Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Men en pige med en laber krop, bliver da lige 10 gange mere sexet.

Active skrev:AnsigtMen en pige med en laber krop, bliver da lige 10 gange mere sexet.

awesome skrev:Ansigt er vigtigst. Det her kunne jeg slet ikke

zalcos skrev:Jmt skrev:
Hende ku jeg også sagtens kneppe dagligt. For mig skal folk være direkte ulækre før jeg ikke kan kneppe dem.
Jeg vil dog til enhver tid vælge ansisgt. En eller anden dag brækker hun knæet eller føder nogle børn, bliver 50, eller andre ting der gør at hun ikke ligner en bikini-babe på 19.

zalcos skrev:Jmt skrev:
Hende ku jeg også sagtens kneppe dagligt. For mig skal folk være direkte ulækre før jeg ikke kan kneppe dem.
Jeg vil dog til enhver tid vælge ansisgt. En eller anden dag brækker hun knæet eller føder nogle børn, bliver 50, eller andre ting der gør at hun ikke ligner en bikini-babe på 19.

awesome skrev:Tror ikke hende JMT har postet er så slem i virkeligheden. Ser ud som om hun laver ansigter![]()
I'd hit it.

zalcos skrev:Da jeg var yngre gik jeg efter de syge og svage. De var lette at imponere, men det endte altid med at jeg fik skovlet en masse selvtillid i kæften på dem og så fløj de fra reden.
Det var sgu tit nogle søde piger, som bare ikke rigtig troede på sig selv og lyste lidt op når man behandlede dem pænt. Men om jeg direkte skulle overveje at starte en talentskole for at færdiguddanne råmateriale til komplette pakker ved jeg nu ikke. Efter at have konfronteret en af mine dengang kærester med at bolle ved siden af og ordene "du kan ikke bare rende rundt og bolle folk?" svarede hun "Det er bare den letteste måde at få fyre til at kunne lide en på".

Storfod skrev:awesome skrev:Tror ikke hende JMT har postet er så slem i virkeligheden. Ser ud som om hun laver ansigter![]()
I'd hit it.
Hvis hun tog brillerne af og gjorde noget ved sit hår, så tror jeg bestemt ikke hun ville være grim

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster