Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

flomse skrev:Hej er der nogen som kan fortælle mig, hvor man kan finde Anders Holm's Diet-Planner , på nettet..?
Den var en´gang tilgængelig på nettet til fri download, men jeg kan ikke finde den mere.

MortenH skrev:Er det et anbefalelsesværdigt program? Jeg vil også se det!

Wopper skrev:Here you are.

Wopper skrev:Synes at kunne huske det hjalp at omdøbe filen til DietPlanner - jeg har nemlig også haft lidt problemer med den.

Visible Ghost skrev:Mener det jeg har gjort er, at slå UAC'en, eller Brugerkontrol helt fra, genstarte computeren og derefter installere programmet.

Visible Ghost skrev:Mener det jeg har gjort er, at slå UAC'en, eller Brugerkontrol helt fra, genstarte computeren og derefter installere programmet.

Wopper skrev:Visible Ghost skrev:Mener det jeg har gjort er, at slå UAC'en, eller Brugerkontrol helt fra, genstarte computeren og derefter installere programmet.
Jeg har altid UAC'en helt fra, så det er nok ikke helt galt. Evt. kan man jo prøve at køre den i kompabilitetsmode med XP SP2 - det er jo et program der nok er lavet før Win 7.

MortenH skrev:Visible Ghost skrev:Mener det jeg har gjort er, at slå UAC'en, eller Brugerkontrol helt fra, genstarte computeren og derefter installere programmet.
Virker heller ikke.. jeg klarer mig nok uden.

Wopper skrev:MortenH skrev:Visible Ghost skrev:Mener det jeg har gjort er, at slå UAC'en, eller Brugerkontrol helt fra, genstarte computeren og derefter installere programmet.
Hvis du har installeret den i en anden sti end den programmet som standard forsøger at installere i, så løber du også ind i problemer.

MortenH skrev:Wopper skrev:MortenH skrev:Visible Ghost skrev:Mener det jeg har gjort er, at slå UAC'en, eller Brugerkontrol helt fra, genstarte computeren og derefter installere programmet.
Hvis du har installeret den i en anden sti end den programmet som standard forsøger at installere i, så løber du også ind i problemer.
Man når slet ikke til at vælge installationssti - fejlen kommmer så snart man eksekverer filen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster