Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:Har en ven, der købte en lækker en på ydre nørrebro. Han har umiddelbart været rigtig glad for det. Han brugte banken som sin primære rådgiver for at sikre sig økonomien var god i de andelsforeninger han overvejede.
Jeg kunne meget vel finde på at købe en andel, hvis det bliver aktuelt at skulle til København.
shazamovich skrev:Nej, andelsboliger er generelt ikke farlige. Dog skal man gå ind og nærlæse andelsboligforeningens regnskab for at kunne konkludere noget. Læg gerne mærke til hvilke type lån foreningen har optaget, om der snart skal betales store afdrag på lånene, er der planlagt nogle store udgifter til vedligeholdelse eller ligende. Altså ting der kan påvirke den månedlige boligydelse negativt.
Jeg er selv lykkelig ejer af en andel og har endnu ikke oplevet noget negativt i forhold til økonomien. Mit råd er at snak med din bank og eventuelt også en advokat, der kan bistå dig med gennemgang af de forskellige aspekter i forhold til køb af en andel.

Larsen123 skrev:Det er næsten umuligt at gennemskue en andelsforenings regnskaber, hvis du ikke har forstand på den slags. Betal i stedet en boligadvokat. Jeg brugte 3000 kr på en god boligadvokat, og det er efter min mening alle pengene værd.
Der findes rigtig mange gode og velfungerende andelsboligforeninger. Der findes også rigtig mange dårlige. Det er ikke farligt at købe andelsbolig, man skal bare købe i en forening med sund økonomi. Lejlighederne er ofte dyrere at købe, men så er de månedlige ydelser også lavere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster