Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tyrr skrev:NASA's officelgørelse af alien? :O

Starpen skrev:Tak! Det bliver så stort... Det er mit første, så jeg kan kun forestille mig, hvordan det bliver (og det kan jeg garanteret ikke helt alligevel...)Tyrr skrev:NASA's officelgørelse af alien? :O
Hey! Det er min søn du skriver om!

Læser kæresten stadig og var det planlagt? Bliver nok hårdt ved siden af studierne. Men det river også i de æggestokke jeg ikke har når jeg ser små børn så forstår dig godt 

8800 skrev:Stort tillykke herfraLæser kæresten stadig og var det planlagt? Bliver nok hårdt ved siden af studierne. Men det river også i de æggestokke jeg ikke har når jeg ser små børn så forstår dig godt

Super sødt billede. 

8800 skrev:Stort tillykke herfraLæser kæresten stadig og var det planlagt? Bliver nok hårdt ved siden af studierne. Men det river også i de æggestokke jeg ikke har når jeg ser små børn så forstår dig godt

TheFatboy skrev:Jeg tror, at du bliver en god far

Starpen skrev:TheFatboy skrev:Jeg tror, at du bliver en god far
Tak! Det betyder mere end du tror, selvom du reelt set er en forholdsvis fremmed person

Hoosier skrev:Kæmpe stort tillykke!![]()
Super sødt billede.
Mikkel leicht skrev:Jeg ville være frygtelig, frygtelig bange for at få et barn.. Men al god vind til den nye når det kommer

mic skrev:Tillykke med det!
Nu er jeg selv far til 2 små piger på henholdsvis 2½ år og 6 mnd'er, og glæd dig! Det er hårdere end du tror.. men også 1000 gange mere fantastisk end du kan tænke dig til. Det er så stort..
Rafn skrev:Hehe ja det er virkelig det beste man kan opleve så ubeskriveligt. Men glæd dig..
Bare ikke forvendt at du kan få dine minimum 8 timers bodybuilder søvn om nattendet lærte jeg hurtig selv

madein89 skrev:For satan man.. Tillykke!!
Kunne egentlig godt tænke mig at spørge dig starpen og andre: hvornår begyndte i at få lyst til at få børn? Jeg er selv 20 og jeg får ikke den der "hold kæft hvor ville jeg bare gerne have et barn" når jeg ser en lille knægt løbe rundt i flyverdragt. Dog tænker jeg at gerne vil avle børn engang, det er bare lidt langt væk fra mig. List diffust spørgsmål, kunne bare godt tænke mig at jeres erfaringer med det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster