Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1095
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1092

Følg bodybuilding.dk på

100% nybegynder har brug for hjælp!

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej.

Jeg har bestemt mig for at gå i gang med at træne i fitnesscenter, og har derfor brug for lidt råd og vejledning til hvor jeg skal starte og sådan.

Jeg er 100% nybegynder til dette – jeg har aldrig opholdt mig i et fitnesscenter før, og jeg håber at i vil tage højde for dette, i jeres svar.

Info om mig:
Køn: Mand
Alder: 23
Højde: 178 cm
Vægt: 60-65 kg
Bygning: Spinkel

Som i sikkert kan forestille jer, så er jeg mildest talt en bette ”pind”, og det vil jeg til at lave om på.

Mit formål med træningen er på ingen måde at blive ”buffed” – men det jeg ønsker er, at tage på i vægt, og generelt øge min muskelmasse og blive mere markeret.

Jeg er indstillet på, at jeg også skal ændre væsentligt i min kost, og jeg er villig til at følge et program, hvis det giver et bedre udbytte af træningen.

Min umiddelbare plan er, at træne 2 gange om ugen (mandag og onsdag), og så bruge lørdag på svømning (jeg går ikke til svømning. Dette er kun for motionens skyld) + eventuel træning, hvis anbefalet.

Som nævnt er jeg 100% nybegynder til det her med fitness, og jeg ønsker derfor alt den hjælp jeg kan få. Jeg vil rigtig gerne have mig et træningsprogram, som jeg kan følge, og jeg vil derfor også gerne have hjælp til dette.

Hvor skal jeg starte?

Hvis i har brug for mere info, så skriv endelig.

På forhånd mange tak for jeres hjælp.