Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Showtek skrev:Det lyder imo ret mystisk. Men det ville være en stor hjælp til når man cutter, og gerne vil have vaskebræt. Hvis man kan stole på kilden

Friche skrev:Havde også håbet på lidt større interesse for emnet, men havde næsten opgivet for det virkede ikke som om det interesserede folk. Men ja, det burde jo være ret interessant for de fleste mennesker herinde.
Kilden burde efter min bedste overbevisning være til at stole på. AJCN er et af de største forskningsinstitutter mht fødevarer i verden![]()
Og tak fordi du bringer emnet op igen

Smeden skrev:NU skal vi jo lige huske på at vi har med overvægtige mennesker med metabolsk syndrom. Jeg har ikke anskaffet mig fulltexten endnu, men såvidt jeg kan se har de sænket deres C-reaktive protein, hvad der jo hænger sammen med de har sænket deres niveau af inflammation, en ting der er meget karakteristisk for folk med metabolisk syndrom.
Jeg skyder på den bedre funktion af tarmsystemet har påvirket immunsystemt til at sænke den systemiske inflammation.

Så hvor tror du de måler taljemålet? Det ser heller ikke ud til at de har set på subkutant og visceralt fedt, hvilket jo er mere reelt end abdominalt fedt.Friche skrev:Smeden skrev:NU skal vi jo lige huske på at vi har med overvægtige mennesker med metabolsk syndrom. Jeg har ikke anskaffet mig fulltexten endnu, men såvidt jeg kan se har de sænket deres C-reaktive protein, hvad der jo hænger sammen med de har sænket deres niveau af inflammation, en ting der er meget karakteristisk for folk med metabolisk syndrom.
Jeg skyder på den bedre funktion af tarmsystemet har påvirket immunsystemt til at sænke den systemiske inflammation.
Ja, men forklarer det ikke kun det samlede vægttab? Det der er mest interessant er jo at fedtet i højere grad forsvinder fra maven end fra resten af kroppen.

Du har nok ret. Jeg kan ikke se full-texten desværre.Hutte skrev:Så hvor tror du de måler taljemålet? Det ser heller ikke ud til at de har set på subkutant og visceralt fedt, hvilket jo er mere reelt end abdominalt fedt.Friche skrev:Smeden skrev:NU skal vi jo lige huske på at vi har med overvægtige mennesker med metabolsk syndrom. Jeg har ikke anskaffet mig fulltexten endnu, men såvidt jeg kan se har de sænket deres C-reaktive protein, hvad der jo hænger sammen med de har sænket deres niveau af inflammation, en ting der er meget karakteristisk for folk med metabolisk syndrom.
Ja, men forklarer det ikke kun det samlede vægttab? Det der er mest interessant er jo at fedtet i højere grad forsvinder fra maven end fra resten af kroppen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster