Tænkte bare 'hvad har han gang i' og det mærkelige var så at han trænede sådan i mandags også igen onsdag helt det samme..
Får man større arme af det? - tror jeg nemlig at han tror, for han kiggede på dem i spejlet efter hvert sæt

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Daviid0z skrev:Her forleden var der en dreng i centeret som lavede 7 iso øvelser(dem jeg så) til biceps :s
Tænkte bare 'hvad har han gang i' og det mærkelige var så at han trænede sådan i mandags også igen onsdag helt det samme..
Får man større arme af det? - tror jeg nemlig at han tror, for han kiggede på dem i spejlet efter hvert sæt

Poliquin skrev:Daviid0z skrev:Her forleden var der en dreng i centeret som lavede 7 iso øvelser(dem jeg så) til biceps :s
Ja det gør man![]()
Men man kan få endnu større ved at træne dem korrekt

Illisher skrev:har også en kammerat der når han har tid, symes det vigtigt at tage en 4-6 øvelser til hver muskel. Og bruge en 4 timer på det.
men hvordan forklare man sådan en person at det ikke hjælper at tage 4-5 eller 6 øvelser til den samme muskel. Det hjælper jo ikke at tage flere iso øvelser, det vokser den ikke mere af?! men hvordan forklare man det? :p

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster