Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

essensen skrev:Du burde måske ikke give hele handlingen væk før folk har set filmen - det vil unægteligt gøre den mindre spændende at se.

Kauf skrev:Det er sgu' en rigtig god film.
Tempomæssigt er den super skruet sammen, da tempoet arbejder ekstra for at underbygge den stemning, der præger filmen. Nogle enkelte scener (f.eks. da han cykler) kunne være nogle sekunder kortere, men overall synes jeg, at det fungerer rigtigt godt.
Blev desværre en lille smule skuffet af slutningen, da den sidste scene i mine øjne overdriver hele hans situation og, i mine øjne, smider hovedpersonen ned på et sinkestadie. Jeg mener, at det ville have klædt filmen bedre at undlade denne scene og slutte den med at lade ham kigge i spejlet i ekstra lang tid, uden at lade den blive yderligere dramatisk.
Men igen - rigtig god film overall

sjonas skrev:Apropos Kim Kold er der nogen der ved om han har planer om at stille op igen?

Jaspar skrev:Er jeg den eneste der tænker, at filmen absolut ingenting med BB har at gøre? Jeg tænker mere i baner af bor alene med mor, overkompenserer med maskulint ydre etc. Dogmefilm har det med at skitsere tabuer i samfundet, men om BB så går ind under det ved jeg ikke.

Barbell skrev:Rigtig god kortfilm!
Jeg kunne sagtens have forestillet mig at hans moder var død ligesom i Psycho, men hun stadig har stor betydning for hans psyke og derfor dikterer hun stadig hans liv fra graven.

Ahrendsen skrev:Haha, sjovt. Jeg så den tilfældigvis på Tuben den dag den blev lagt ind.

Agergaard skrev:FÅÅRK ET BRØD MAND!![]()
![]()
Så får man også et indblik af, hvordan nogle bodybuildere bliver presset. Ikke både fysisk, men også psykisk.
Men ved jo ikke, om det er true?(kan ikke lige huske hvad ordet hedder, men fx når en bog/film er lavet udfra virkeligheden)

Dannow skrev:Agergaard skrev:FÅÅRK ET BRØD MAND!![]()
![]()
Så får man også et indblik af, hvordan nogle bodybuildere bliver presset. Ikke både fysisk, men også psykisk.
Men ved jo ikke, om det er true?(kan ikke lige huske hvad ordet hedder, men fx når en bog/film er lavet udfra virkeligheden)
Du tænker på dokumentarMen nej, det er ikke en dokumentar

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster