Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65715 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1289
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1286

Følg bodybuilding.dk på

Spisedag under cut

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Er der noget ivejen for at spise sig selv halvt ihjel og bare æde alt hvad man kommer i nærheden af på spisedagen?
Holder spisedag 1 gang ugentligt, og har jeg hidtil gjort, men har det negativ effekt eller?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 337
Tilmeldt: 24. mar 2010, 20:20
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nej da.
Hvis det er en spisedag under cut, så tæller kalorierne ikke?

Selvfølgelig gør det noget. Kalorier=kalorier om det er "spisedag" eller ej.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Eij, tror du er lidt forkert på den..
Har da altid hørt at på spisedagen må man spise ALT!
Kender da flere konkurrencedeltagere osv, og de siger da at man må spise lige hva man vil på spisedagen! Dog 3 måneder før konkurrencerne spiser de istedet dobbelt op af hvad de ellers får på diæten.
Men hva skulle det få af koncekvenser at æde sådan igennem da.. ?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 337
Tilmeldt: 24. mar 2010, 20:20
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Flyttet
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



raunen skrev:Eij, tror du er lidt forkert på den..
Har da altid hørt at på spisedagen må man spise ALT!
Kender da flere konkurrencedeltagere osv, og de siger da at man må spise lige hva man vil på spisedagen! Dog 3 måneder før konkurrencerne spiser de istedet dobbelt op af hvad de ellers får på diæten.
Men hva skulle det få af koncekvenser at æde sådan igennem da.. ?


Wow.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Legend skrev:
raunen skrev:Eij, tror du er lidt forkert på den..
Har da altid hørt at på spisedagen må man spise ALT!
Kender da flere konkurrencedeltagere osv, og de siger da at man må spise lige hva man vil på spisedagen! Dog 3 måneder før konkurrencerne spiser de istedet dobbelt op af hvad de ellers får på diæten.
Men hva skulle det få af koncekvenser at æde sådan igennem da.. ?


Wow.

???
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 337
Tilmeldt: 24. mar 2010, 20:20
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det skal du vidst have lidt artikler for at slynge sådan en påstand ud ;)

Men som Legend siger, hvis du æder igennem, jamen så får du kalorier i dig, hvilket du jo ikke ønsker under cut, medmindre du går ud og løber et halvmarathon og kommer i kalorieundskud så du faktisk cutter :)
- Så nej. der er ingen "æde-dag" hvis du vil cutte seriøst.
Tears will get you sympathy - Sweat will get you results!! ...
og i logland - viewtopic.php?p=876994
Brugeravatar
 
Reputation point: 124
 
Indlæg: 1342
Tilmeldt: 19. jan 2010, 08:02
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Der er jo ikke regler for det, hvis du vil tabe dig under cut så er det en rigtig dårlig ide du har der.
Du skal stadig spise sundt og tænke lidt over hvad du propper i dig, så længe du holder dig omkring de 500kcal over ligevægtsindtaget, men må du jo som sådan selv om.
Jeg har ingen spisedag
I live for this!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 147
Tilmeldt: 6. jan 2010, 21:30
Geografisk sted: Svendborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



raunen skrev:Er der noget ivejen for at spise sig selv halvt ihjel og bare æde alt hvad man kommer i nærheden af på spisedagen?
Holder spisedag 1 gang ugentligt, og har jeg hidtil gjort, men har det negativ effekt eller?


Som jeg har skrevet i et andet indlæg:
Nogle gør brug af de såkaldte cheat dage for derigennem at øge frigivelsen af det vægtregulerende hormon leptin. Ikke noget jeg selv har gjort brug af i mere end 2 uger af gangen så kan ikke dokumentere fedt tab, men ved at der er "drenge" med lave fedtprocenter der leger rundt med det.
En tilgang til det er at du dagen før en cheat dag har en low carb dag hvor du i den dags træningspas forsøger at forbrænde så meget af dine glycogen depoter som muligt. Dagen efter kan du så gå amok i carbs og fedt, og på et tidspunkt tage dig en density workout. Dagen herefter er der nogen der vælger at "sulte" sig selv og ikke indtage andet end vand, da leptin frigivelsen i kroppen efter en cheat dag skulle være så stor at du ikke ville føle dig sulten i mere end et par timer. På denne dag bør man også udføre en høj intensiv træning.
Som sagt ikke noget jeg kan dokumentere :D


Så ja du har ret i at der er nogle bodybuildere der spiser alt hvad de kan komme i nærheden af på en spisedag, med det mål for øje at holde tabet af fedt kørende. Søg evt. på extreme fat loss diet af Joel Marion.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: 20. jun 2009, 13:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Dagen herefter er der nogen der vælger at "sulte" sig selv og ikke indtage andet end vand, da leptin frigivelsen i kroppen efter en cheat dag skulle være så stor at du ikke ville føle dig sulten i mere end et par timer. På denne dag bør man også udføre en høj intensiv træning.


Det synes jeg er en helt urimeligt dårlig ide.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:
Dagen herefter er der nogen der vælger at "sulte" sig selv og ikke indtage andet end vand, da leptin frigivelsen i kroppen efter en cheat dag skulle være så stor at du ikke ville føle dig sulten i mere end et par timer. På denne dag bør man også udføre en høj intensiv træning.


Det synes jeg er en helt urimeligt dårlig ide.


Ændrer ikke på at der faktisk er nogen der gør brug af det :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: 20. jun 2009, 13:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Der er også nogen der gør brug af heroin og methamphetamin.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Der er også nogen der gør brug af heroin og methamphetamin.


Det synes jeg lyder som en rigtig god ide.
Næste gang vi træner ben?
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



The Juice skrev:Der er også nogen der gør brug af heroin og methamphetamin.


Haha ja det er der helt sikkert :D Men vil nu ikke helt afvise at en "all you can eat day" er en dårlig ting når brugt med fornuft.
Eksempel herpå:
8e64c-front2.jpg
8e64c-front2.jpg (148.16 KiB) Vist 2378 gange


John Romaniello gør selv brug af dem. En video som et eksempel på en af hans cheat meals: http://www.youtube.com/watch?v=006LFQPf ... T2c0SaF_Js
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: 20. jun 2009, 13:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Bladt skrev:Haha ja det er der helt sikkert :D Men vil nu ikke helt afvise at en "all you can eat day" er en dårlig ting når brugt med fornuft.


Jeg snakker ikke om "all you can eat" dage. Det er ikke nødvendigvis skidt, hvis man bare ligger tilpas lavt resten af ugen. Men at faste en hel dag, hvor man samtidig dyrker højintensiv styrketræning, er virkelig ikke særlig smart. Også selvom man har bulket på livet løs dagen inden. Det lugter langt væk af "jeg-er-artikelskribent-på-t-nation-så-nu-finder-jeg-på-et-eller-andet-fuldstændig-tumpet-bro-science-lort-og-skriver-2-sider-om-det-i-et-meget-overbevisende-tonelege-hvor-jeg-taler-ned-til-mit-publikum-og-laver-referencer-til-bryster-og-tissekoner".

Legend skrev:Det synes jeg lyder som en rigtig god ide.
Næste gang vi træner ben?


Heroin er IMO lidt for rekreativt til en bendag. Men til en rask løbetur er det sikkert fremragende.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:
Bladt skrev:Haha ja det er der helt sikkert :D Men vil nu ikke helt afvise at en "all you can eat day" er en dårlig ting når brugt med fornuft.


Jeg snakker ikke om "all you can eat" dage. Det er ikke nødvendigvis skidt, hvis man bare ligger tilpas lavt resten af ugen. Men at faste en hel dag, hvor man samtidig dyrker højintensiv styrketræning, er virkelig ikke særlig smart. Også selvom man har bulket på livet løs dagen inden. Det lugter langt væk af "jeg-er-artikelskribent-på-t-nation-så-nu-finder-jeg-på-et-eller-andet-fuldstændig-tumpet-bro-science-lort-og-skriver-2-sider-om-det-i-et-meget-overbevisende-tonelege-hvor-jeg-taler-ned-til-mit-publikum-og-laver-referencer-til-bryster-og-tissekoner".

Jeg synes nu det virker meget overbevisende når man nu ser hans video og har læst Joel Marions program. Men vil give dig ret i at det lyder ret så katabolsk :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: 20. jun 2009, 13:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Jeg snakker ikke om "all you can eat" dage. Det er ikke nødvendigvis skidt, hvis man bare ligger tilpas lavt resten af ugen. Men at faste en hel dag, hvor man samtidig dyrker højintensiv styrketræning, er virkelig ikke særlig smart. Også selvom man har bulket på livet løs dagen inden. Det lugter langt væk af "jeg-er-artikelskribent-på-t-nation-så-nu-finder-jeg-på-et-eller-andet-fuldstændig-tumpet-bro-science-lort-og-skriver-2-sider-om-det-i-et-meget-overbevisende-tonelege-hvor-jeg-taler-ned-til-mit-publikum-og-laver-referencer-til-bryster-og-tissekoner".


QFT.
Jeg kan simpelthen ikke følge logikken. Et stille og roligt cheatmeal i ny og næ? Selvfølgelig. Wolfe 15000kcal på en dag? Det er jo retarderet. Intet mindre.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det blev faktisk diskuteret for fire dage siden i denne tråd:

http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=3&t=35878
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 12. okt 2009, 10:57
 
Træner her: VK49
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 50.00
- Dødløft: 75.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bladt skrev:
The Juice skrev:Der er også nogen der gør brug af heroin og methamphetamin.


Haha ja det er der helt sikkert :D Men vil nu ikke helt afvise at en "all you can eat day" er en dårlig ting når brugt med fornuft.
Eksempel herpå:
8e64c-front2.jpg


John Romaniello gør selv brug af dem. En video som et eksempel på en af hans cheat meals: http://www.youtube.com/watch?v=006LFQPf ... T2c0SaF_Js



Bare for at sætte det i et andet perspektiv. Det er meget muligt at hr John. har en såkaldt "attraktiv" krop (forstå mig vel), og du vælger at se synsvinklen ved en udtale af hans kost. Det kunne også godt være at grunden til hans form skyldes andet en KUN kosten. Hope you got my point.

Prøv at se Bigger Faster Stronger. Der er en kendt BB'er (jeg ikke husker navn på) som bliver interviewet da han er reklame for et produkt, som udtaler sig på en måde du samt folk kunne få ganske meget gavn af.
OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

Lystfiskeren » 27. mar 2010, 13:18
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 262
Tilmeldt: 4. jan 2010, 19:19
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 120.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg ved at Henning Kristensen har 2 måltider om ugen hvor han spiser "hvad han har lyst" under cut. Selvfølgelig ikke op til konkurrencer.
Men vil sige det er mere rimeligt at have 2 måltider om ugen hvor man spiser usundt, istedet for at proppe sig en dag om ugen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 82
Tilmeldt: 3. maj 2009, 19:58
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



du kan da godt have en ædedag i ny og næ men 1 gang om ugen er sku da for lame jeg havde selv en ædedag igår hvor jeg lå på 300-500 kcal overskud og det er første gang i tja ved sku ikke 8 måneder vil jeg tro
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 19. aug 2009, 12:04
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dobermann skrev:du kan da godt have en ædedag i ny og næ men 1 gang om ugen er sku da for lame jeg havde selv en ædedag igår hvor jeg lå på 300-500 kcal overskud og det er første gang i tja ved sku ikke 8 måneder vil jeg tro

ok
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1932
Tilmeldt: 17. feb 2010, 23:30
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 55.00
- Dødløft: 85.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



En sådan "ædedag" lugter langt væk af mangel på motivation til at spise ordentligt mad.
Stop med at prøve at finde små smut veje og undskyldninger for at være sløset med din træning og kost.
Personligt ville jeg, uanset hvor mange pro bodybuilders der benytter sig af det, hade at skulle sidde og proppe mig med sådan en omgang lort, som ham i videoen.
Lær at æde sunde og solide måltider af ordentlige råvare, og du vil stille og roligt miste lysten til slik og junk food, i takt med at du også kan se det kropslige resultatet af din dedikation til kost.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 344
Tilmeldt: 15. nov 2009, 20:29
Geografisk sted: Herlev
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg kan også sagtens klare en diæt uden at spise junk. Hvis jeg bare kan få lov til at suge og være mæt en gang imellem, så er jeg faktisk ganske fint tilfreds.

Hvorvidt det er nødvendigt at cheate og hvor meget man i givet fald skal cheate kommer jo også an på så meget. Hvor mange kalorier man spiser, hvor meget cardio man dyrker, hvor langt man ligger under sit hvileindtag osv. Personligt har jeg en tendens til at sulte mig selv en hel del for at være sikker på at ligge lavt, og det gør det alt andet lige en del sværere ikke at indlægge et cheat meal i ny og næ.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Jeg kan også sagtens klare en diæt uden at spise junk. Hvis jeg bare kan få lov til at suge og være mæt en gang imellem, så er jeg faktisk ganske fint tilfreds.

Hvorvidt det er nødvendigt at cheate og hvor meget man i givet fald skal cheate kommer jo også an på så meget. Hvor mange kalorier man spiser, hvor meget cardio man dyrker, hvor langt man ligger under sit hvileindtag osv. Personligt har jeg en tendens til at sulte mig selv en hel del for at være sikker på at ligge lavt, og det gør det alt andet lige en del sværere ikke at indlægge et cheat meal i ny og næ.


Din approach kræver også dedikation uud over det sædvanlige.
Det siger vist alt at du betegner en proteinbar som cheat meal. :mrgreen:
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



faldt for noget tid siden over den her artikkel på et norsk forum, overskriften siger sig selv :

"spisedage essensiell, men misforstået" http://www.iform.no/pub/art.php?id=893

Jeg har selv en "spise dag" om ugen, men ikke i den forstand at jeg må "æde- alt-hvad- jeg-vil -& fylde mig med junk", Men gør brug af en så kaldt REFEED dag, hvor jeg carb'er op. Og for fyldt kroppen med sunde kulhydrater, Så kroppen er klar til en uge mere, med hård træning og "næsten" ingen kulhydrater.

Ud over det giver mig fornyet energi, fyldt muskulatur, så giver det mig en mental pause.

Et eks. på min spise dag.

Måltid 1
havregryn, rosin, mandelmælk.

måltid2:
Hytteost, cornflakes, banan.

måltid 3:
Ris, banan

Måltid 4:
Pasta, kylling

Måltid 5:

Riskiks, honning, banan

Måltid 6:
protinpulver, græsk yoghurt.

Så det indebær Absolut ingen fedt, bare godt med fornuftige carbs! Men omkring 700-800 kalorier mere en havd jeg gør på andre dagen.

Dog Offseason har jeg "spise-dage" hvor jeg kan tillade mig selv at spise lidt is, slik, pizza mv.

Men bare at skovle ind i vildskab med buger, fedt, kulhydrater osv. vil kroppen bestemt ikke for noget posetivt ud af under et fornuftigt cut. Så vil det jo bare være 2 skridt frem 1 tilbage.... og hvem gider det?!?!?!? det betyder jo bare at man skal være på diæt MEGET længer tid :? :? :?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 179
Tilmeldt: 28. aug 2009, 11:04
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Herning Styrke & Motionsklub
Fitness world Herning
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster