Jeg har før kun trænet hele kroppen igennem på en uge og vil nu prøve med et 2 split program.
Vil gerne hvis du/I kunne give en vurdering af det vedhæftet split program
På forhånd tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kuglen skrev:det ser ok ud.
jeg synes dog at det er lidt underligt at du har mere træning for mit bryst og skulder end du har for dine ben??

TheFatboy skrev:Jeg synes det ser fornuftigt ud, men du burde ærligt talt skrotte benpres. Det er fint med front squat, men med både benpres og front squat før dødløft, er jeg bange for at du har brændt understellet for meget af, til at kunne yde maksimalt i dødløft.
Ellers, helt fint

Sune skrev:Har du nogle forslag vil det være super?

kuglen skrev:Sune skrev:Har du nogle forslag vil det være super?
din bendag kunne bestå af squat, lunges og leg extensions. de 3 øvelser rammer låbasserne helt kanon.
en anden mulighed er aquat, leg pres og lunges.. det er en hård måde at gøre det på.
en 3. mulighed kunne være at supersette squat og leg pres 5 sæt feks også slutte af med lunges/leg curl/leg extensions.

Sune skrev:Ved første og anden mulighed rammer du så hams. nok??

kuglen skrev:Sune skrev:Ved første og anden mulighed rammer du så hams. nok??
ja det vil jeg bestemt mene...

Thomas Jagd skrev:Jeg kan faktisk bedst lide den første version du postede. Synes Front squat, benpres og SLDL er en rigtig god kombo til træning af både hams og lår.

Thomas Jagd skrev:Jeg kan faktisk bedst lide den første version du postede. Synes Front squat, benpres og SLDL er en rigtig god kombo til træning af både hams og lår.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster