Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Muddii skrev:hvilken del ? 10-12 reps? det kan godt være du synes det mærkeligt, men whatever de fleste anbefaler det , og mange arm-programmer kører med de 10-12 reps.. og har selv kørt 10-12 reps, og det er hvad jeg har fået mest ud af. 5 reps til arme.. er ikke nok

Muddii skrev:hvilken del ?
Muddii skrev:træner du for arme er 5 gentagelser slet ikke nok og stressende for arm musklerne.
du skal op på 10-12 reps. !

akajensen skrev:jeg kører 2 split, og jo det er 5x5 jeg kører.
dag 1
bænk
skrå bænk
push downs
fransk press
mili press
Side laterals
dag 2
pulldowns
bend over barbell rows
Seated cable rows
barbell curls
hammer curls
og så en mere som jeg ikke er sikker på hvad hedder men man sidder med tricepsen på en bænk, og så kører biceps med en barbell stang

akajensen skrev:Milky jeg kører med rigtig høj volumen, og spørger folk om dette, før jeg begynder på programmet

akajensen skrev:okey smarte, men bare lige så du ved det er styrkelisten gammel, og jeg kører nu omkring 65 kilo, og det sku okey i forhold til at jeg selv vejer 60. og kan ikke køre dødløft eller squat, da jeg spiller fodbold, og jeg simpelthen bliver totalt øm i dagene efter.
og kan ikke køre dødløft eller squat, da jeg spiller fodbold, og jeg simpelthen bliver totalt øm i dagene efter.

akajensen skrev:okey smarte, men bare lige så du ved det er styrkelisten gammel, og jeg kører nu omkring 65 kilo, og det sku okey i forhold til at jeg selv vejer 60. og kan ikke køre dødløft eller squat, da jeg spiller fodbold, og jeg simpelthen bliver totalt øm i dagene efter.

Hippo skrev:akajensen skrev:okey smarte, men bare lige så du ved det er styrkelisten gammel, og jeg kører nu omkring 65 kilo, og det sku okey i forhold til at jeg selv vejer 60. og kan ikke køre dødløft eller squat, da jeg spiller fodbold, og jeg simpelthen bliver totalt øm i dagene efter.
Hold nu kæft. Alle, ALLE andre sportsfolk på den her planet kan åbenbart godt
træne deres ben ved siden af deres primære sport, undtagen noobs som dig der
ikke gider sætte sig ind i hvordan. Mig bekendt fylder styrketræning mere og mere
i pro bold, så suck it up, æd en kiks og kom igang, jesus altså...![]()
![]()
![]()
![]()

ckp2906 skrev:Hippo skrev:akajensen skrev:okey smarte, men bare lige så du ved det er styrkelisten gammel, og jeg kører nu omkring 65 kilo, og det sku okey i forhold til at jeg selv vejer 60. og kan ikke køre dødløft eller squat, da jeg spiller fodbold, og jeg simpelthen bliver totalt øm i dagene efter.
ikke gider sætte sig ind i hvordan. Mig bekendt fylder styrketræning mere og mere
![]()
![]()
![]()
+1
Muddii skrev:hvilken del ? 10-12 reps? det kan godt være du synes det mærkeligt, men whatever de fleste anbefaler det , og mange arm-programmer kører med de 10-12 reps.. og har selv kørt 10-12 reps, og det er hvad jeg har fået mest ud af. 5 reps til arme.. er ikke nok

Hippo skrev:akajensen skrev:okey smarte, men bare lige så du ved det er styrkelisten gammel, og jeg kører nu omkring 65 kilo, og det sku okey i forhold til at jeg selv vejer 60. og kan ikke køre dødløft eller squat, da jeg spiller fodbold, og jeg simpelthen bliver totalt øm i dagene efter.
![]()
![]()
![]()

Henrik-Bangsø skrev:du bliver kun rigtig øm vis du er helt grøn. 5x5er godt at starte ud på eller 4x6 eller 8x4
alle 3 er lige gode du skal bare finde hvad der passer til dig , personlig køre jeg 4x6
det virker skide godt på mig og har altid gjort - og den der med at du ikke kan træne dødløft og squat holder ingen steder ,kom igang og lær hvordan man gør først

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster