Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ares skrev:Personligt ville jeg godt nok aldrig putte to så store muskelgrupper som bryst og ryg sammen, på en dag.. Hvis jeg kørte sådan, ville jeg i hvert fald ikke få det optimale ud af de to muskelgrupper..
Jeg har selv kørt et 3-split, dog ikke mere, som jeg var godt tilfreds med, det så sådan her ud:
Dag 1+4: Bryst+Triceps
Dag 2+5: Ryg+Biceps
Dag 3+6: Skuldre+Ben

Lasse bassen skrev:Jeg synes at hvis du kan holde til det så er det fedt ikke at køre muskler som "hører sammen", hver for sig. Dvs istedet ryg + biceps så kører ryg + triceps.
jeg synes det giver meget mere smadre i de "små muskelgrupper"
igen kræver du kan klare det

kuglen skrev:Lasse bassen skrev:Jeg synes at hvis du kan holde til det så er det fedt ikke at køre muskler som "hører sammen", hver for sig. Dvs istedet ryg + biceps så kører ryg + triceps.
jeg synes det giver meget mere smadre i de "små muskelgrupper"
igen kræver du kan klare det
præcis...
har gode erfaringer med netop ikke at træne bryst tricebs
ben, skulder
ryg, bicebs
netop fordi man er istand til at kører mere koncentreret på tricebsen (i dette tilfælde) end man er hvis den ligger efter bryst træningen.
det bliver ikke noget problem at holde til det... lige nu kører jeg 10x10 og det split hedder:
bryst+ ryg
ben+ dødløft
fri
bicebs+tricebs+skulder

Bay skrev:Jeg er heller ikke så stor tilhænger af dit program - ville langt hellere splitte det sådan:
Dag 2+5: Ryg+Biceps+læg
Dag 3+6: Skuldre+Ben+Mave
+Der er for lidt fokus på quadsnene

kuglen skrev:Bay skrev:Jeg er heller ikke så stor tilhænger af dit program - ville langt hellere splitte det sådan:
ok.. jeg giver mig... jeg splitter som bay skriver her.. kan godt se at der mangler en hviledag ind imellem hvis mit første split skal holde vand. men da centeret er helt lukket om søndagen må jeg jo tilpasse mig udfra det.
bay: hvilken øvelse vil du smide ind quadsne?
kuglen skrev:. men da centeret er helt lukket om søndagen må jeg jo tilpasse mig udfra det.

Ares skrev:kuglen skrev:Bay skrev:Jeg er heller ikke så stor tilhænger af dit program - ville langt hellere splitte det sådan:
ok.. jeg giver mig... jeg splitter som bay skriver her.. kan godt se at der mangler en hviledag ind imellem hvis mit første split skal holde vand. men da centeret er helt lukket om søndagen må jeg jo tilpasse mig udfra det.
Leg-extensions måske????

Bay skrev:Ares skrev:kuglen skrev:Bay skrev:Jeg er heller ikke så stor tilhænger af dit program - ville langt hellere splitte det sådan:
Leg-extensions måske????
Hvad med 3-5 sæt squat, 3-4 sæt front squat og 3-4 sæt Leg Extension - jeg ved godt det er en høj volume, men det er jo sådan du vil have det

cj8000 skrev:Bay skrev:Ares skrev:kuglen skrev:Bay skrev:Jeg er heller ikke så stor tilhænger af dit program - ville langt hellere splitte det sådan:
Leg-extensions måske????
Hvad med 3-5 sæt squat, 3-4 sæt front squat og 3-4 sæt Leg Extension - jeg ved godt det er en høj volume, men det er jo sådan du vil have det
Og så lige 3-4 sæt Leg curl (Mindst for baglår). Hvis det er bb der er målet skal der sku trænes meget ben - både forside og bagside

cj8000 skrev:
Og så lige 3-4 sæt Leg curl (Mindst for baglår). Hvis det er bb der er målet skal der sku trænes meget ben - både forside og bagside
bay skrev:Hvad med 3-5 sæt squat, 3-4 sæt front squat og 3-4 sæt Leg Extension - jeg ved godt det er en høj volume, men det er jo sådan du vil have det

cj8000 skrev:Ikke helt tilfredse![]()
Onsdag rammer du din skulder direkte, torsdag rammer du din skulder inddirekte ved bryst træningen. Samme sker med skulder - triceps senere på ugen

kuglen skrev:cj8000 skrev:Ikke helt tilfredse![]()
Onsdag rammer du din skulder direkte, torsdag rammer du din skulder inddirekte ved bryst træningen. Samme sker med skulder - triceps senere på ugen
det kan jo ikke undgåes i et 3-split..

8800 skrev:kuglen skrev:cj8000 skrev:Ikke helt tilfredse![]()
Joda![]()
Bryst/triceps
Ryg/biceps/mave
Ben/skulder
Fridag
Forfra.
Det er kun fordi dit center har lukket søndag det er et prob
selve det center det ligger i har nemlig åbent fra 9-13 om søndagen.. så der kunne kuglen da godt lige træne lidt

kuglen skrev:8800 skrev:kuglen skrev:cj8000 skrev:Ikke helt tilfredse![]()
Joda![]()
Bryst/triceps
Ryg/biceps/mave
Ben/skulder
Fridag
Forfra.
Det er kun fordi dit center har lukket søndag det er et prob
ja det er noget skod! men jeg er ved at overtale dem til at jeg kan få en nøgle s jeg kan træne søndagselve det center det ligger i har nemlig åbent fra 9-13 om søndagen.. så der kunne kuglen da godt lige træne lidt

Bay skrev:
Ellers er der ikke andet for at skifte center

Omega skrev:Tror måske du skal undlade at lave et direkte 3-split, og så bare holde dig til du skal igennem hele kroppen 2 gange på 6 dage, uden de forskellige ting kombineres..
bryst, triceps, skulder - evt tung triceps
ryg, biceps, mave - evt tung ryg
ben, skulder - evt tung skulder
ryg, biceps - evt tung biceps
bryst, triceps - evt tung bryst
hvad skulle fordelen være ved det??? det giver endnu mindre restitutionstid mellem de forskellige muskelgrupper.
ben, mave - evt tung ben

kuglen skrev:Omega skrev:Tror måske du skal undlade at lave et direkte 3-split, og så bare holde dig til du skal igennem hele kroppen 2 gange på 6 dage, uden de forskellige ting kombineres..
bryst, triceps, skulder - evt tung triceps
ryg, biceps, mave - evt tung ryg
ben, skulder - evt tung skulder
ryg, biceps - evt tung biceps
bryst, triceps - evt tung bryst
hvad skulle fordelen være ved det??? det giver endnu mindre restitutionstid mellem de forskellige muskelgrupper.
ben, mave - evt tung ben

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster