Jeg har i lang tid villet styrketræne, eller i det mindste blive større. Grunde er at jeg har en virkelig flad brystkasse, den går nærmest indad. Jeg er bange for at jeg bliver krumrygget som voksen, fordi jeg er så tynd. Jeg mener derfor at jeg bliver nødt til at træne ryggen en del, men det betyder vel også at jeg skal træne bryst og mave, eller er det kun mave?
Hver gang jeg har villet prøve, går det altid i vasken, jeg søger på nettet, men så finder jeg ud af at som tynd dreng, skal jeg ikke lytte på hvad de veltrænede fortæller dig, for som tynd dreng skal man gøre noget helt andet?
Jeg er fuldstændig blank inden for dette område, jeg aner virkelig ingenting.
Jeg vil gerne høre om en af jer har et godt træningsprogram samt spiseprogram til mig? Virkelig sådan punkt for punkt, for er det ikke noget med at man ikke skal lave de samme øvelser igen og igen? Man skal vidst ændre det og tage mere i kilo for mere tid der går?
Jeg ved der er en masse regler indenfor det her, og jeg kender ikke rigtig nogle af dem. Men er der noget jeg kan gøre så jeg er sikker på at jeg ikke ødelægger min krop? Min lillebror er 14, han er ligeglad med om han ødelægger sin krop, han træner bare som en sindssyg på det han vil, er det også sådan jeg skal gøre? Og har i nogle råd til om hvor jeg kan søge hjælp med et træningsprogram, hvis i ikke kender et?
- Mange mange tak