Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

daugaard skrev:Hvor står der du skal være 16?
Det er der da ikke regler for.

Equalizer skrev:daugaard skrev:Hvor står der du skal være 16?
De fleste fitnesscenter kæder har en minimumsalder for, hvornår du må begynde at træne der alene.

dh4nsen skrev:Equalizer skrev:daugaard skrev:Hvor står der du skal være 16?
De fleste fitnesscenter kæder har en minimumsalder for, hvornår du må begynde at træne der alene.
Forældres underskrift plejer at kunne ændre dette.

nicodk skrev:Jeg bor i Esbjerg området, er der nogen der kender nogen gode butikker til hvor jeg kan købe diverse trænings produkter?

dh4nsen skrev:Equalizer skrev:daugaard skrev:Hvor står der du skal være 16?
Forældres underskrift plejer at kunne ændre dette.

DietCokePlease skrev:Jeg bor i Esbjerg området er 15 år og har trænet siden jeg var 14. Også styrketræning, ingen centre har jeg hørt det der fra?
Du skal være fyldt 15 år for at have dit eget medlemskab. Ved indmeldelse af personer under 18 år skal en forælder være til stede. Træn 2-medlemskabet giver en forælder eller værge muligheden for at tage sit barn (minimum 14 år) med som gæst. Bemærk, Træn 2-medlemskabet er lukket for nysalg.
Ja, du må gerne træne i fitness dk, når du er mellem 15-17 år. Ved indmeldelsen skal du dog have dine forældres/værges underskrift på, at det er i orden, da du træner på eget ansvar. Du skal også modtage en træningsvejledning. Derudover skal en person over 18 år (fx dine forældre) stå som betaler for dit medlemskab.
Jeg er 14 år og vil gerne træne i fitness dk – kan jeg det?
Svar: Er du mellem 11-14 år må du:
- Træne på juniorhold (se centrets holdplan)
- Træne sammen med den voksne på alle basis hold udenfor tidsrummet 17.00-19.00.

Træningsduden skrev:nicodk skrev:Jeg bor i Esbjerg området, er der nogen der kender nogen gode butikker til hvor jeg kan købe diverse trænings produkter?
Prøv at hør ad i FitnessWorld samt Fitnessdk, hvad deres politik er - jeg er meget sikker på at du kan få lov at træne med dine forældres underskrift. Jeg gik i FW da jeg var 15

nicodk skrev:Jeg bor i Esbjerg området, er der nogen der kender nogen gode butikker til hvor jeg kan købe diverse trænings produkter?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster