Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69537 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Du kan ikke få lavet en dopingtest som sådan, men du kan få lavet en androgen status

Mikkel leicht skrev:Bay skrev:Du kan ikke få lavet en dopingtest som sådan, men du kan få lavet en androgen status
tror du det er nok? hvordan ser sådan en ud?
Nielsen - Ja mente jeg også, men det troede hun ikke på, selvom jeg sagde at det skulle gå gennem dem (ADD)
Hill - tja man bliver træt af det, specielt når man er clean (lifetime), sjovt nok de første 20 gange, så det ikke sjovt mere, fordi reaktionen fra folk når de spørg og man svare er meget meget underlig og nogen gange decideret skræmmende..

Mikkel leicht skrev:Bay skrev:Du kan ikke få lavet en dopingtest som sådan, men du kan få lavet en androgen status

t.nielsen skrev:Mikkel leicht skrev:Bay skrev:Du kan ikke få lavet en dopingtest som sådan, men du kan få lavet en androgen status
Nielsen - Ja mente jeg også, men det troede hun ikke på, selvom jeg sagde at det skulle gå gennem dem (ADD)
Hill - tja man bliver træt af det, specielt når man er clean (lifetime), sjovt nok de første 20 gange, så det ikke sjovt mere, fordi reaktionen fra folk når de spørg og man svare er meget meget underlig og nogen gange decideret skræmmende..
Blev du så smidt ud?
Mener da at hvis de tror du er på doping, skal de selv betale testen. Det kan jo ikke være dit problem..

Bay skrev:Mikkel leicht skrev:Bay skrev:Du kan ikke få lavet en dopingtest som sådan, men du kan få lavet en androgen status
Det er det eneste du kan gøre. Testen vil vise din androgenstatus og fortælle om du falder uden for normal intervallet. Men lad os sige du er max on - så vil testen falde unden for normalværdien, men den vil ikke kunne spore hvad det er du bruger. Ovenstående er ikke nogen beskyldning Mikkel - blot et eksempel

Mikkel leicht skrev:Bay skrev:Mikkel leicht skrev:Bay skrev:Du kan ikke få lavet en dopingtest som sådan, men du kan få lavet en androgen status
Det er det eneste du kan gøre. Testen vil vise din androgenstatus og fortælle om du falder uden for normal intervallet. Men lad os sige du er max on - så vil testen falde unden for normalværdien, men den vil ikke kunne spore hvad det er du bruger. Ovenstående er ikke nogen beskyldning Mikkel - blot et eksempel
Så for de sku bare sådan en, og så må de TAKE IT OR LEAVE IT..

Odysseus skrev:Mikkel leicht skrev:Bay skrev:Mikkel leicht skrev:Bay skrev:Du kan ikke få lavet en dopingtest som sådan, men du kan få lavet en androgen status
Så for de sku bare sådan en, og så må de TAKE IT OR LEAVE IT..
Hehe sådan en har jeg tidligere fået lavet, du kan bare få mine papirer ?Men helt ærligt Mikkel, så kan jeg ikke forstå at du gider gå igennem alt det besvær på baggrund af 1 hjernedød ekspedients beskyldninger. Hertil skal det så siges at jeg håber at du fotograferer hendes ansigtsudtryk når du giver hende din fulde androgenstatus

kbrask skrev:Det er ren diskrimination så hun kan ikke udelukke dig på den baggrund.
Fortæl hende at du ikke tager steroider og du gerne vil træne (hav et vidne med) hvis hun ikke vil lukke din ind alligevel så meld hende for diskrimination.
![]()
-Kennet Brask

S.K skrev:Selvom hun viker ubehøvlet, så er det bedste du kan gøre at komme på talefod med hende, og så lav en eller anden form for test.. fx den androgene.. så viser du da noget initiativ, og så må du forklare at hun selv må punge ud hvis hun vil have noget lægeligt. For det er da ærgerligt hvis du ikke kan træne det sted som vil være bedst for dig, og hurtigst. Jo ikke fordi de ved Jan har været helt medgørelige heller.
Men for det første burde alt det slet ikke være nødvendigt.

8800 skrev:Hvad har du skrevet under på i centeret mht. tests?

Mikkel leicht skrev:S.K skrev:Selvom hun viker ubehøvlet, så er det bedste du kan gøre at komme på talefod med hende, og så lav en eller anden form for test.. fx den androgene.. så viser du da noget initiativ, og så må du forklare at hun selv må punge ud hvis hun vil have noget lægeligt. For det er da ærgerligt hvis du ikke kan træne det sted som vil være bedst for dig, og hurtigst. Jo ikke fordi de ved Jan har været helt medgørelige heller.
Det værste er at de faktisk ringede til studie7 og spurgte der (træner jo også der) og hun fik af vide af Jan (angiveligt) at de ikke mente jeg var ren heller? WTF.. lige før man skulle lægge sag an mod Jan snart, han har ikke lavet andet end at sprede dårlige rygter..

Bay skrev:Mikkel leicht skrev:S.K skrev:Selvom hun viker ubehøvlet, så er det bedste du kan gøre at komme på talefod med hende, og så lav en eller anden form for test.. fx den androgene.. så viser du da noget initiativ, og så må du forklare at hun selv må punge ud hvis hun vil have noget lægeligt. For det er da ærgerligt hvis du ikke kan træne det sted som vil være bedst for dig, og hurtigst. Jo ikke fordi de ved Jan har været helt medgørelige heller.
Det værste er at de faktisk ringede til studie7 og spurgte der (træner jo også der) og hun fik af vide af Jan (angiveligt) at de ikke mente jeg var ren heller? WTF.. lige før man skulle lægge sag an mod Jan snart, han har ikke lavet andet end at sprede dårlige rygter..
Hvordan delen kan de have lov til at indhente oplysninger på dig på den måde?

Mikkel leicht skrev:8800 skrev:Hvad har du skrevet under på i centeret mht. tests?
NADA! 30 min siden jeg betalte for en måned, de fik mit sygesikring, thats all, men respekter de har et anti doping program, men at de så vælger ikke at bruge det er mig en gåde?

8800 skrev:Mikkel leicht skrev:8800 skrev:Hvad har du skrevet under på i centeret mht. tests?
NADA! 30 min siden jeg betalte for en måned, de fik mit sygesikring, thats all, men respekter de har et anti doping program, men at de så vælger ikke at bruge det er mig en gåde?
Principielt kan de ikke afkræve dig noget du ikke har skrevet under på såvidt jeg ved?
Men gad da slet ikke være sådan et sted hos sådan en heks.

Mikkel leicht skrev:Ja har så valgt at købe kort i et mindre center ved siden af skolen så jeg nemt kan træne og svømme på de dage hvor jeg har lidt travlt, da afstanden er mindre, der går så 30-40min så bliver jeg beskyldt for doping af ekspedienten, og jeg må så ikke træne deroppe uden at jeg selv tager til lægen og for en test..
Hun mente bestemt at det var gratis at få lavet ved lægen? er det nu også det? eller skal jeg op og klage igen?
PS: hun startede på en meget hidsig og uhøflig måde, så blev mega frusteret og var faktisk lige ved at sige at jeg ikke gad træne der, meeeeen sku okay sted og afstanden er perfekt..

Mikkel leicht skrev:S.K skrev:Selvom hun viker ubehøvlet, så er det bedste du kan gøre at komme på talefod med hende, og så lav en eller anden form for test.. fx den androgene.. så viser du da noget initiativ, og så må du forklare at hun selv må punge ud hvis hun vil have noget lægeligt. For det er da ærgerligt hvis du ikke kan træne det sted som vil være bedst for dig, og hurtigst. Jo ikke fordi de ved Jan har været helt medgørelige heller.

Andersbr skrev:Det havde jeg, undskyld mit sprog, kraftedme ikke fundet mig i. Hun havde da fået verdens største sviner (ja, jeg er pisse primitiv), og så havde jeg da kontakt en avis eller forhørt mig lidt om mulighederne for at gøre noget ved det via retten.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster