Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1305
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1302

Følg bodybuilding.dk på

Amazon webshop

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej alle sammen

Jeg har fundet en julegave på Amazon.co.uk som jeg gerne vil give, men de sender kun til adresser i UK. Så tænke om der måske var nogen herinde som har kontor, er på udveksling eller andet i UK, som ville hjælpe med at videresende en pakke for mig? Jeg vil naturligvis dækker alle involverede omkostninger.
Hvis der er nogen som kender en online service der kan klare opgaven er jeg også interesserede i at høre fra jer.

Fortsat god weekend
Pragtfuldt

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad skal du have siden de ikke sender til DK?
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog

Bay skrev:Hvad skal du have siden de ikke sender til DK?

Det er en ALDO taske. ALDO's webshop på Amazon sender ikke internationalt.
Sidst rettet af pragtfuldt 21. jan 2010, 16:04, rettet i alt 1 gang.

pragtfuldt skrev:Hej alle sammen

Jeg har fundet en julegave på Amazon.co.uk som jeg gerne vil give, men de sender kun til adresser i UK. Så tænke om der måske var nogen herinde som har kontor, er på udveksling eller andet i UK, som ville hjælpe med at videresende en pakke for mig? Jeg vil naturligvis dækker alle involverede omkostninger.
Hvis der er nogen som kender en online service der kan klare opgaven er jeg også interesserede i at høre fra jer.

Fortsat god weekend
Pragtfuldt

amazon.co.uk sender da til DK? Jeg har netop modtaget en bog købt der og der var absolut ingen problemer.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

essensen skrev:

Fortsat god weekend
Pragtfuldt

amazon.co.uk sender da til DK? Jeg har netop modtaget en bog købt der og der var absolut ingen problemer.

Kommer jo an på om producenten sender til DK. Jeg fik min irongym derfra men jeg kunne ikke få CoCs.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

pragtfuldt skrev:

Det er en ALDO taske. ALDOs webshop på Amazon sender ikke internationalt.

Hmm normalt leverer amazon gennem DHL. I "gamle dage" kunne man stort set kun bestille bøger, film og musik, men i dag leverer de da alt. Du kan ikke altid opnå de specielle rabatter, fordi disse leveringsbetingelser siger at det kun gælder forsendelser i UK. (Det betyder så ofte at du ikke sparer så meget ifh andre webshops)
Send dem evt en mail og tjek om de leverer?

Ellers kan de fleste kurer/fragtfirmaer sende den for dig, igen bliver det bare et spørgsmål om hvorvidt det kan betale sig.

Jeg foretrækker dog amazon.com og benytter så som oftest shopusa.com

Rent nysgerrigt, hvilken taske er det?
Brugeravatar

Træner her: WT Center

essensen skrev:

Fortsat god weekend
Pragtfuldt

Jeg har for nyligt købt en lommeregner igennem amazon, den kunne heller ikke sendes, hvis jeg bestilte fra .co.uk, så jeg bestilte den fra .com, så var der ikke noget problem. Der er tilsyneladende ikke alt, de sender til DK.
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

mind_body_soul skrev:
pragtfuldt skrev:

Det er en ALDO taske. ALDOs webshop på Amazon sender ikke internationalt.

Hmm normalt leverer amazon gennem DHL. I "gamle dage" kunne man stort set kun bestille bøger, film og musik, men i dag leverer de da alt. Du kan ikke altid opnå de specielle rabatter, fordi disse leveringsbetingelser siger at det kun gælder forsendelser i UK. (Det betyder så ofte at du ikke sparer så meget ifh andre webshops)
Send dem evt en mail og tjek om de leverer?

Ellers kan de fleste kurer/fragtfirmaer sende den for dig, igen bliver det bare et spørgsmål om hvorvidt det kan betale sig.

Jeg foretrækker dog amazon.com og benytter så som oftest shopusa.com

Rent nysgerrigt, hvilken taske er det?

Link til tasken: http://www.amazon.co.uk/ALDO-Damms-Handbags-Midnight-Onesize/dp/B002QZDNVU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=shoes&qid=1258902487&sr=8-1

ALDO DK kan desværre ikke hjælpe og det eneste sted jeg kan finde tasken er på Amazon (US og UK).
Jeg er lidt usikker hvad du mener med "Ellers kan de fleste kurer/fragtfirmaer sende den for dig". Jeg skal vel i første omgang have den leveret et eller andet sted før nogen kan videresende pakken?

Jeg har også overvejet at købe den over Amazon.com og så bruger shopusa.com. Dog har jeg ingen erfaring med sidstnævnte, men jeg kan forstå at det virker problemfrit? Så er der også det med told nu hvor det kommer uden fra EU... :(

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster