Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

saskia skrev:Amplifier er lort, så hvis du vil have noget som er ligesom noxplote så køb noxplote
Er aldrig blevet mere skuffet end da jeg købte Amplifier.

Nders skrev:saskia skrev:Amplifier er lort, så hvis du vil have noget som er ligesom noxplote så køb noxplote
Hvad er det for noget vrøvl?
Amplifier er et fint koffein tilskud. Eneste umiddelbare minus er, at der er en del carbs i.

OppositeOfAdult skrev:Hej BB.
Nu ved jeg ikke jeg er blevet fyldt med den største omgang bro science ever eller om der er noget om snakken.
Derfor spørg jeg jer.
Vil bodylabs Amplifier sammen med bodylabs beta alaine ikke have samme effekt som NOxplode?
Amplifier indeholder jo koffein, taurin, glucoronolacton, inositol og B-vitaminer. Beta alanine indeholder utroligt nok beta alanine som giver den samme prikkende fornemmelse som NOxplode kan give.
Så er der noget om snakken?

saskia skrev:Nders skrev:saskia skrev:Amplifier er lort, så hvis du vil have noget som er ligesom noxplote så køb noxplote
Hvad er det for noget vrøvl?
Amplifier er et fint koffein tilskud. Eneste umiddelbare minus er, at der er en del carbs i.
Amplifier giver skod energi hvis du samlinger med feks Noxplote og Animale rage, og efter jeg har købt det hos bodylab har de aldrig set skyggen af mig igen, tror jeg ville få mere energi af gå ned og løbe 2 timer end af drikke 4-5 spoons Amplifier.

DMMA (1 3 dimethylamylamine)
, hvilket gør det ulovligt i DK og der står på antidopingdanmarks dopingliste. Det anses for at være et præstationsfremmende middel, det må derfor ikke anvendes til konkurrencebrug. Jeg har dog ingen planer om at stille op til konkurrencer pt, så hvis jeg en dag skulle blive taget nede i centeret
, ville jeg ikke mene jeg ville blive udelukket eller testet positiv, da det ellers ikke har nogen form for anabolsk effekt på skeletmuskulaturen eller andre typer muskulatur for den sags skyld. 

slabet skrev:Det skal dog siges, at Jack3d og Hemorage indeholderDMMA (1 3 dimethylamylamine)
, hvilket gør det ulovligt i DK og der står på antidopingdanmarks dopingliste. Det anses for at være et præstationsfremmende middel, det må derfor ikke anvendes til konkurrencebrug. Jeg har dog ingen planer om at stille op til konkurrencer pt, så hvis jeg en dag skulle blive taget nede i centeret
, ville jeg ikke mene jeg ville blive udelukket eller testet positiv, da det ellers ikke har nogen form for anabolsk effekt på skeletmuskulaturen eller andre typer muskulatur for den sags skyld.

ChristianR skrev:slabet skrev:Det skal dog siges, at Jack3d og Hemorage indeholderDMMA (1 3 dimethylamylamine)
En positiv test er en positiv test. Alt der står på ADD's dopingliste vil i tilfælde af positivt udslag i en dopingtest give karantæne fra centret. Om det er AAS eller kokain er ligegyldigt.

Men DMAA står på S6 listen, og bliver derfor ikke testet for i centrene. Det er fuldt ud lovligt at benytte sig af DMAA selvom man stiller op, du må bare IKKE bruge produktet i forbindelse med konkurrence. Umiddelbart vil det ikke give den store effekt for bodybuildere, men AF'ere kan evt. have positive effekter ved brug af det.
Det er ikke ulovligt at tage, kun i forbindelse med konkurrence.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster