Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ruben S skrev:har fået den et andet sted fra men kilden er musclemedia, en svensk forsker som også er bodybuilder og studeret medicin som er kommet frem til det

Poliquin skrev:Problemet er at studiet er lavet på utrænede personer. Så ville alt form for struktureret træning + rigtig kost give disse resultater

Ruben S skrev:Poliquin skrev:Problemet er at studiet er lavet på utrænede personer. Så ville alt form for struktureret træning + rigtig kost give disse resultater
det jeg lige har copy/pasted er lavet på utrænet personer ja, men hentyder du til overskriften?

DBP skrev:Ruben S skrev:har fået den et andet sted fra men kilden er musclemedia, en svensk forsker som også er bodybuilder og studeret medicin som er kommet frem til det
Ja, læste også lige lidt om det. Har du fundet noget om hvor mange kcal man skal indtage om dagen i bulk-perioden?

Poliquin skrev:Ruben S skrev:Poliquin skrev:Problemet er at studiet er lavet på utrænede personer. Så ville alt form for struktureret træning + rigtig kost give disse resultater
det jeg lige har copy/pasted er lavet på utrænet personer ja, men hentyder du til overskriften?
Begge dele

Ruben S skrev:DBP skrev:Ruben S skrev:har fået den et andet sted fra men kilden er musclemedia, en svensk forsker som også er bodybuilder og studeret medicin som er kommet frem til det
Ja, læste også lige lidt om det. Har du fundet noget om hvor mange kcal man skal indtage om dagen i bulk-perioden?
i bulk perioden er det:
24xkropsvægt + 1500 ekstra

Ruben S skrev:Poliquin skrev:Ruben S skrev:Poliquin skrev:Problemet er at studiet er lavet på utrænede personer. Så ville alt form for struktureret træning + rigtig kost give disse resultater
Begge dele
forstår ikke helt hvor du vil hen poliquin![]()

Ruben S skrev:ud fra hvad jeg kan læse af artiklen, forstår jeg at det vigtigste er det chok du giver kroppen når du ligepludselig stopper med det store kalorie indtag. og begynder at køre med en del lavere, for ikke at sige meget lavere, og samtidig skal du jo også køre et vist træningsprogram, eller i hvert fald med en bestemt struktur og der også noget cykcardio først om morgenen

Poliquin skrev:Ruben S skrev:Poliquin skrev:Ruben S skrev:Poliquin skrev:Problemet er at studiet er lavet på utrænede personer. Så ville alt form for struktureret træning + rigtig kost give disse resultater
Begge dele
Jeg vil derhen at du ikke kan bruge disse undersøgelser til en skid. De er lavet på folk der aldrig har trænet, eller spist derefter. Jeg går ud fra du så overfører resultaterne til os andre, og får os til at tro at vi kan opnå det samme på samme korte tid. Hvilket ikke kan lade sig gøre

Ruben S skrev:Poliquin skrev:Ruben S skrev:Poliquin skrev:Ruben S skrev:Poliquin skrev:Problemet er at studiet er lavet på utrænede personer. Så ville alt form for struktureret træning + rigtig kost give disse resultater
Begge dele
Jeg vil derhen at du ikke kan bruge disse undersøgelser til en skid. De er lavet på folk der aldrig har trænet, eller spist derefter. Jeg går ud fra du så overfører resultaterne til os andre, og får os til at tro at vi kan opnå det samme på samme korte tid. Hvilket ikke kan lade sig gøre
siger jo heller ikke det kan lade sig gøre, ville bare dele artiklen med jer da den er lavet af en forsker som selv har dyrket bb i længere tid. og teorien bag er vel god nok, men det jo rigtigt som du siger at de ikke ved hvordan man vil reager hvis det nu er en trænet krop, men kroppen vil jo stadig få et chok? som de lægger meget vægt på

Ruben S skrev:Torbjørn Åkerfelt, der studerer medicin på Uppsala universitet. Det er ikke bare en forsker, som har siddet i sit lille lukkede laboratorie og fundet på nogle principper. Torbjørn er selv en meget seriøs bodybuilder hvilket hans 120 kilo med kun 8% kropsfedt vidst er et godt bevis på, når man tænker på at han er en klar steroide modstander.
8% og 120 kg clean så må han være omkring de 2m høj? (Ikke at diskussionen skal omhandle dette).

men kanon program.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster