Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dnielzen skrev:Så du ikke bruger dine triceps to dage i træk, vil jeg foreslå en anden opdeling.
1: Ben/triceps
2: ryg(bagskulder)/biceps
3: Bryst/skulder
4: Fri

bobs skrev:Dnielzen skrev:Så du ikke bruger dine triceps to dage i træk, vil jeg foreslå en anden opdeling.
1: Ben/triceps
2: ryg(bagskulder)/biceps
3: Bryst/skulder
4: Fri
Når han køre bryst hvorfor så ikk gør tricepen færdig samme dag nu hvor den her været igang ?
Jeg vil vælge:
Bryst og triceps
Ryg, biceps og mave
Ben og skuldre

pullupman skrev:Man skal kun træne en specifik muskel én gang om ugen.

pullupman skrev:Man skal kun træne en specifik muskel én gang om ugen.

Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Man skal kun træne en specifik muskel én gang om ugen.
WTF?

pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Man skal kun træne en specifik muskel én gang om ugen.
WTF?
Ja, om du vælger at træne én muskel 3 gange om ugen, 2 gange om ugen eller 1 gang ugentligt er op til en selv. Man kan få resultater på mange måder. Fordele og ulemper ses dog.
Du er bare nødt til at forstå, at din trænings volumen skal matche din valgte frekvens.

pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Man skal kun træne en specifik muskel én gang om ugen.
WTF?
Ja, om du vælger at træne én muskel 3 gange om ugen, 2 gange om ugen eller 1 gang ugentligt er op til en selv. Man kan få resultater på mange måder. Fordele og ulemper ses dog.
Du er bare nødt til at forstå, at din trænings volumen skal matche din valgte frekvens.

Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Man skal kun træne en specifik muskel én gang om ugen.
WTF?
At træne en muskel 1 gang om ugen, tror jeg er de færreste der får noget ud af.

Antaz skrev:pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Man skal kun træne en specifik muskel én gang om ugen.
WTF?
At volumen og frekvens skal matche, kan jeg sagtens følge dig i, men derudover ... Vil jeg mene at uanset den valgte volumen, vil én gang om ugen være for infrekvent. Som jeg forstår det, vil det kun være muligt at træne en muskel én gang om ugen, hvis man kører fullbody. Så kan du køre din krop igennem én gang, og så holde fri resten af ugen, dette holder desværre ikke. Læg mærke til vi snakker muskler, og ikke muskelgrupper. Hertil er det ikke muligt at eksempelvis træne bryst uden at ramme tricpes og skulder.

pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Man skal kun træne en specifik muskel én gang om ugen.
WTF?
Husk det faktum at siden du er nybegynder, kan du ikke generere så meget intensitet som en erfaren, og derfor kan du ikke træne dine muskler så meget som du kan, når du har trænet længere. Husk, muskler tager generelt 5-7 dage at komme sig, og dette er en generel regel for alle niveauer.
Jeg tror, at hvis du begynder og rammer vægtene virkelig hårdt, og derfor højere intensitet, så bør man helt sikkert holde sig til én muskel om ugen.

pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Man skal kun træne en specifik muskel én gang om ugen.
WTF?
Husk det faktum at siden du er nybegynder, kan du ikke generere så meget intensitet som en erfaren, og derfor kan du ikke træne dine muskler så meget som du kan, når du har trænet længere. Husk, muskler tager generelt 5-7 dage at komme sig, og dette er en generel regel for alle niveauer.
Jeg tror, at hvis du begynder og rammer vægtene virkelig hårdt, og derfor højere intensitet, så bør man helt sikkert holde sig til én muskel om ugen.
". Diverse undersøgelser viser at en muskel generelt er kommet sig efter 2-3 døgn (72 timer), med 5-7 dage ville de fleste splits være umulige. Husk, vi snakker muskelgrupper, og ikke specifikke muskler.Nej din volume bliver ikke høj nok med et fullbody én gang ugenligt.
Jeg er enig i, at hvis man f.eks. træner ryg involvere biceps. Derfor MAN skal træne én gang specifikt!

Antaz skrev:pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Man skal kun træne en specifik muskel én gang om ugen.
WTF?
5-7 dages restitution? Jeg tillader mig at give dig sådan en "". Diverse undersøgelser viser at en muskel generelt er kommet sig efter 2-3 døgn (72 timer), med 5-7 dage ville de fleste splits være umulige. Husk, vi snakker muskelgrupper, og ikke specifikke muskler.
Nej din volume bliver ikke høj nok med et fullbody én gang ugenligt.
Jeg er enig i, at hvis man f.eks. træner ryg involvere biceps. Derfor MAN skal træne én gang specifikt!
Dette gør mig ikke mindre uenig i at du gerne skulle ramme én muskelgruppe mere end en gang ugentligt, medmindre din volumen er utrolig høj.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster