Hvis nogen har en super god måde, huskeregel eller andet der gør det nemmere at holde den mave på plads når man træner, så tager jeg gladeligt imoD
Jeg skal nærmest stå og kigge på den uafbrudt for at det lykkes. Er det et kendt problem???

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kenza skrev:Ja lige præcis

BiggunzZ666 skrev:Snakker vi om at når man er så fed at ens mave falder ned i hovedet på en når man ekx køre decline bænk ? Eller om at vedligeholde muskelmasse omkring maveregionen, eller six-packen ? Tror måske du bliver nød til at omformulere dig

Kenza skrev:BiggunzZ666 skrev:Snakker vi om at når man er så fed at ens mave falder ned i hovedet på en når man ekx køre decline bænk ? Eller om at vedligeholde muskelmasse omkring maveregionen, eller six-packen ? Tror måske du bliver nød til at omformulere dig
Jeg mener at huske at stramme maven op i det øvelser hvor man skal det, for at få trænet de inderste mavemuskler, der gerne skulle holde maven på plads permanent... Jeg har rimelig gode mavemuskler, men min mave har det med at bule ud alligevel når jeg slapper af....

mikey skrev:Shit jeg tror Mavevacuum er gode egentlig.
- Går ud på at du står op, presser med hånden bag på ryggen og med den anden under navnen på forsiden.
- Så tømmer du lungerne for luft.
- Puster dig op, strammer nederst i maven.
- Også strammer du igennem i f.eks. 20 sec (kan sættes op når du bliver bedre) og gentager øvelsen 3 gange.
Det er ihvertfald sådan jeg har forstået det![]()
Det er vist "Transversus Abdominus" man træner..det lyder sq fint!![]()
Det er lidt det ham her fjolset forklarer:
http://www.youtube.com/watch?v=nq6Ew6ugaq0
Det ender så ud med at man kan dette: http://www.youtube.com/watch?v=0sldbsAzqf8
Jeg tror faktisk det virker
skal se på det 
Men hvad gør du selv?

BiggunzZ666 skrev:Snakker vi om at når man er så fed at ens mave falder ned i hovedet på en når man ekx køre decline bænk ? Eller om at vedligeholde muskelmasse omkring maveregionen, eller six-packen ? Tror måske du bliver nød til at omformulere dig

Blitz skrev:Har selv trænet et program med vacuum-træning og det virker keine.
Det hjælper dig bare med, at være bedre til at suge maven ind over længere tid.
Programmet:
Uge 1-2
Fx Man, Tir og Ons: 3x20 sek.
Uge 3-4
Man, Tir og Ons: 3x30 sek.
Uge 5-6
Man, Tir og Ons: 3x40 sek.
Kan udføres mens man er i bad

zwiix skrev:skal Mavevacuum fremhæve mave musklerne ?

Lige en video til

Kenza skrev:Blitz skrev:Har selv trænet et program med vacuum-træning og det virker keine.
Programmet:
Uge 1-2
Uge 3-4
Uge 5-6
Jeg har da i hvert fald tænkt mig at prøve![]()

mikey skrev:Lige en video til
Det er sq da vacuum der vil noget! Men her der det vist mere skål-vacuum end mave-vacuum..hmmm

Bay skrev:mikey skrev:Lige en video til
Det er sq da vacuum der vil noget! Men her der det vist mere skål-vacuum end mave-vacuum..hmmm
Hvordan skal de lave vacuum med skålen? De suger jo på ingen måde luften ud af skålen så der opstår vacuum?

Kenza skrev:Blitz skrev:Har selv trænet et program med vacuum-træning og det virker keine.
Programmet:
Uge 1-2
Uge 3-4
Uge 5-6

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster