trænet siden efteråret, men seriøst de sidste 5 måneder.
bænk 60k * 7
squat 70 * 5
jeg vil gerne høre konstruktiv kritik og kommentare om det er fine resultater på den tid.

164cm vægt 61kg.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Noliq skrev:Nu spørger jeg lige ud, og provokerende !
Har du taget noget ?
Fordi du er meget svag, hvad angår bænk og squat,
men har en syg form ? ..
- Din styrke og form stemmer slet ikke overens !![]()

Lystfiskeren skrev:Hvor høj er du forresten og hvad vejer du?

alwin skrev:Lystfiskeren skrev:Hvor høj er du forresten og hvad vejer du?
jeg er 164 og vejer 61

Lystfiskeren skrev:Det kan man ikke sige uden at vide hvordan du så ud før.
Men synes det ser rigtig godt ud af en 14 årig!

Lystfiskeren skrev:alwin skrev:Lystfiskeren skrev:Hvor høj er du forresten og hvad vejer du?
jeg er 164 og vejer 61
Det lyder jo helt fint, du ligner en med gode gener. Så du skal bare sørge for at spise nok, træne hårdt, sove godt, og nyde livet. Så skal du nok kunne få en rigtig god form.

Slazper skrev:Kan du smide nogle andre billeder op? Ser ud til at skyggerne hjælper en del til med markeringen. Hvis ikke, må man sige det er en flot form taget alder og træningserfaring i betragtning.

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Monkeyjuice skrev:Less arto, more posing!

Bone-14 skrev:Monkeyjuice skrev:Less arto, more posing!
+1 Lav standard poses hvis du vil have ordnelig kritik.

xhanZii skrev:virkelig flot form efter 8 måneder! imponerende!!!
jeg kan dog ikke forstå dit bænk og squat når jeg kigger på dine billeder.. Hænger ikke sammen

xhanZii skrev:virkelig flot form efter 8 måneder! imponerende!!!
jeg kan dog ikke forstå dit bænk og squat når jeg kigger på dine billeder.. Hænger ikke sammen
. jeg starter på ''stærk på bænkpres på 7 uger''
Noliq skrev:Fordi du er meget svag, hvad angår bænk og squat,
men har en syg form ? ..

MikkelAW skrev:Noliq skrev:Fordi du er meget svag, hvad angår bænk og squat,
men har en syg form ? ..
Der må jeg være helt uenig.
Og det er ikke noget hertz mod trådstarter, men synes netop styrke og form stemmer overens da der ikke er særlig meget på kroppen.
Kigger man på billed 2 (taget fra siden) kan man jo se at der er tale om en lav fedt procent, og en normal krop.

alwin skrev:MikkelAW skrev:Noliq skrev:Fordi du er meget svag, hvad angår bænk og squat,
men har en syg form ? ..
Og det er ikke noget hertz mod trådstarter, men synes netop styrke og form stemmer overens da der ikke er særlig meget på kroppen.
Kigger man på billed 2 (taget fra siden) kan man jo se at der er tale om en lav fedt procent, og en normal krop.
billed nr 2 var før jeg startede.

MikkelAW skrev:alwin skrev:MikkelAW skrev:Noliq skrev:Fordi du er meget svag, hvad angår bænk og squat,
men har en syg form ? ..
billed nr 2 var før jeg startede.
Touché der var jeg for hurtig.
Jeg håber på nogle nye billeder med standard poseringer, så hiver jeg kritiker-hatten frem igen når det er.

alwin skrev:xhanZii skrev:virkelig flot form efter 8 måneder! imponerende!!!
tak.
jeg har siddet fast i bænkpres i snart 2 måneder. jeg starter på ''stærk på bænkpres på 7 uger''
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Lystfiskeren skrev:xhanZii skrev:virkelig flot form efter 8 måneder! imponerende!!!
han vejer 61kg.

xhanZii skrev:jeg trækker min udtagelse i mig igen (:
- første billede få have fremhævet markeringerne, og størrelsen..
men ellers ser det fint ud..

Monkeyjuice skrev:Mere overall masse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster