Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fitness-iver skrev:Hey...
Har lige en udfording... Konen og jeg snakker om at pakke Freya og grejet sammen og tage en afbudsrejse på fredag den 14. marts.
Gerne Kanarieøerne da varmen spiller dernede...
Nogen gode tips til hjemmesider eller hvordan man gør..
Vi er to voksne plus en bette pige på 9 mdr...
Kom så med nogen tips, da det er første gang vi prøver det her.. :wink: =D>
Tænkte der måtte være nogle erfarne herinde...

Hvis man er heldig, er det billigst og møde op på en airport og spørge efter afbudsrejser

Kirk skrev:Har ikke selv været på Gran Canaria, men jeg har været i Egypten.
dejligt varmt, og der er ikke helt så mange turister som fx. Spanien eller ligende.
bare en idé![]()
/Kirk

mikey skrev:Husk at tjekke flyreglerne for hende den bette - mener at indtil de når en bestemt alder/højde, så skal man ikke betale et sæde for dem (eller noget) fordi så skal en af forældrene sidde med hende, med sådan en speciel sele.
Ved ik om det har betydning for prisen - men det kan helt sikkert have betydning for hvor langt I skal? Det er ik sjovt for nogle af jer at sidde 5 timer på den måde

mikey skrev:Husk at tjekke flyreglerne for hende den bette - mener at indtil de når en bestemt alder/højde, så skal man ikke betale et sæde for dem (eller noget) fordi så skal en af forældrene sidde med hende, med sådan en speciel sele.
Ved ik om det har betydning for prisen - men det kan helt sikkert have betydning for hvor langt I skal? Det er ik sjovt for nogle af jer at sidde 5 timer på den måde

Til dig Iver, så har vi et par gange benyttede Bravo Tours hvor man dagen før kan få nogle "sindsyge priser" - bare husk at sige nej tak til toilet (er der på alle hoteller), og nej tak til spec. hotel, så har du allerede sparet en tusse!
Vi har valgte dem pga. vi er ret trygge ved den danske guide, men ellers er der jo et hav af muligheder.
Hilsen
Kenneth som næsten lige er kommet hjem fra Tenneri (1795 kr. pr. person, for fly og lejlighed)

Fitness-iver skrev:Kirk skrev:Har ikke selv været på Gran Canaria, men jeg har været i Egypten.
dejligt varmt, og der er ikke helt så mange turister som fx. Spanien eller ligende.
bare en idé![]()
/Kirk
Har du været der i marts...??? Jeg har været der to gange. Fuck det var varmt. Men det var også om sommeren...

8800 skrev:KarlÆg har jo i hans reply heller ikke taget højde for global opvarmning![]()
Damen er i Hurghada i Egypten ligenu og det er vidst super fedt! Det er et decideret badeferie område, der er lidt langt til pyramiderne![]()
Hvis du kommer afsted Iver, så regner jeg med du følger op på denne tråd? Da det godt kunne komme på tale at damen og jeg skulle afsted på sådan en afbudsrejse engang

Kirk skrev:Fitness-iver skrev:Kirk skrev:Har ikke selv været på Gran Canaria, men jeg har været i Egypten.
bare en idé![]()
/Kirk
Har du været der i marts...??? Jeg har været der to gange. Fuck det var varmt. Men det var også om sommeren...
Var der i April.
ifølge diverse weatherforcasts, er der mellem 22-29 grader dernede i denne uge - så helt koldt er der jo ikke

Kirk skrev:Var der i April.
ifølge diverse weatherforcasts, er der mellem 22-29 grader dernede i denne uge - så helt koldt er der jo ikke

Karl Æg skrev:Kirk skrev:Var der i April.
Ifølge dmi.dk er der mellem 20-23 grader i denne uge.
88: jeg behøver ikke tage højde for noget som helst, når jeg har ret (hvad jeg i øvrigt altid har)

8800 skrev:Tror Ægget troede du snakkede om Gran Canaria![]()

Karl Æg skrev:8800 skrev:Tror Ægget troede du snakkede om Gran Canaria![]()
Det tror jeg også![]()
Nevermind then.

Kirk skrev:No harm done![]()
kunne jo nok også godt have formuleret mig lidt tydligere. men syntes på tidspunktet, det var tydeligt hvad jeg snakkede om.
/Kirk

Kreativlbp skrev:Hej Iver
Det lyder super fedt!!!
Jeg har været på Cran Canaria 4 x og har alle gangene haft supervejr, nogle gange lidt blæsende.
Havde en overgang en kæreste som arbejdede dernede det gav jo en smule fordele og lokalkendskab![]()
Ha' en supertur![]()
Vil svede i min bagelshop og tænke over hvornår jeg nogensinde skal holde ferie![]()

p0ulsen skrev:Ha en god tur champ!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster