http://www.forbrugernyheder.com/index.html?t202id=6684&t202kw=cpm7
Hvis I nu skal se objektivt på det og ikke bare fyre den vanlige "kostplan og motion er den eneste vej" af

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ominator skrev:Synes der mangler noget videnskabelig dokumentation. fx skriver hun noget med at hun sover bedre, og det tror hun er pga. toksinerne der bliver fjernet af metaburn. Det kan man jo ikke rigtigt bruge til noget som helst, det kan sagtens bare være placebo effekten der gør at hun sover bedre.
Så kunne hun godt lige have læst korrektur på det hun har skrevet, inden hun lagde det ud. Det virker ret useriøst på mig i hvert fald.
Desuden så "avanceret afrikansk mango" srsly... Bare navnet lyder som noget en 10 årig har fundet på.
Men altså hun har jo fået gode resultater, så det har da virket for hende
LOOOOOOOOOL! så nu hvor jeg ville lukke siden kommer den op med "er du sikker på at du ikke vil prøve afrikans mango kur? blablablablabla"!

SienZ skrev:ominator skrev:Synes der mangler noget videnskabelig dokumentation. fx skriver hun noget med at hun sover bedre, og det tror hun er pga. toksinerne der bliver fjernet af metaburn. Det kan man jo ikke rigtigt bruge til noget som helst, det kan sagtens bare være placebo effekten der gør at hun sover bedre.
Så kunne hun godt lige have læst korrektur på det hun har skrevet, inden hun lagde det ud. Det virker ret useriøst på mig i hvert fald.
Desuden så "avanceret afrikansk mango" srsly... Bare navnet lyder som noget en 10 årig har fundet på.
Men altså hun har jo fået gode resultater, så det har da virket for hende
LOOOOOOOOOL! så nu hvor jeg ville lukke siden kommer den op med "er du sikker på at du ikke vil prøve afrikans mango kur? blablablablabla"!
SCAM-ALERT
Det er jo scam?Det har ikke virket for hende. Det er noget de skriver for at få folk i fælden. Læs det der blev linket til længere oppe. Kan se de har både domænerne Sundhedsnyheder.com og forbrugernyheder.com og de var begge kommet derind. Hvorfor ikke .dk?
- Det er scam, hold jer væk.
SCAM-ALERT

Festberg skrev:Selvom der er tale om et scamfirma, betyder det jo ikke, at afrikansk mango ikke virker. Man kan jo bare købe det et legit sted.
Der ihvertfald et studie, der siger det virker: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19254366 .

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster