Hvis i falder over nogle smileys som i mener vi bør herinde, smider i mig bare en PM samt den smiley i nu vil have op. Så ser vi på om det er en vi gider have op

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SYGT 

Nick187 skrev:Og så har du kaldt en af dem MCSå meget en remake af min ide
ideen er god, men mon ikke den her passer bedre:
(MC løber forvirret rundt i centeret)

Pzyrex skrev:Vi burde slet ikke have smileys, de er efter min mening mere belastende end sjove. Store og overdrevne smileys får det hele til at lugte langt væk af useriøsitet, børnehave og Arto-diskussioner. Bare min mening, og begynd så og svin mig.

Pzyrex skrev:Vi burde slet ikke have smileys, de er efter min mening mere belastende end sjove. Store og overdrevne smileys får det hele til at lugte langt væk af useriøsitet, børnehave og Arto-diskussioner. Bare min mening, og begynd så og svin mig.

) Og den gamle :wink2: smiley er også forsvundet 

Bondi skrev:Nå, det er her de kommer fra - Få lige de kryb ud af min log NU.....
viewtopic.php?p=393397#393397
i hovedet, så jeg slipper for at skulle åbne vinduet og lede efter den smiley jeg skal bruge... NØRD I know
Men det er jo så lidt træls når nogle af koderne pludselig er byttet om eller væk.

Poliquin skrev:Jeg synes man skal holde sig til en "type" smileys i stedet for flere forskellige. Det er grimt og irriterende.
Pt. har vi både de små i toppen og de større længere ned. Hold det til en type.
Har dog endnu ikke fundet noget sted hvor den passer ind.

Nick187 skrev:Og så har du kaldt en af dem MCSå meget en remake af min ide

MC skrev:Nick187 skrev:Og så har du kaldt en af dem MCSå meget en remake af min ide
Haha jeg håbede der var nogle der opdagede det - Jeg kunne desværre ikke nogle der passede til dig - jeg har kigget efter en af et siv, men desværre uden held.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster