Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65702 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049575 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 744
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 742

Følg bodybuilding.dk på

Reportage: Loaded Cup 2008

Udskriv emne


"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.





----------------------Billede

Som lovet tidligere kommer der her en reportage fra det netop overståede Loaded Cup 2008. Reportagen er skrevet ud fra undertegnedes oplevelser.

Fredag
Fredag ved 15 tiden tog jeg toget til Ringsted for at teame op med Bay samt Kåre for at gøre klar til Loaded Cup 2008. Omkring kl 16.00 nåede jeg frem til Ringsted st., og da jeg fandt Ringsted Kongresscenter efter at have vandret det halve af Ringsted rundt, og her mødte jeg så de 3 andre, som allerede igang med at sikre sig den bedste plads til bodybuilding.dk standen som vi senere skulle sætte op.

Billede


Vi besluttede os hurtigt for at indlogere os på vores hotelværelser, for derefter at tager et smut i Kvickly for at købe lidt ind til lørdagen - MC, Bay og Kåre fik fyret en masse sodavand, frugt og andet godt ned i kurven. Derefter var det tid til frokost, og MC blev beodret ind i receptionen for at finde vej til det nærmeste Jensen's bøfhus - til min store overraskelse fik jeg af vide at dette ikke fandtes i Ringsted, men at man istedet havde en light version i form af Ferdinans Bøfhus, som lå lidt længere nede af gågaden. Uden bedre alternativer begav vi os over til Ferdinand for at få kastet noget mad ned, og det viste sig faktisk at være et ganske udemærket sted - vi blev ihvertfald hurtigt enige om at bøfferne kunne spises!

Billede


Efter at have kastet 300g chilibøf ned gik turen tilbage til hotellet, hvor vi fik snakket lidt frem og tilbage om diverse ting, og inden vi vidste af det var tiden kvart i aftensmand. Denne gang gik turen til en lille Italiensk restautant, som ifølge Rasmus ikke levede særlig godt op til dette prædikat. 4 x lasagne senere var vi igen på vej tilbage til Kongresscenteret, hvor vi nu skulle igang med at sætte standen op, så den var klar til dagen efter hvor det hele skulle gå løs.

Dette fik vi et par timer til at gå med, og undervejs fik vi lige hilst på Essensen som var blevet indlemmet i Loaded Cup crewet, og derfor selv havde nok at se det den kommende dag. Da klokken var omkring midnat var, så da Stellan kom forbi og sagde at centeret skulle lukkes af, smuttede vi tilbage på vores værelser for at samle kræfter til næste dag, som skulle vise sig at blive rigtig lang (og overraskende hård)...


Lørdag
Klokken var 06.40, og en svag men meget irriterende lyd begyndte at lyde i det fjerne. Jeg blev hurtigt klar over at det var Bay's alarm, som tegn på at vi nu skulle op og igang med dagens strabadser.
Da vi kom ned i restauranten for at få noget morgenmad blev vi mødt af Rasmus og Kåre som allerede havde sat sig til rette og taget til sig af goderne. Vi havde ca. 2 timer til at gøre de sidste småting klar inden dørene åbnede, så da vi har fået os en god gang BB morgenmad, smuttede vi over i kongresscentret.

Billede


Dørene blev åbnet, og folk begyndte ligeså stille at melde deres ankomst i bodybuilding.dk standen. De to bodymantøser stødte til, og der gik ikke længe før folk som Biiver, Sniper og Kæmperen, Multimand (+ kone) og Kuglen fulgte trop. Senere fik vi også besøg af Incognito, Bjørnen mf.

Billede


Billede


Kl. 10.00 gik det løs, og forbedømmelserne begyndte. Nogle folk valgte at sætte sig ind i salen og se på, mens andre valgte at blive ude ved boderne og kigge på de forskellige stande, snakke osv. Timerne gik, og flere og flere folk stødte efterhånden til, og ude i standen blev der shoppet, snakket og skudt billeder til den helt store guldmedalje.

Billede


Billede


Da klokken blev 14.00 var forbedømmelserne så småt ved at være overstået, og det var nu tid til en pause på 4 timer, kun afbrudt af en lille konkurrence i disciplinerne "Dip", "Bænk så meget du kan med din egen kropsvægt", og "Hvor mange Curls kan du lave med 50kg på stangen". Her var bodybuilding.dk repræsenteret af hele 3 personer - Bay og Multiman gav den gas i Dip-konkurrencen, mens Hoosier prøvede at sætte fyrene på plads i bænkpres. Det lykkedes næsten, men hendes 33 reps med ½ kropsvægt rakte desværre kun til en 4. plads. Multiman hentede derimod en flot 2. plads hjem og han lavede så mange at jeg ikke nåede at tælle dem alle, mens Bay desværre ikke lavede nok til en placering - så vi blev hurtigt enige om at han burde have satset på bænkpres istedet.


(Hoosier, 33 reps x ½ kg kropsvægt)

Billede


Da konkurrencerne var overstået hoppede vi igen tilbage til standen, hvor der var god trafik i bodyman's rodebunke med billigt tøj. Ca. en times tid senere begyndte finalen, og den blev skudt af med et brag, til tonerne af Tiesto - thump up herfra :thumpup:
Der var annonceret det bedste felt af atleter nogensinde på dansk jord, og det blev der bestemt levet op til! Størstedelen af atleterne stod rigtig skarpt på scenen, og her på boardet var vi bl.a. representeret af Erik Sanz (El Ultimo) fra bodybuilding.dk's eliteteam, og Lene Wakefield (Lene W) som begge klarede sig videre til finalerne.
Erik såvel som Lene endte begge på en flot 6. plads, en plads begge atleter bør være yderst tilfredse med i to rigtig stærke felter!

Billede

Billede


Derudover kan det af interessante resultater (set med danske øjne) nævnes at både Ole Bak Jensenog Kristina Dybdahl vandt deres klasser, og endda endte som nr. 1 overall =D> =D> Samtidig klarede Jan Elhøj, på trods af et par små svipsere og svære polske og litauske navne, det godt som konferencier, og han var som altid garanti for god underholdning og sjove bemærkninger :)

Billede


Et par PRO's havde også fundet vej til Ringsted Kongresscenter, og de 3 giganter som skulle underholde publikun var hhv:

Daniel Hill
Billede


Dennis James
Billede


Dennis Wolf
Billede

Førstnævne var efter min mening en kæmpe skuffelse, i og med at han var alt for offseason, og generelt ikke performede særlig godt. Derimod var 2 x Dennis helt kanon, og især Wolf havde virkelig en fed off season form!


Billede


Billede


Det hele sluttede af med overall bodybuilding, som blev vundet af en polak. Omkring kl 24.00 var det hele overstået, og folk salen blev stille og roligt tømt for folk. Vi fik taget afsted med de sidste folk i standen, og derefter begyndte vi at pakke sammen - men vi løb ind i uventede problemer, da nøglen til traileren (hvor alle de overskydende ting skulle transporteres hjem) viste sig ikke at virke, var vi nødt til at lade tingene stå natten over. Det fik vi heldigvis tilladelse til, men det betød så at vi skulle tidligt op næste morgen for at flytte det hele ud i traileren. Dagen sluttede af med en omgang biksemad i selskab med Jan Elhøj som efterhånden så godt brugt ud - Han lignede bestemt en mand der havde være i fuld gang i 14 timer :lol:

Billede


Søndag
Søndag skulle vi igen tidligt op - Igen stod den på en hurtig gang BB morgemad, hvorefter vi skulle pakke det sidste grej sammen. Rasmus tøffede afsted i forvejen, så MC, Bay og Kåre gik i fuld gang med at fylde traileren op. En halv times tid var traileren pakket, og det var nu tid til at tage afsked. Mens Bay og Kåre tog turen i Golf'en afsted mod det mørke Jylland, skulle jeg igen på opdagelse i Ringsted for at finde vej til stationen. Det lykkedes mig dog denne gang at preje en taxa, selvom jeg efterhånden var blevet overbevist om at disse ikke fandtes her, og der gik ikke længe før jeg sag i toget på vej til Københavns Hovedbanegård.

Dette års Loaded Cup var nu veloverstået, og jeg vil gerne på bodybuilding.dk's vegne sige tak til allt herinde som kom og støttede op om dette event. Og et endnu større tak til Stellan og crewet bag Loaded Cup, som gjorde det til en rigtig god oplevelse =D>

Til sidst er det kun at sige - når enden er god...

Billede

Billede Billede
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13339
Tilmeldt: 15. dec 2006, 20:23
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



God reportage! =D> Det var nemlig et rigtig godt stævne. :D Må tilstå, at jeg synes, Dennis James er ret lækker. :wub: :embaress: :toothygrin: (Det er jeg så til gengæld ikke på det billede, hvor jeg både lukker øjnene og rækker tunge. :oops:)
Løft m. udstyr (stævne/træning):
Squat: 172.5 kg/200 kg
Bænk: 107.5/120 kg
Dødløft: 222 kg (DK-rekord + all-time Wilks-rekord i DK)/225 kg (til liga)

https://titansupport.com/
https://www.2xu.dk/
http://www.klinikken-gammeltorv.dk/
Brugeravatar
EliteTeam
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3482
Tilmeldt: 8. jan 2008, 12:57
Geografisk sted: Kbh S
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 97.50
- Dødløft: 157.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Feeeeeeed reportage MC!

Må også give dig ret i at Daniel Hill var enormt vag i forhold til dobbel Dennis.


Thumbs up til Hoosier som irettesatte gutternes hovedregning oppe på scenen, det var fanme klasse! =D>
Sidst rettet af Bork 4. maj 2008, 21:42, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Well written my friend :)
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 15825
Tilmeldt: 20. dec 2006, 21:24
Geografisk sted: Slagelse
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan



Bork skrev:Feeeeeeed reportage MC!

Må også give dig ret i at Daniel Hill var enormt vag i forhold til dobbel Dennis.


Thumbs up til Hoosier som irettesatte gutternes hovedregning oppe på scenen, det var fanme klasse! =D>


De virkede godt nok heller ikke for skarpe. Og så er jeg ligeglad med hvor underlige de skiver var.
Det mindste de kunne have gjort var at forberede sig lidt. Evt. med et skema, så man vidste hvad der skulle på ved en given vægt.
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 15825
Tilmeldt: 20. dec 2006, 21:24
Geografisk sted: Slagelse
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan



det kan godt være daniel hill var svag i forhold til dennis og dennis. Men han er kun 22 og har ikke nået og tage så meget krudt endnu som de 2 andre. Det troede jeg faktisk lige var i jeres ånd herinde på bodybuilding.dk

Men dejligt at høre at i også kan lide de rigtig store gutter, der er nok alligevel lidt skabsbodyhouse i jer herinde :D
heavy as you can go, most amount of reps, maintaining good form.. It is called bodybuilding.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 468
Tilmeldt: 9. aug 2006, 20:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kæmperen skrev:
Bork skrev:Feeeeeeed reportage MC!

Må også give dig ret i at Daniel Hill var enormt vag i forhold til dobbel Dennis.


Thumbs up til Hoosier som irettesatte gutternes hovedregning oppe på scenen, det var fanme klasse! =D>


De virkede godt nok heller ikke for skarpe. Og så er jeg ligeglad med hvor underlige de skiver var.
Det mindste de kunne have gjort var at forberede sig lidt. Evt. med et skema, så man vidste hvad der skulle på ved en given vægt.

De var godt nok sære, de skiver, så man skulle holde tungen lige i munden. :? En enkelt gang eller to fik jeg vist også skabt mere forvirring, end jeg var til gavn. :oops: Der var et par gange, hvor ham "dommeren" havde styr på, hvad der skulle på, med det var ikke begge spottere, der havde hørt det, og så opstod der forvirring. Og endnu mere forvirring, da jeg så blandede mig. :oops:
Løft m. udstyr (stævne/træning):
Squat: 172.5 kg/200 kg
Bænk: 107.5/120 kg
Dødløft: 222 kg (DK-rekord + all-time Wilks-rekord i DK)/225 kg (til liga)

https://titansupport.com/
https://www.2xu.dk/
http://www.klinikken-gammeltorv.dk/
Brugeravatar
EliteTeam
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3482
Tilmeldt: 8. jan 2008, 12:57
Geografisk sted: Kbh S
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 97.50
- Dødløft: 157.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



God reportage :)

Skammer mig lidt over at jeg ikke fik hilst på så mange af jer. Det blev vist kun til Multiman+fruen og Kåre.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4239
Tilmeldt: 17. mar 2007, 17:51
Geografisk sted: Frederikshavn
 
Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Ingen kostplan



pudzianowski skrev:det kan godt være daniel hill var svag i forhold til dennis og dennis. Men han er kun 22 og har ikke nået og tage så meget krudt endnu som de 2 andre. Det troede jeg faktisk lige var i jeres ånd herinde på bodybuilding.dk

Men dejligt at høre at i også kan lide de rigtig store gutter, der er nok alligevel lidt skabsbodyhouse i jer herinde :D


problemet var ikke at han ikke var stor - blot at han var alt for offseason.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13339
Tilmeldt: 15. dec 2006, 20:23
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



God reportage Mc (:


Bork skrev:Feeeeeeed reportage MC!

Må også give dig ret i at Daniel Hill var enormt vag i forhold til dobbel Dennis.


Thumbs up til Hoosier som irettesatte gutternes hovedregning oppe på scenen, det var fanme klasse! =D>


Jeg synes heller ikke Daniel Hill var specielt imponerende - men det er måske også lidt unfair at sammenligne ham med Dennis Wolf. Man skal lige huske på at Daniel Hill altså kun er 22 år :wink: mens Wolf er 29!

Nu var jeg den ene af spotterne under konkurrencen, og Hoosier var bestemt til hjælp et par af gangene, men det var også nogle tidspunkter, hvor vi havde fået det rigtigt, men hvor hun så gav et alternativt forslag som forvirrede os alle :lol:

Kæmperen skrev:
Bork skrev:Feeeeeeed reportage MC!

Må også give dig ret i at Daniel Hill var enormt vag i forhold til dobbel Dennis.


Thumbs up til Hoosier som irettesatte gutternes hovedregning oppe på scenen, det var fanme klasse! =D>


De virkede godt nok heller ikke for skarpe. Og så er jeg ligeglad med hvor underlige de skiver var.
Det mindste de kunne have gjort var at forberede sig lidt. Evt. med et skema, så man vidste hvad der skulle på ved en given vægt.


Og så synes jeg du skulle have stået deroppe i stedet for at lukke lort ud :wink: Vi fik nogle skæve tal fra indvejningerne og eftersom vi ville være fair og ramme dem så præcist som muligt opstod der lidt forvirring, eftersom de skiver vi havde blandt andet hed: 15,9kg - 2,3kg og i den dur. Der var heller ikke nok 5'ere og 10'ere - så vi måtte skifte meget ud, var under tidspres, havde et stort antal folk der gloede samt et spotlight lige i fjæset, så ja - vi blev lidt forvirret - men du havde jo klart gjort et bedre job deroppe :wink:

Desuden havde vi mega travlt med andre ting hele dagen - så selvfølgeig sad vi ikke og lavede et skame med teoretiske vægte (skulle vi side og gætte på hvad folk vejer?). Det vigtiste var at selve konkurrencen løb ordentligt af stablen - konkurrencen er jo bare et sjovt indslag, som ikke får den videre store opmærksomhed i forhold til atleter og timing af dem (fra arrangørens side).
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rigtigt god reportage og også nogle gode billeder :) Lækkert med god service så man kan følge med fra sofaen :8

PS; De tætsiddende bukser hvor der står bodybuilding.dk på røven; hvor har MC og Bay købt dem?
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator
 
Reputation point: 257
 
Indlæg: 17388
Tilmeldt: 15. jun 2006, 18:10
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 275.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Rigtig flot skrevet og sat op MC! :D
Jeg er virkelig nød til at opleve sådan en konkurrence en dag! :D

PS; De tætsiddende bukser hvor der står bodybuilding.dk på røven; hvor har MC og Bay købt dem?


Haha! :D
Mål inden 2030:

Måske at begynde at træne igen: Opnået! YEAH BABY! :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1467
Tilmeldt: 8. feb 2008, 18:30
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (14)
Kostplan: Vis kostplan



Friche skrev:Rigtigt god reportage og også nogle gode billeder :) Lækkert med god service så man kan følge med fra sofaen :8

PS; De tætsiddende bukser hvor der står bodybuilding.dk på røven; hvor har MC og Bay købt dem?


Mange tak Mads :)

Hehe - der fik jeg faktisk et stort smil på læben :lol: :mrgreen:
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13339
Tilmeldt: 15. dec 2006, 20:23
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:Nu var jeg den ene af spotterne under konkurrencen, og Hoosier var bestemt til hjælp et par af gangene, men det var også nogle tidspunkter, hvor vi havde fået det rigtigt, men hvor hun så gav et alternativt forslag som forvirrede os alle :lol:

Ja, det er jeg sgu ked af (nogle gange er jeg lidt for god til at blande mig :embaress:). Den ene gang var det dog fordi, der på den ene side var blevet sat en 15 kg's skive på, og på den anden 5 kg + 10 kg (og så underlige som skiverne var, kunne man vist ikke være helt sikker på, at det så også vejede det samme). Opdagede i øvrigt slet ikke, at det var dig, så forsinket "hej". :D
Løft m. udstyr (stævne/træning):
Squat: 172.5 kg/200 kg
Bænk: 107.5/120 kg
Dødløft: 222 kg (DK-rekord + all-time Wilks-rekord i DK)/225 kg (til liga)

https://titansupport.com/
https://www.2xu.dk/
http://www.klinikken-gammeltorv.dk/
Brugeravatar
EliteTeam
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3482
Tilmeldt: 8. jan 2008, 12:57
Geografisk sted: Kbh S
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 97.50
- Dødløft: 157.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



God reportage. Ærgerligt dagen ikke passede ind i min vagtplan :| Havde ellers været så super nemt at komme til.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Andersbr skrev
God reportage

Skammer mig lidt over at jeg ikke fik hilst på så mange af jer. Det blev vist kun til Multiman+fruen og Kåre.


Det kan du nå til "loading cup" næste år.. =D> #-o

Hahaha
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1683
Tilmeldt: 19. mar 2007, 18:44
Geografisk sted: Pårup, Engesvang
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan



Multiman skrev:Andersbr skrev
God reportage

Skammer mig lidt over at jeg ikke fik hilst på så mange af jer. Det blev vist kun til Multiman+fruen og Kåre.


Det kan du nå til "loading cup" næste år.. =D> #-o

Hahaha


Hehe :P - drengene sagde ikke andet resten af dagen, efter jeg lige skulle bevise mine sande sprog-kundskaber.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4239
Tilmeldt: 17. mar 2007, 17:51
Geografisk sted: Frederikshavn
 
Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Ingen kostplan



Flot arbejde Mads =D>
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:Og så synes jeg du skulle have stået deroppe i stedet for at lukke lort ud :wink: Vi fik nogle skæve tal fra indvejningerne og eftersom vi ville være fair og ramme dem så præcist som muligt opstod der lidt forvirring, eftersom de skiver vi havde blandt andet hed: 15,9kg - 2,3kg og i den dur. Der var heller ikke nok 5'ere og 10'ere - så vi måtte skifte meget ud, var under tidspres, havde et stort antal folk der gloede samt et spotlight lige i fjæset, så ja - vi blev lidt forvirret - men du havde jo klart gjort et bedre job deroppe :wink:

Desuden havde vi mega travlt med andre ting hele dagen - så selvfølgeig sad vi ikke og lavede et skame med teoretiske vægte (skulle vi side og gætte på hvad folk vejer?). Det vigtiste var at selve konkurrencen løb ordentligt af stablen - konkurrencen er jo bare et sjovt indslag, som ikke får den videre store opmærksomhed i forhold til atleter og timing af dem (fra arrangørens side).


Lad os nu ikke slås mere om dette. :)
Som gammel befalingsmand går jeg bare ind for at tingene spiller. Og desuden mener jeg slet ikke det var dit job at lave et skema. Misforstå mig ikke, men du skulle vel bare sætte skiver på :D
Lederen af konkurrencen skulle have forberedt det hjemmefra.
I øvrigt synes jeg at den lille trekamp var et af højdepunkterne. Ville gerne have hilst på dig, men det gik op for mig for sent at det var dig.
Hvorfor stillede du ikke selv op i øvrigt? Du må da kunne fyre en masse dips af med din spinkle kampvægt :D
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 15825
Tilmeldt: 20. dec 2006, 21:24
Geografisk sted: Slagelse
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan



Damerne er da mums! :D
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hoosier skrev:
essensen skrev:Nu var jeg den ene af spotterne under konkurrencen, og Hoosier var bestemt til hjælp et par af gangene, men det var også nogle tidspunkter, hvor vi havde fået det rigtigt, men hvor hun så gav et alternativt forslag som forvirrede os alle :lol:

Ja, det er jeg sgu ked af (nogle gange er jeg lidt for god til at blande mig :embaress:). Den ene gang var det dog fordi, der på den ene side var blevet sat en 15 kg's skive på, og på den anden 5 kg + 10 kg (og så underlige som skiverne var, kunne man vist ikke være helt sikker på, at det så også vejede det samme). Opdagede i øvrigt slet ikke, at det var dig, så forsinket "hej". :D


Det behøves du skam ikke at undskylde for - situationen taget i betragtning, var det helt fint du blandede dig! Jamen, hej :wink: :D


Kæmperen skrev:
essensen skrev:Og så synes jeg du skulle have stået deroppe i stedet for at lukke lort ud :wink: Vi fik nogle skæve tal fra indvejningerne og eftersom vi ville være fair og ramme dem så præcist som muligt opstod der lidt forvirring, eftersom de skiver vi havde blandt andet hed: 15,9kg - 2,3kg og i den dur. Der var heller ikke nok 5'ere og 10'ere - så vi måtte skifte meget ud, var under tidspres, havde et stort antal folk der gloede samt et spotlight lige i fjæset, så ja - vi blev lidt forvirret - men du havde jo klart gjort et bedre job deroppe :wink:

Desuden havde vi mega travlt med andre ting hele dagen - så selvfølgeig sad vi ikke og lavede et skame med teoretiske vægte (skulle vi side og gætte på hvad folk vejer?). Det vigtiste var at selve konkurrencen løb ordentligt af stablen - konkurrencen er jo bare et sjovt indslag, som ikke får den videre store opmærksomhed i forhold til atleter og timing af dem (fra arrangørens side).


Lad os nu ikke slås mere om dette. :)
Som gammel befalingsmand går jeg bare ind for at tingene spiller. Og desuden mener jeg slet ikke det var dit job at lave et skema. Misforstå mig ikke, men du skulle vel bare sætte skiver på :D
Lederen af konkurrencen skulle have forberedt det hjemmefra.
I øvrigt synes jeg at den lille trekamp var et af højdepunkterne. Ville gerne have hilst på dig, men det gik op for mig for sent at det var dig.
Hvorfor stillede du ikke selv op i øvrigt? Du må da kunne fyre en masse dips af med din spinkle kampvægt :D


Jeg er sådan set ligeglad med om du er gammel befalingsmand - det ændrer ikke på det altid er meget nemt at sende kritik afsted på den måde, når man ikke selv stod der! Nu har jeg forklaret omstændighederne i mit forrige indlæg - hvilket forvirrede os alle - selv Hoosier :wink:

Konkurrencen fik jeg blot at vide jeg skulle være med til at køre fra kl. 16, og så var det ligesom det. Det var jo heller ikke fordi det krævede nogen videre forberedelse - de andre ting gik jo fint, og der var helt ærligt ikke tid til vi skulle sætte os ned og forberede vægte og skemaer. Det hele kan koges ned til der var nogle omstændigheder og en pinlig situation der eskalerede det hele og gjorde os alle lidt befippet - det kunne ske for enhver: også en "befalingsmand".

Synes bare det er enormt arrogant straks at konkludere vi er mindre skarpe på det grundlag.

Jeg havde trænet fullbody dagen før, og vidste jeg ikke ville kunne præstere noget nævneværdigt. Jeg har før kørt dips dagen efter jeg har trænet bryst og triceps og det nedsætter min præstation rigtig meget. Ellers burde jeg havde været god for omkring 40 reps, vil jeg tro (vi var ok stricte med dybde og lockout, så det kan godt være det ville have været mindre).
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Andersbr skrev:
Multiman skrev:Andersbr skrev
God reportage

Skammer mig lidt over at jeg ikke fik hilst på så mange af jer. Det blev vist kun til Multiman+fruen og Kåre.


Det kan du nå til "loading cup" næste år.. =D> #-o

Hahaha


Hehe :P - drengene sagde ikke andet resten af dagen, efter jeg lige skulle bevise mine sande sprog-kundskaber.


Anders er et retorisk vidunderbarn, han har bestemt ordet i sin magt :mrgreen:

God reportage, og endnu bedre arrangement! kan slet ikke vente til næste år! Og jeg bliver simpelthen nødt til at vide hvad hende den "korte" af bodyman pigerne hedder, hun er SÅÅÅ snack :twisted:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2706
Tilmeldt: 25. sep 2007, 23:22
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Odysseus skrev:
Andersbr skrev:
Multiman skrev:Andersbr skrev
God reportage

Skammer mig lidt over at jeg ikke fik hilst på så mange af jer. Det blev vist kun til Multiman+fruen og Kåre.


Det kan du nå til "loading cup" næste år.. =D> #-o

Hahaha


Hehe :P - drengene sagde ikke andet resten af dagen, efter jeg lige skulle bevise mine sande sprog-kundskaber.


Anders er et retorisk vidunderbarn, han har bestemt ordet i sin magt :mrgreen:

God reportage, og endnu bedre arrangement! kan slet ikke vente til næste år! Og jeg bliver simpelthen nødt til at vide hvad hende den "korte" af bodyman pigerne hedder, hun er SÅÅÅ snack :twisted:


Og 15 år eller sådan noget :mrgreen:
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:
Odysseus skrev:
Andersbr skrev:
Multiman skrev:Andersbr skrev
God reportage

Skammer mig lidt over at jeg ikke fik hilst på så mange af jer. Det blev vist kun til Multiman+fruen og Kåre.


Det kan du nå til "loading cup" næste år.. =D> #-o

Hahaha


Hehe :P - drengene sagde ikke andet resten af dagen, efter jeg lige skulle bevise mine sande sprog-kundskaber.


Anders er et retorisk vidunderbarn, han har bestemt ordet i sin magt :mrgreen:

God reportage, og endnu bedre arrangement! kan slet ikke vente til næste år! Og jeg bliver simpelthen nødt til at vide hvad hende den "korte" af bodyman pigerne hedder, hun er SÅÅÅ snack :twisted:


Og 15 år eller sådan noget :mrgreen:


Ahh hun er noget ældre :)

Super reportage, ser ud til at have været et godt arrangement!
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nej Anders er ikke 15, han er lige fyldt 17, er det ik ham vi snakker om? :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2706
Tilmeldt: 25. sep 2007, 23:22
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Odysseus skrev:Og jeg bliver simpelthen nødt til at vide hvad hende den "korte" af bodyman pigerne hedder, hun er SÅÅÅ snack :twisted:


Det er Maria hun hedder. Hun var med til DM sidste aar, sammen med en anden trune ogsaa (som ikke var vaerst heller :P ). Se gruppebilledet fra DM i mit galleri, der er de begge 2 paa (med navne paa trojen.. )
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Super reportage!:)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 6. maj 2008, 10:39
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



God rapport og flot skrevet MC =D>
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7828
Tilmeldt: 20. jul 2005, 21:40
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nice reportage og tak for en god dag til alle! :thumpup:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3716
Tilmeldt: 5. mar 2006, 00:27
Geografisk sted: Storkøbenhavn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg vil lige tilføje at hende den "korte" af bodyman pigerne hedder Maria og er 19 år :)
Tjek:
Fitnessdating.dk
Bodyman.dk
Streetman.dk
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 24. jan 2005, 17:57
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Reportager m.m.




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster