Fistandantilus skrev:Jeg synes at der er meget fail i den artikel. Tingene bliver stillet helt skævt op, og der bliver diskuteret mod usynlige stråmænd.
At man ikke en gang nævner glyconeogenese, er desideret diskvalificerende. For JO, kroppen kan rent faktisk blive MEGET bedre til at mobilisere fedt som energi, hvis det er det, man kræver af den.
Jeg så et show, mener det var noget RXmuscle, hvor der blev diskuteret, at de folk som ikke kunne omstille sig til fedtforbræding og udvise ketoner at udskilles i urinen, vistnok ifbm. Dipasqualis anabolic diet, ikke kunne skabe ketondannelse fordi at de reellt forbrændte ketonerne vs. udskille dem og således stadig ikke var omstillet til optimal fedtforbrænding, fedt at forbrændes som første prio.
Jeg forsøgte flere gange kuren, nogle gange med succes, enorm succes, og andre gange uden evne til at omstilles til fedtforbrænding. Man er ikke i tvivl når det sker, for man følser sig helt fantastisk tilpas og smelter fedtet af kroppen, helt bogstavlig talt. Jeg tabte masser af kg. fedt på meget kort tid, ja, folk troede jeg var på væksthormon selvom jeg ikke var det.
Jeg har senere jaget følelsen igen, for det er helt fantastisk at være i denne følelse, ro i sindet og kroppen, ingen sult og velvære en mass, sikkert pga. enorm høj væksthormonproduktion og stabilt og lav blodsukker. Jeg havde naturlig sult efter kød og ikke sukker, overhovedet.