hvis der kan ses noget ud fra dem ønskes kritik meget gerne

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Blitz skrev:Det eneste jeg kan se ud fra de billeder er vinger. Resten er meget utydelig

Lenni skrev:Øverst billede helt oppe i højre Hjørne![]()
Er det en lille Pils. jeg kan se![]()
(billederne er nu meget utydelig ?

raider4life skrev:Blitz skrev:Det eneste jeg kan se ud fra de billeder er vinger. Resten er meget utydelig
jah ved det men kan ikke gøre det ret meget bedre selv ?

Misterhamper skrev:JEg kan også godt se dem.
Har din mobillos ikke selv-udløser, så du kan lave nogen Front Double Biceps, Back Double Biceps, Latspread, Most Muscular osv? Det burde den have, den er jo trodsalt markedsført som den bedste kameratelefon, hvsi jeg ikke tager meget fejl.

Bimmer skrev:Hvor kommer de ar på ryggen fra??
Du er en stærk man, synes du skal igang med at cutte
Du kan lige nå det til sommer![]()

Bimmer skrev:Hvor kommer de ar på ryggen fra??

raider4life skrev:Bimmer skrev:Hvor kommer de ar på ryggen fra??
skulle mene at det er overdreven uren hud!? der ikke fik behandling i tide!? men er jeg så nu, min læge vil dog ikke lade mig laser behandlet endnu da det skal være 110 % i ro før dette kan lade sig gøre
men hader det sku noget så grusomt!!!!!

hehe
heheh

sniper skrev:Fronten ser fin ud, men ryggen ser ud til at være lidt bagefter imo. Jeg synes du bør cutte hvis det er udseendet du går efter på kort sigt (sommer).

raider4life skrev:sniper skrev:Fronten ser fin ud, men ryggen ser ud til at være lidt bagefter imo. Jeg synes du bør cutte hvis det er udseendet du går efter på kort sigt (sommer).
jah men da jeg begyndte var det jo os bar et flot bryst og sixpack jeg sku ha ;) hehe
men efter at ha kigget med her er jeg begyndt og tage ryg træningen seriøst ogsåså håber det kommer

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster