Ville lige høre jeres mening om, om det er godt at køre 2 øvelser på 1 gang? Altså det er samme muskelgruppe men ligesom bare for at køre den mere træt så kører jeg nogle af mine øvelser på samme tid, hvad siger i til det?
- Mikkelv

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

HAV skrev:Jeg træner altid en pres og en træk-øvelse samtidig. Også kaldet supersæt. Det nedsætter træningstiden samt gir et godt blod-rush + massere af sved på panden.
Jeg ville ikke træne to pres eller to træk-øvelser sammen. Hvis du f.eks. træner bænkpres og lige bagefter træner f.eks. dips eller push-ups vil du helt sikkert miste meget af effekten på dit efterfølgende bænkpres. Blot mit besyv.
Er formålet muskelmasse, vægttab eller styrke eller noget helt andet ?

Garik skrev:To øvelser på én gang? Så har man godt nok en god koordinationsevne.
Jeg forestiller mig squat uden hænder, mens man laver dødløft i bunden af løftet

Mikkelv skrev:Garik skrev:To øvelser på én gang? Så har man godt nok en god koordinationsevne.
Jeg forestiller mig squat uden hænder, mens man laver dødløft i bunden af løftet
Hahaha Garik!Jeg tror du har forstået mit spørgsmål en lille smule forketrt, jeg mener køre en øvelse, hvorefter man tager den anden lige bagefter, og så er det 1 sæt og så gentager man bare igen, understand? (;

Mikkelv skrev:Garik skrev:To øvelser på én gang? Så har man godt nok en god koordinationsevne.
Hahaha Garik!Jeg tror du har forstået mit spørgsmål en lille smule forketrt, jeg mener køre en øvelse, hvorefter man tager den anden lige bagefter, og så er det 1 sæt og så gentager man bare igen, understand? (;

Garik skrev:To øvelser på én gang? Så har man godt nok en god koordinationsevne.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Mikkelv skrev:Ja okay JB!![]()
Men hvad synes i så om superset? Altså hvis man tager det hver gang man træner med nolge muskelgrupper?
tjr skrev:Garik skrev:To øvelser på én gang? Så har man godt nok en god koordinationsevne.
Selvfølgelig skal squatten ikke udføres med safety bar, men alligevel 

Garik skrev:Mikkelv skrev:Garik skrev:To øvelser på én gang? Så har man godt nok en god koordinationsevne.
Forstod det skam godt - var bare i mit lunefulde hjørne
Men personligt supersetter jeg bryst+ryg, quads+hams og triceps+biceps, så vil bestemt mene, det er en god tilgang

Garik skrev:Mikkelv skrev:Ja okay JB!![]()
Men hvad synes i så om superset? Altså hvis man tager det hver gang man træner med nolge muskelgrupper?

Garik skrev:Supersette biceps? Med triceps selvfølgelig? Dips ss. DB curls. Bum.
Mave køres blot separat. Men læs om GVT eller superset generelt.

Bone-14 skrev:Curls med den ene hånd på extensions med den anden er vejen til sw0leness

Mikkelv skrev:Garik skrev:Supersette biceps? Med triceps selvfølgelig? Dips ss. DB curls. Bum.
Mave køres blot separat. Men læs om GVT eller superset generelt.
Så du kører biceps og triceps samtidigt? Bare kun 1 øvelse af hver så, eller hvad?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster