Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bjørnen skrev:Arh nedern!
Der må sgu kæmpes for at homo-fitness-kæderne ikke tager over..

Densk skrev:Hehe... I hear ya! FLERE VÆGTE![]()
Hvor ligger(lå) Powerstudio?
/Densk

schulz skrev:Bjørnen skrev:Arh nedern!
Der må sgu kæmpes for at homo-fitness-kæderne ikke tager over..
Eller også skal de bare have større håndvægteGOLDS GYM HVOR ER I?

specter skrev:Gold Gym er altså gået Fitness DK vejen.. der har været en længere Artikel i MD om netop det at Golds ik er hvad det har været.. de er gået over til Blød mormor træning fordi det er der flere penge i.. Hurra for middelmådigheden....

Karl Æg skrev:specter skrev:Gold Gym er altså gået Fitness DK vejen.. der har været en længere Artikel i MD om netop det at Golds ik er hvad det har været.. de er gået over til Blød mormor træning fordi det er der flere penge i.. Hurra for middelmådigheden....
Nemlig. Det skinner meget tydeligt igennem i et par af Jay Cutlers videoer (fx New, Improved and Beyond).

nu kan du jo se at de prøver at løse det for jer..Tommy82 skrev:jeg har så betalt 999 kr for et par uger siden for 1 års medlemsskab.. i må da have vidst at den var helt gal og i snart skulle til at lukke eller kom det bare som et lyn fra en klar himmel? ellers havde jeg da ikke meldt mig ind..

Tommy82 skrev:jeg har så betalt 999 kr for et par uger siden for 1 års medlemsskab.. i må da have vidst at den var helt gal og i snart skulle til at lukke eller kom det bare som et lyn fra en klar himmel? ellers havde jeg da ikke meldt mig ind..

Det er 1000kr vi snakker om? . Tror ikke folk er villige til at lægge mere i det..schulz skrev:Nogle der har overvejet af sagsøge endnu?

schulz skrev:Nogle der har overvejet af sagsøge endnu?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster