok, at de fleste danskere er villigt til at give politiet ret til at skyde lidt tilbage efter dem.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster