Da jeg startede med træne for et år siden var det mest for hyggens skyld. Havde ikke rigtig nogen idé om at jeg ville begynde at gå op i det, men det kom jeg til ret hurtigt. Kom i klasse med en kammerat som var et ret forbillede, da hans form var/er ret så swæææt!
For et halvt års tid siden tænkte jeg at jeg ville lægge et billede eller to ind her på forummet, ligegyldigt hvordan min form så ud, bare for at få lidt ris/ros og/eller konstruktiv kritik.
I det års tid jeg har trænet, har jeg nok taget 4-6 af de måneder dybt seriøst, hvor kosten var helt efter bogen. Det blev dog svært med gymnasiet på nakken, men træningspassene har jeg stort set altid holdt. Dog har jeg været ude i 2-3 måneder grundet seneskedehindebetændelse samt en lille operation af en visdomstand der drillede.
Men here goes.
Mit udgangspunkt var omkring de 59kg, og jeg vejer nu en god 74kg delt ud på 183cm.
Dengang var mit 1RM:
Bænk: 40kg
Dødløft: Under 50
Squat: --
Idag:
Bænk: 70kg
Dødløft: 120kg
Squat: 70kg
Udgangspunkt:

Undskylder at der ikke er et bedre billede, men synes det her viser det meget godt.
Idag:

Undskylder endnu engang. Denne gang for den dårlige posering.

Relaxed front

Spændt front

Billedet er godt nok et par måneder gammelt, men jeg tror ikke der er sket vanvittig meget. De 3-4 første måneder var jeg disco-pumper... Blev dog ret vild med squat bagefter!
Har lidt asymmetri på mit bryst, samt armene. Dog ikke noget man lægger vildt mærke til.
Pointen med indlægget er egentlig at jeg godt kunne tænke mig lidt konstruktiv kritik. Er jeg helt ude i skoven med det jeg har haft gang i det seneste år, eller vil i mene at det går den rigtige vej?
Tak på forhånd!