Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Monkeyjuice skrev:Kun legextensions og calf raises til ben?
Ingen dødløft?
EDIT: Tag mavsen på ben/ryg/biceps dagen.

Quest93 skrev:Monkeyjuice skrev:Kun legextensions og calf raises til ben?
Ingen dødløft?
EDIT: Tag mavsen på ben/ryg/biceps dagen.
Ja, sqauter også en gang i mellem. Samme med dødløft, gør det kun en gang i mellem.. er ikke så god til teknikken så

Quest93 skrev:Kan jeg ikke lige spørge hvorfor jeg skal træne mave på ben/ryg/biceps dag?

Bone-14 skrev:Quest93 skrev:Kan jeg ikke lige spørge hvorfor jeg skal træne mave på ben/ryg/biceps dag?
Ja det må du gerne. Din mave bliver ramt godt og grundigt under Squat og Dødløft grundet opspændet.

Monkeyjuice skrev:Der er ingen vej udenom, hvor træner du?
Er der ikke en der kan vise dig teknikken?

Monkeyjuice skrev:Inden jeg poster klip af teknik, så syntes jeg _virkelig_ at du skal gøre dig selv den tjeneste at få fat i den bog der hedder 'Mark Rippetoe - Starting Strenght' Der er nogle virkelig gode pointers omkring øvelserne

Quest93 skrev:Bone-14 skrev:Quest93 skrev:Kan jeg ikke lige spørge hvorfor jeg skal træne mave på ben/ryg/biceps dag?
Ja det må du gerne. Din mave bliver ramt godt og grundigt under Squat og Dødløft grundet opspændet.
Jamen hvad nu hvis jeg ikke kører Squat og Dødløft? Ved godt det er nogle af de bedste øvelser osv men synes bare jeg har svært ved teknikke.
Så hvis jeg ikke kører disse to øvelser, skal jeg så stadig køre mavsen på ben/ryg/biceps dagen? og hvorfor?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster