Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Xiva skrev:Stemte på:
Bork: Bodybuilding.dk - knowledge is power!
Ergoterapeuten: Bodybuilding.dk - reach your potential
Jeg syntes dog, at der var rigtigt mange fede, som ikke blev valgt ud og mindre gode, som blev valgt ud, desværre.
Bay skrev:Mine stemmer gik på:
MMS357: Bodybuilding.dk - Styrke bygger på viden!
Lystfiskeren: Bodybuilding.dk - EveryBody tells a story
Bork: Bodybuilding.dk - knowledge is power!

Krestnk skrev:Hvis der skal fluekneppes, så er 'bodybuilding' vel heller ikke dansk

Moqensen skrev:For at sloganet er aktuelt er det vel nødt til at være på dansk. Det er en dansk side, og alt herinde står på dansk. At bruge et engelsk slogan på siden virker bare ikke til at være relevant

Xiva skrev:Moqensen skrev:For at sloganet er aktuelt er det vel nødt til at være på dansk. Det er en dansk side, og alt herinde står på dansk. At bruge et engelsk slogan på siden virker bare ikke til at være relevant
Det virker da fint relevant, især hvis man kigger på det gamle også "Shape your body"

Moqensen skrev:Xiva skrev:Moqensen skrev:For at sloganet er aktuelt er det vel nødt til at være på dansk. Det er en dansk side, og alt herinde står på dansk. At bruge et engelsk slogan på siden virker bare ikke til at være relevant
Det virker da fint relevant, især hvis man kigger på det gamle også "Shape your body"
Så er det også på tide med en ændringLad det danske sprog skinne igennem

Moqensen skrev:For at sloganet er aktuelt er det vel nødt til at være på dansk. Det er en dansk side, og alt herinde står på dansk. At bruge et engelsk slogan på siden virker bare ikke til at være relevant

JB skrev:Nu stod der jo ikke i reglerne at det skulle være på dansk, så stop da med og tude og stem på den i kan lide (i jeres tilfælde, et på dansk)

Anmoho skrev:JB skrev:Nu stod der jo ikke i reglerne at det skulle være på dansk, så stop da med og tude og stem på den i kan lide (i jeres tilfælde, et på dansk)
Undskyld at vi har en mening som ikke overholder reglerne(???). Jeg går ind på mit værelse og tuder.

JB skrev:Anmoho skrev:JB skrev:Nu stod der jo ikke i reglerne at det skulle være på dansk, så stop da med og tude og stem på den i kan lide (i jeres tilfælde, et på dansk)
Undskyld at vi har en mening som ikke overholder reglerne(???). Jeg går ind på mit værelse og tuder.
Sjovt du er så meget imod engelske slogans men alligevel har du et i din signatur

JB skrev:Nu stod der jo ikke i reglerne at det skulle være på dansk, så stop da med og tude og stem på den i kan lide (i jeres tilfælde, et på dansk)

Krestnk skrev:Hvis der skal fluekneppes, så er 'bodybuilding' vel heller ikke dansk

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster